Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

En is het niet zo dat als je krans is afgelopen de extra ep ook is verdwenen?Het zou jammer zijn als je dacht genoeg te hebben en de krans is op.

2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het event is klaar.
    Zondag avond had ik op 3 velden allemaal stallen gezet en dan voornamelijk de hogere en langere stallen, zodat ik meer EP binnen zou krijgen. Toen ik maandagochtend deze oogste had ik maar kleine 17.000Ep en dat terwijl ik een lentekrans en paasjam had gegeten. Maar in de loop van de dag waren mijn hogere oranje stallen en mijn reuze stallen ook klaar en ik had overdag ook kortere stallen op staan. Met het slapen gisteren avond had ik ruim 50.000EP en overal stallen staan. Vanmorgen draaide ik met bommel 15% extra EP en na het oogsten van 2 velden dieren was fese 3 gehaald :music:. Vervolgens kon ik de rest van het event zo inleveren :inlove: Dat was lekker haha. Ik vond en vind het een geweldig event, met mooi afwisselingen en je moet goed nadenken hoe je hem speelt.

Wat heeft het mij gekost: lentekrans, 2 x paasjam, 1 rozenjam (ook weer terug gekregen van een erg lieve buur), pp, 3 WAC (waarvan 1 gekregen van een buur en 4 weer uit het event) en dan natuurlijk nog 1 keer knechten van 36uur uit een openstaande quest (maar ik heb ook weer coupons gekregen). En hier en daar heb ik een paar keer SV gebruikt, ook per ongeluk :cry:, maar dit hebben we ook weer terug gekregen. Dus al met al heeft het mij niet heel veel gekost. We hebben dan ook weer veel terug gekregen dit keer :)

Iedereen die nog niet klaar is, succes en iedereen die al klaar is; gefeliciteerd!

Geertrui59 vindt dit leuk.
  3. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event ook afgerond:)

4. ymked55

ymked55 Forumleerling

• Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil toevoegen.
    :D
    Ik heb alle stallen 1 x geoogst en een paar kortdurende stallen voor de 2e keer en ik heb nu een totaal van 9410 EP. Ik heb op de langdurende stallen supervoer, zodat ik gemiddeld om de 5 uur kan oogsten. Mijn stallen zijn door boompunten 10% eerder klaar en ik gebruik die lentekrans. Ik twijfel dus erg of ik de berenstal wel ga halen. De gewassen voor level 4 heb ik ook al klaar, maar level 5 wordt dan wel heel krap. Mijn EP gaat in ieder geval wel lekker hard omhoog, dus ik wordt er niet slechter van.;)

Ik heb de krans ingezet om de laatste bomen te oogsten en was daarom zo blij dat ik level 2 van de quest daarna kon inleveren en meteen doorgaan met level 3 van de quest. Het heeft misschien een kwartiertje gescheeld. Ik weet dat de krans maar 12 uur duurt en de opdracht 24 uur, dus ik wist dat ik er niet genoeg aan zou hebben, maar alle stallen stonden klaar om geoogst te worden en die buit was in ieder geval binnen. Ik weet niet of ik nog een tweede krans ga inzetten, omdat de kans klein is dat ik de 60.000 ga halen, omdat ik bij de eerste oogst maar 9410 EP had. Daar moet ik nog even over nadenken. Iemand goede argumenten voor of tegen?

Laatst bewerkt door moderator: 20 Januari 2015
  5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Event is hier afgerond en ik heb net de bonenstaak geactiveerd. Wat een super TEP beloning en wat een leuk event was dit. Van alles erin, rekenwerk voor de EP van de bomen en de stallen, niet te lange duur van de gewassen en de beloningen waren niet echt slecht.

6. VlinderHoeve

VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

Ik ben helemaal blij :D
    Eerder berichte ik, dat de apenfok vrijspelen, mij niet zou gaan lukken.
    Maar met behulp van een paar hele lieve buurtjes, heb ik nu toch de apenfok vrij gespeeld.
    De aapjes zijn nu hard aan het werk, om doodskop-aapjes te produceren.
    Kan ik toch ook de laatste fase inleveren.
    Vanavond kan ik pas het klokje starten voor de "Stallen EP's" van fase 3, want morgen ben ik overdags weg.
    Dan kan ik in ieder geval 2 keer oogsten, vanavond en morgen avond. Of ik dan genoeg EP's
    heb weet ik niet, maar een gedeelte moet haalbaar zijn. En dan fase 4 en 5 inleveren.
    Iedereen veel succes die nog bezig zijn, ieder die klaar is gefeliciteerd.
    Het is een leuk event met veel afwisseling en goed berekenen.

