Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik kan nog 7 vrachten bezorgen...de liefhebber kan me een postduif sturen zodat ik de duif retour stuur met vracht! :p
     
    -mikmak- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. hannyzwaag

    hannyzwaag Forumleerling

    helaas heb ik het niet gehaald...toch bedankt iedereen en hoop nog even een antwoord te krijgen op mijn vraag :)
    en de laatste vracht kopen voor tg kon ik niet doen ..had geen tg meer en heb mijn grenzen in het kopen van tg...
     
  3. AN_dv1

    AN_dv1 Forumleerling

    u
    je hebt nog 0.45 min wie weet.
    heb er nog 1 gestuurd je kan nog een bericht naar sinkieboy sturen
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Jammer!
    Wat betreft je vraag over ambachtsproducten voor extra dropitems: nee, die zijn er niet.
    Wat helpt zijn de bekers zo hoog mogelijk (liefst inleveren bij de boom der wijsheid, dan gelden ze op alle velden).
    Verder zou het kunnen helpen om 's nachts lange gewassen/stallen neer te zetten, als je dat al niet deed. Die leveren meer EP op dan het eventgewas, en daardoor ook meer dropitems.
    Succes voor de volgende keer!
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. frekveld

    frekveld Forumleerling

    Super bedankt voor alle hulp echt geweldig!!
    Heb het gehaald ben helemaal blij!!
    Dankjewel!!!
     
  6. AN_dv1

    AN_dv1 Forumleerling

    fijn gefeliciteerd
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  7. rolduc16

    rolduc16 Gelegenheidsauteur

    ik kan nog 1 vracht sturen.
    Wie het eerst een duifje stuurt, krijgt hem
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mooi om te horen dat een aantal boeren op het laatste moment het toch hebben gehaald :)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Allebei gehaald jullie??? Dan gefeliciteerd.
     
    -mikmak- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. hannyzwaag

    hannyzwaag Forumleerling

    heb mijn bekers nog niet zo hoog..komt wel ;) en de rest had ik idd gedaan :)
    maak niet uit joh..heb toch wel plezier gehad aan dit event
    bedankt voor het antwoord!!
     
  11. oele

    oele Forumbeginner

    Deel 1 en 2 had ik klaar en was met 3 bezig. Had ruim 41.000 aan ep's bijeen toen het event was afgelopen.
    Alles is nu weg en nog geen prijs gehad.
    Krijg ik dan niet 2/3 van de prijs ?
     
  12. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Je kon een gedeelte van de EP van de bomen en stallen inleveren dat stond er duidelijk. Je kreeg dan ook een gedeelte van de prijs. Als je van te voren goed had gerekend was je er misschien achter gekomen dat het je niet zou lukken met de bomen en stallen, dan een gedeelte van je EP inleveren en had je verder kunnen gaan met je eventgewas. Nu is het zuur voor je dat je niets hebt gekregen op de prijzen van level 1 en 2 na dan. Je zou bij een volgend event misschien van te voren goed moeten kijken of je alles kunt halen en wat de mogelijkheden zijn wat het inleveren betreft. Lukt het je niet het hele event te spelen, dan gaan voor de prijzen die je echt leuk vind.

    Het event was trouwens gisteren om 11.00 uur al afgelopen.
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En als ik het goed begrijp heeft oele gisterochtend geoogst en had toen 41.000 ep op de stallen. Daarna heeft hij niet meer online gekund, en nu is het event afgelopen en krijgt hij niet een deel van de prijs. Ik vermoed omdat de 24 uur van de stallen niet was afgelopen voordat het event was afgelopen, maar ik vind dat wel heel jammer voor Oele. Ik kan niet uit de FAQ halen wat in zo'n situatie het juiste is. Doordat de 60.000 niet zijn gehaald, wordt die prijs niet uitgereikt, en doordat de 24 uur niet om zijn voor het einde van het event, krijg je blijkbaar dus ook niet een deel van de prijs.
     
  14. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Dat is ook heel zuur en dat had ik ook al opgemerkt. Ik weet ook niet hoe het met de rest van het eventgewas zat want dan is het helemaal balen. Wanneer je alles klaar hebt liggen en je strand dan op je EP. Ik weet ook niet of de 24 uur al was verstreken voor hem. Maar dat neemt niet weg, wanneer hij dan even had nagedacht of op het klokje had gekeken hij dan een gedeelte van de EP had kunnen inleveren en dan gelijk zijn eventgewas mits dat natuurlijk in zijn schuur lag. Dan had hij de rest van de prijzen nog kunnen halen want er stond heel duidelijk dat het event gistermorgen om 11.00 uur klaar zou zijn. Maar dit is allemaal het betere giswerk wat ik nu doe.
     
  15. oele

    oele Forumbeginner

    De klok liep nog toen het event was afgelopen.
    Heb een ticket naar support gestuurd, kijken wat die er van vinden.
     
    -mikmak- en robbiefarmer vinden dit leuk.
  16. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik geef je toch niet veel hoop dat er iets van wordt teruggedraaid. Tijd was tijd daar zijn ze onverbiddelijk in. Maar niet geschoten is altijd mis. Heel veel succes dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.