Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erik19691

erik19691 Actieve auteur

nog 105 vrachtjes en dan ben ik ook klaar!! heel leuk event

2. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier ook helemaal klaar . Leuk event. Heb 138 eventgewassen over en 59 DI over.
    Voor wie nog bezig is succes .
    Voor wie het af heeft gefeliciteerd

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

He buur gf met het halen van het event ik ben ook al sinds gisteren klaar s6 voor een ieder die nog niet klaar is

Gr Tineke;);)

4. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb nu 55.800 stallen-EP, morgenochtend even de laatste binnen halen en dan ik fase 3 ook weer gehaald. Heb de eventgewassen al in de schuur staan, alleen nog een aantal DI halen en dan is het event weer achter de rug. Was een leuke afwisseling zo, mag vaker het geval zijn!

5. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Pom-tie-dom, ik heb nog steeds de DI niet klaar. Want... ik had afgelopen nacht worteltjes en maracuja op de akkers staan xD
    Haha, dacht nog snel even een rondje korte gewassen, en tja, toen was ik dat weer even vergeten.
    Maar morgenochtend is het klaar hoor :D

LucieSchreurs, schaapje52, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Voor mij zit het event er weer op en dus de farm voor het grootste gedeelte weer terug naar normaal
    De bonenstaak reeds geactiveerd geeft heel veel TEP en EP

Laatste bewerkt: 19 Januari 2015
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefeliciteerd allen die klaar zijn (top sintra) hier met de laatste bezig nog maar 6000 plantjes te gaan.... gaat vast lukken

schaapje52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. lootsiewoosie

lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

hier de bomen net niet gehaald,stallen druk mee bezig,zit nu op 22313 na de eerste oogst.kwam er vannacht op bed achter dat ik supervoer was vergeten op de bever werkplaatsen dus die waren nog niet klaar vanavond en dus nog niet meegerekend met de eerste oogst.Straks nog even wat extra dieren op baha zetten en dan heb ik hopelijk genoeg(anders heb ik nog een lading kippen die ik neer kan zetten)
    Gewassen zijn ook bijna allemaal binnen

9. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Nog 60 vrachten te gaan voordat ik het event kan afronden.
    Beide andere farms bezig met de eventgewassen. Daarna ga ik misschien nog stallen neerzetten om iets van fase 3 te binnen te halen.

10. -ymked55-

-ymked55- Gelegenheidsauteur

Als je van level 1 wel meer dan 4 % aan EP hebt gehaald, moet je dan echt 24 uur wachten voordat je de gewassen en dergelijke voor level 2 van de quest kan inleveren? Want ik heb die al allemaal klaar, maar ik ben door de opmerking van Coco er nu niet meer helemaal zeker van dat ik door kan gaan met inleveren, laat staan dat je daarna met level 3 van de quest mag beginnen. Ik vraag dit in verband met het wel of niet plaatsen van een duur gekochte lentekrans. Weet iemand hoe het precies zit?

11. Ekeiram37

Ekeiram37 Actieve auteur

Nog 4200 gewassen en 62 Di en ik heb het event ook helemaal klaar :D

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je moet echt 24 uur wachten. Daarna kun je door. En het event duurt op dit tijdstip (7 uur) nog 52 uur, dus voor 11 uur klokje starten en morgen voor 11 uur weer, is noodzakelijk om level 4 te kunnen doen. Beide met de zelfde lentekrans zal dus niet gaan werken, helaas.

ymked55 vindt dit leuk.
  13. boemer49

boemer49 Oudgediende

hier ook nog 91 di, te gaan maar ik moet nog 2 velden met hazelnoten oogsten , het was een spannend event met de tijds klokken , en leuk vooral om dat de gewassen niet te lang duurde succes allemaal die nog wat te gaan hebben ....

14. ymked55

ymked55 Forumleerling

Dank je Coco. Ik ben niet blij met het antwoord, maar wel blij dat je me zo vroeg al geantwoord hebt. In de tijd die ik moet wachten kan ik geld verdienen om nog een lentekrans te kopen.

15. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

ja een super staak

Sintra98 vindt dit leuk.
  16. theekopje2000

theekopje2000 Gelegenheidsauteur

Hier helemaal happy, alles gehaald.xD
    De farm weer omgebouwd, bomen weer op het land en kameleons kweken.
    Iedereen die nog bezig, is veel suc6

17. ymked55

ymked55 Forumleerling

Nog even terugkomend op die 24 uur wachten als je het eerste level nog niet hebt gehaald. Toen de 24 uur erop zat, kreeg ik mijn gedeelde beloning, omdat ik niet de 60.000 EP gehaald had en tot mijn grote verbazing kon ik toch opdracht 2 inleveren en opdracht 3 activeren. Ik hoefde dus niet nogmaals het klokje aan te zetten en 24 uur te wachten voordat ik verder kon. Ik ben weer helemaal happy. Het gaat hier helemaal goed komen.

18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

en ja hoor, vergeten bij het eerste veld klokje aan te zetten :cry:

19. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Bij mij op de markt kost een lentekrans 61000 BD en een paasjam "maar" 49000 BD. Beide hebben hetzelfde effect, misschien kun je bij jou ook goedkoper aan een paasjam komen.

20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan had ik je eerste vraag verkeerd begrepen. Ik was even bang dat je nog helemaal niet met de bomen begonnen was. Wanneer de eerste 24 uur erop zit, kun je door. Zelfs als je te weinig hebt geleverd voor een deelbeloning. Wanneer je zelfs geen 2400 ep hebt geleverd, bestaat de mogelijkheid het klokje opnieuw te starten. Nu je een deelbeloning hebt gehad, is fase 1 gewoon helemaal afgesloten. Bij de stallen werkt dat net zo. Over 24 uur ben je klaar met de stallen. En als je ziet dat die 60.000 echt niet haalbaar is, kun je je afvragen of de oogst van morgenvroeg nog een lentekrans en paasjam waard is.
    Mag ik vragen hoeveel stallen ep je nu bij de eerste oogst hebt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.