ymked55, katbla en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het lijkt mij onmogelijk om de berenstal te halen wanneer je vanmorgen alle stallen klaar had. Je moet nog ruim 6x zoveel ep.
    Je geeft aan dat fase 5 krap wordt. Ik zou alle stallen die ik klaar had eraf halen en verder gaan met eventgewas. Dan vanavond wanneer het te laat is om het eventgewas nog een keer af te krijgen de stallen er weer op. Morgenvroeg dus weer alle stallen oogsten en verder met het eventgewas. Op die manier kun je nog wel de bonenstaak krijgen, en anders lukt het geen van beide.
    Als je zeker weet dat fase 5 toch niet gaat lukken, of ook wel als je de stallen laat staan, zou ik wel het maximale uit de stallen halen.
    Wanneer je alleen vannacht nog stallen zet, heb je net 1 gele kameleon, met veel inzet vandaag kun je er 2 van maken, en misschien ook nog een 2e WAC binnenhalen.
    Tot zover dus mijn argumenten voor en tegen.

eevee60 vindt dit leuk.
  8. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Dat herken ik....
    Vergat de klok te starten bij het oogsten van de stallen...Pfffff. Dus foetsie ep punten van de Baha. Gelukkig had ik het door en snel de klok gestart. Had van de andere 3 velden zo'n 22.500 punten. Nu duimen dat ik die berenstal kan halen. 't zal er om hangen.
    Succes allemaal die nog bezig zijn; spannend hoor!

9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier de boerderij weer bijna helemaal terug in oude staat. Er staan op 1 veld namelijk een heleboel kameleons :)

10. erik19691

erik19691 Actieve auteur

ik ben ook helemaal klaar en ben ook kameleons aan het kweken:D

farmermikkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  11. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik ben ook klaar. Superleuk event. Nu nog even gebruik maken van de wac en knechten en dan vanavond de kameleons erop. Ik ga nu eerst alle gewassen op minstens 1000 stuks brengen. Dat geldt dan vooral voor de lange gewassen.

farmermikkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  12. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nog 49 drop items en klaar is Daisy.
    Dit ga ik heel zeker halen.
    Vanavond nog 1x rozen oogsten, uiterlijk morgenvroeg kan ik inleveren.xD

bjorke-annika vindt dit leuk.
  13. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Bij mij is ook alles weer terug waar het staan moet. Nu staat er gewas en de nodige bomen, stallen en werkstallen. Vanavond gaan op de open plek alle akkertjes eraf en gaan de kameleons erop. Dit voor het addertje onder het gras dat binnenkort zeker tevoorschijn komt.

14. lootsiewoosie

lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

Nog 3480 gewassen en 95 dropitems en dan is dit event ook weer afgerond.Dacht vanmiddag om 16.00uur dat ik het niet zou halen met de stallen,moest na 3 velden nog +4000 ep maar gelukkig had ik dat van de bahama`s gekregen.Werd ik alleen afgeleid door mijn kids dus in plaats van alleen stallen uitmesten en verwijderen voor het plaatsen van gewassen gooide ik ze weer vol met voer.Om 22.00 uur als de gewassen weer klaar zijn een ppj gebruiken en dan morgenmiddag als ik om 13.00 uur thuis ben weer een WAC(denk ik )en dan hopelijk genoeg binnen

farmermikkie vindt dit leuk.
  15. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

En ja hoor, ik heb het gehaald.xD
    Toch nog op de valreep alle drop items binnen gehaald.
    De velden weer helemaal op orde gebracht, hé, hé dat was me het event wel.:wuerg:

16. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

vraagje weten jullie al iets meer van de bonuscode normaal komt dat vrij snelik kan nl nix vinden erover....alvast bedankt

17. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Nee, nog geen aankondiging over geweest. Wie weet, komt het nog.

18. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Volgens mij nog niks over bekend, of ik moet iets gemist hebben

19. popje4

popje4 Levende forumlegende

jippie alles gehaald pffff wat een werk hihi:)nee hoor leuk event

daisy17858 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  20. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Die gaat nog komen, is nog niet bekend wanneer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.