Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Lees dat bij meer mensen de ep van de stallen zo vlot ging:)dat viel mij ook heel erg mee.

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Hé, hé, de stallen zijn er weer af.
    Nu verder aan de event gewassen.;)
    Nog maar 11500, ben benieuwd of het gaat lukken.
    Iedereen die al klaar is gefeliciteerd, de rest die net als mij nog moet zwoegen, heel veel succes.

robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. spelboyke

spelboyke Oudgediende

event klaar en ruim 170 drops over.

robbiefarmer vindt dit leuk.
  4. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Hiep hoi hier ook het event ook net afgerond en ieder die klaar is gefeliciteerd en die nog bezig zijn veel succes

robbiefarmer vindt dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

de stallen gehaald. dacht dat ik nooit aan die 60000 zou komen maar met alle velden vol met stallen ging het toch best nog snel hihi.
    nu alles er weer af (bijna alles ) en plantjes er weer op en maar weer zwoegen om de planten bij elkaar te krijgen maar wie weet....gaat vast lukken toch? leuk dit gepuzzel en rekenen alhoewel....menig discussie hier thuis over de beste strategie....suc6 allemaal.

schaapje52, penny1944 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Met de laatste fase bezig. Nog 50 vracht en zo'n 1500 plantjes en ben er weer mee klaar. Gaat lekker snel

farmermikkie vindt dit leuk.
  7. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

De gewassen zijn klaar en ik heb nu nog aan di 101 stuks nodig.

De boerderij weer omgebouwd met bomen en dieren. Het gewone leven gaat weer beginnen op de boerderij. ;)

bjorke-annika, popje4 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Op 105 DI na is het event klaar. :)
    Ik heb nu alle kwartakkertjes ingezaaid met lange gewassen (hazelnoot, uien, rode kool en gember)...
    ...morgen bouw ik m'n farm weer om!

9. Ekeiram37

Ekeiram37 Actieve auteur

Yay, fase 3 is klaar! en ik heb zowaar genoeg bananen nu voor de apenfok!! Dus kan ik ook fase 5 inleveren :D Nog 250 rode kool, die kan ik vannacht wel doen en paar aapjes fokken :).

Stand gewassen is nu 2500 met alle velden vol... moet fase 4 en 5 nog, dus nog 12.500 nodig. dat word nog flink zaaien en oogsten... nog 200 Di nodig voor fase 5 en dan heb ik ook alles klaar :D

10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De 13.000 gewassen die ik moest, zijn ruimschoots binnen. Daarnaast al 415 vracht binnen gesleept, dus nog een kleine 200 en die zijn ook allemaal binnen. Net de open plek en de woelige weide vol gezet met oranje stallen en de enkele rode stal die ik heb. Op baha staan mijn hoge stallen, maar dat zijn er echt maar een handje vol.
    Op 1 veld wat suikerbiet, de ander broccoli en het hoofdveld staat vol met speciale tarwe. Als ik de 1.000 van het event heb ingeleverd hou ik anders niks meer over en nu zorg ik dat ik weer een voorraadje heb haha.

Morgen met de hand oogsten, maar eerst het klokje aanzetten van fase 3 voor de dieren, dan de ambachten eten, waaronder een PPJ. Vervolgens alles oogsten en de veldjes er af halen om daar mijn kortere dieren neer te zetten, zoals de kippen, konijnen, geiten en nog een paar classic++ stallen die ook binnen 8uur klaar zijn. Ben benieuwt of ik die 60.000 EP binnen de 24uur gestelde uren halen. Maar op zich hoef ik de berenstal niet per see, dus dat scheelt weer. Als ik fase 3 heb gehaald of de 24uur zijn voorbij, kan ik de rest zo inleveren :D

11. tooske58

tooske58 Forum-expert

Morgen nog 2x eventgewas zaaien en oogsten . Nog 74 DI . Dan hier alles klaar.

12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Ha ha, ik ben vandaag pas begonnen. :wuerg:

schaapje52 en popje4 vinden dit leuk.
  13. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

Het is me alles meegevallen, nog 2000 plantjes en 200 DI dan is t weer klaar :p

pino460 vindt dit leuk.
  14. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Stom, stom, stom......ik heb dit nog nooit gehad ik las het verkeerd. Ik dacht dat ik er al was en heb al mijn eventgewas ingeleverd, gelukkig op 10 na. Dus ik kan weer van te voren beginnen. Heb op 10 velden gezaaid met Susi want ik hoef morgen pas te oogsten. Dan heb ik morgen weer 95 zaadjes want ik krijg er vannacht 5 bij omdat mijn voorraad nu op 0 staat en die zaai ik wel weer op 95 grote velden en dan kan ik weer vooruit. Ben blij dat we nog ruim 3 dagen hebben en ik moet er nog maar 2385, jammer hoor anders was ik morgen klaar geweest. Ik heb nu comfortvelden met anjers en rozen gezet met SM en witte onschuld, water en mest. Komt het met de DI ook een eind goed.

15. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Ik had niet gedacht dat ik de 60000 Ep zou gaan halen voor de stallen. Ik had ook niet echt uitgerekend welke stallen ik precies moest neerzetten om het te kunnen halen. Tot mijn verbazing heb ik vanmorgen toch de laatste 20.000 EP gehaald. Nu weer verder met het event gewas. Nog 8.000 dat moet toch lukken.

bassiefarmer vindt dit leuk.
  16. pino460

pino460 Forum-hertog

Het event net afgerond de boerderij zo meteen maar weer ombouwen naar oude situatie en ieder die al klaar zijn gefeliciteerd en die
    nog bezig zijn veel succes

17. truus1949

truus1949 Forum prof

de laatste oogst staat er op ging toch snel omdat ik het klokje had vergeten aan te zetten van de bomen
    maar alles gehaald nog 54 di was een mooi event

18. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Hier het event ook klaar...ik kreeg 113 DI uit m'n oogst en had er nog 102 nodig xD
    Nu tussen de bedrijven door m'n farm weer ombouwen, iedereen die nog bezig is veel suc6 met het behalen van de eindstreep of je doel en voor degene die klaar zijn...gefeliciteerd!! :D

schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook klaar

farmermikkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  20. molletje45

molletje45 Forumleerling

Heb de berenstal net niet gehaald.
    Wel jammer natuurlijk, maar de andere prijzen zijn ook erg welkom.
    Op naar fase 4. We zien wel hoe ver we komen.
    Succes allemaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.