Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Zo ik heb met 3.300 punten de dierenfase gehaald hahahaha! :p

Nu verder voor level 4 lukt sowieso wel, of level 5 lukt... Weet ik niet :p
    Gaan we zien! Alles is al meer, zou eigenlijk niet meedoen.

daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

:pMet dank van een buurtje mijn oogst net binnen gehaald met een WAC (en de hand). Heb overal waar ruimte was en geen stallen stonden vanielle en paddenstoelen gezet. Vullen we die ook mooi weer aan :)
    Veel stallen zijn al klaar, maar over een klein half uurtje zijn ze bijna allemaal klaar. o_Ok met het oog op morgen oogst ik ze rond 12.00uur (heb ik morgen ook weer wat meer tijd in de ochtend). Heb de geiten, kippen, konijnen, olifanten, luiaard, anaconda's en papagaaien nu ook op staan. Die kan ik vandaag twee keer oogsten.
    Ben benieuwt hoe mijn stand straks al staat als ik rond 12.00uur bijna alles oogst en hoe de stand er vanavond voor staat. Toch wel een beetje spannend

trudymeurs en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Alle event-gewassen zijn binnen, net de eerste oogst van de dieren gedaan, 25.900 punten. Viel niet tegen, de meeste stallen kunnen nog een keer geoogst worden, sommige zelf nog iets vaker, ben benieuwd....

4. truus1949

truus1949 Forum prof

hallo molletje help mij even onthouden met een ruil kan je van mij wel een berenstal krijgen

molletje45 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier alleen nog drops dus gaat helemaal goedkomen:)

6. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Wat een gaaf event.Ik reken me suf. Ik heb een tip. Als je de stallen op het juiste veld plaatst,krijg je meer ep's.Gebruik supervoer als tijdversneller.Zet ook lentekrans en paasjam in.
    Succes allemaal.
    Ienemienie. (level 89, bahamarama 162.)

margriet68 vindt dit leuk.
  7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Alle events gewassen binnen:) nu alleen nog de di's maar dat gaat ook wel lukken:)

tooske58 vindt dit leuk.
  8. katbla

katbla Forum freak

hier juist andersom, de di's zijn binnen, nu nog maar iets van 3500 gewassen kweken......geen probleem......

bjorke-annika vindt dit leuk.
  9. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Oke, maar dat gaat je wel lukken:) wij hebben nog tijd genoeg:)

katbla vindt dit leuk.
  10. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

lvl 3 niet helemaal gehaald maar ben blij met de gedeelde kado's die je er wel van krijgt vind het een zeer goed alternatief om het zo te doen dan helemaal niet te krijgen voor veel werk

eevee60 en penny1944 vinden dit leuk.
  11. molletje45

molletje45 Forumleerling

Wat leuk Truus. Dank je wel.

12. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Hier alles klaar, kwam vanochtend met het oogsten 60 plantjes tekort zucht... Nog maar gauw een paar ingezaaid en met supermest versneld. Had geen zin meer om zolang te wachten op die paar gewassen :)
    Nu enkel nog 51 DI en dan is het hele event klaar. Alles is alweer omgebouwd tot mijn vertrouwde boerderijtje.
    Complimenten voor het leuke event, vind niet gauw een event spannend maar dit gaf me toch wel wat kriebels of ik het zou halen of niet met de stallen :D ( zoals een ,voor sommigen, bekende opmerking al zegt: " Vake bu'j te bange." haha )

13. truus1949

truus1949 Forum prof

heb het ook opgeschreven nu hopen op een snel ruilevent

molletje45 vindt dit leuk.
  14. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Het valt gelukkig alles mee. Mijn laatste velden staan vol met eventgewas en na het oogsten is alle gewas binnen dat is rond 19.00 uur. o_Ok de DI heeft een flinke boost gehad nog 66 binnenhalen :music:

15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb nog 50 di nodig voor fase 5 xD.

Ik was bijna mijn rode kool kwijt geraakt.Pff ben bezig met de tuinshow, fase 6/10 en daar moet je rode kool inleveren, Ik dacht heb ik nu wel niet de rode kool ingeleverd bij het event. Gelukkig eerst gekeken en toen maar gelijk ingeleverd bij de quest van het event zodat ik die niet meer ergens in kan leveren. ;)

Jokertje_ vindt dit leuk.
  16. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik ben ook heel benieuwd wat de bonuscode worden gaat want daar schieten ze ook echt niet mee op. Het zal geen eventgewas worden misschien SM of SV of een jammetje cadeau want daar zijn er velen mee ingestonken

17. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Zo, dit event is weer klaar, was leuk en afwisselend. De bomen en stallen staan weer op het land en natuurlijk de nodige kameleonstalletjes.
    En je krijgt me toch een hoop eptjes :music: uit de nieuwe wolkenrij. Helemaal blij...

18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier net de laatste 50 di ingeleverd. Yeah het event gehaald xD. Wolkenrij geactiveerd.

Ik vond het een super leuk event met veel rekenwerk en de verschillende onderdelen maakte het juist nog leuker. Niet alleen maar gewassen kweken. Van mij mag zoiets vaker komen. Dames en heren van BP bedankt voor het super tof event. :)

Iedereen gefeliciteerd die klaar is met het event en alle anderen nog succes!

Ekeiram37, popje4, Jokertje_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. yvon61

yvon61 Forum-analist

Nog 35 vrachten en dan ben ik ook klaar. De hele boerderij is weer op orde. Alle bomen terug gezet en de stallen weer in het bos. Ziet er lekker opgeruimd uit zo. Was een leuk event.

20. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nog 2247 eventgewassen en nog 134 drop items.
    Ik denk als ik het zo bekijk dat ik het event ga halen.:D
    Ik / we hebben nog 63 uur te gaan.
    Ik moet wel niet vergeten nog 2 aapjes te fokken.

schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.