Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Fase1 af en twee ook af tegen 21.30 uur (hoop ik:))dan gauw de stallen op het veld voor fase3

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Hier fase 1 en 2 ook klaar en heb nog 1120 parachuteplanten en 112 DI in de schuur liggen, inmiddels heb ik al m'n hokken staan voor fase 3. Ik heb wel even een vraagje...ik oogst natuurlijk eerst m'n benodigde wolkenrijen en eet een valentijnsverrassing. Mag deze nadien verwijderd worden zodat ik dat slot kan gebruiken voor paasjam??

3. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ja dat kan

sinkieboy vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ja, je kunt een ambacht verwijderen, door op een klein kruisje te klikken dat bij de buffs staat.

sinkieboy vindt dit leuk.
  5. sinkieboy

Thnxxx...twijfel hè pffff en dat voor een verslaafde farmafan ;)

farmermikkie vindt dit leuk.
  6. bjorke-annika

Wat kun je het beste eten (voor meer ep's ) voor dat je de stallen gaat oogsten voor fase3

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
  7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ben vandaag mooi opgeschoten. Ik heb rond de 1.500 event planten in mijn schuur staan, op mijn landjes staat nu komkomer en rabarbe want ik ga voor het slapen gaan comfortvelden zetten met sm en water (6.23uur klaar). Ik hou dan wel wat tijd over, dus hier en daar zet ik ook nog even rozen voor de DI. Gezien ik morgen en overmorgen een late dienst heb zet ik overdag ook comfortvelden. Zondagavond gaan dan waarschijnlijk mijn dieren erop zodat ik fase 3 ook kan doen.
    Fase 1 hopelijk straks om half12 klaar als ik mijn XXL bomen binnen haal en dan kan ik morgen fase 2 ook al inleveren. Gaat op zich wel lekker moet ik zeggen. Maar we zijn nog maar net begonnen en weten nog niet helemaal hoe het met de DI gaat. Dus geduld haha

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Paasjam (+30% EP) en Lentekrans (+30% EP). Duren beide 12 uur
    o_Ok kan Zoete Rozenjam (+20% EP), duurt maar 8 uur.

Vragen alle 3 een gouden buffslot, dus je kunt er maar 2 tegelijk gebruiken.
    Met een pinkie pie pie erachteraan, duren ze nog wat langer.

eevee60 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  9. bjorke-annika

Oke dank je wel voor je antwoord

farmermikkie vindt dit leuk.
  10. sinkieboy

Zo alles gereed...de langste stallen heb ik voorzien van SV...de langste duren nu 15,5 uur dus zo rond het klokje van 11.30 uur eet ik een paasjam, oogst m'n huisdieren en start het klokje van fase 3...en dan heb ik als ik alles goed heb uitgerekend ong. 72.000 EP.
    "Fingers crossed" o_O

daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. haughthy9846

haughthy9846 Forumbewoner

vraag me af of je als je niet alle ep voor de bomen en stallen haalt of je dan het teveel geleverde terug krijgt omdat je niet zelf de hoe veelheden kan bepalen

12. sinkieboy

De ep's worden bij mijn weten sowieso ook opgeteld bij je eigen punten...ik ben tenminste vanmorgen gewoon geleveld op de bahama's met de oogst van de bomen, anders was dat niet gebeurt denk ik ;)

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt het precies uitrekenen, maar dat is heel veel werk, en je krijgt per klein deel al een deel van de prijs.
    Klopt, dus het kost je helemaal niets.

14. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Die melding kreeg ik ook maar dan halverwege mijn oogst van de bomen. Dit klopt niet, dacht ik. En het klopte ook niet, pas nadat ik een gedeelte van Baha had geoogst kreeg ik het bevestingsvenster. Dus toch nog een bugje. Even ter aanvulling, ik heb met de hand geoogst dus zonder knechten.

Fase 1 af en fase 2 bijna heb de diertjes al opstaan

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
  15. haughthy9846

haughthy9846 Forumbewoner

oke dank jullie voor het antwoord had dat nog niet gezien

16. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Was weer te laat, heb de hoofdakker geoogst kom ik erachter dat ik het klokje niet heb aangezet:cry:
    Gelukkig wel de ambachtsproducten gegeten.
    Kom met de eerste oogst uit op 50144 ep, dus fase 1 zal wel gaan lukken.:D
    Ik ben benieuwd hoever ik ga komen met de rest van dit event.

Cornelly52 vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

Gelukkig heb ik wel op tijd aan het klokje gedacht. Ik heb de eerste oogst stallen 44.000 ep, ik kan over 20 minuten nog een tiental oogsten. Ruim 1700 eventgewas in de schuur en 130 vracht. Op Bahamarama had ik al pindakaasfabrieken gezet, de papegaaienveren doe ik niet meer. Daar is ruimte voor gember vannacht, verder staat ieder veld vol stallen, en op de te kleine hoekjes een xxl boom, die kan er morgen eventueel weer af voor eventgewas. Maar misschien wacht ik ook wel tot maandag met de eventgewassen.

18. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Denk je er aan dat je eerst 2000 gewassen in fase 2 moet inleveren voor je met fase 3 kan starten?

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ja ja, daar heeft schaapje aan gedacht ;). Alles staat op het papiertje en doe het in volgorde zodat er niets mis kan gaan. Fase 2 ingeleverd en alles staat vol met verblijven. 1 veld is helemaal van goud xD daar staan alle classic ++ stallen, die kan ik morgen meerdere keren oogsten voor de ep. Mijn schuur is nu echt leeg, alles staat op het veld, de gewone verblijven dan en extra dat griezelige kippetje. Ben heel erg benieuwd wat er aan ep uit gaat komen.

20. -Coco1968-

Bedoel je nu dat er echt geen gewone stal meer in de schuur staat? Heb je zoveel de deur uitgedaan met ruilevent/SanGigantica, of heb je de Ark nog lang niet af?
    Ik vond het met 3 velden nog steeds lastig kiezen wat ik op zou zetten. Had een knechtencoupon aangezet van een uur om wat vlotter te oogsten en te wisselen, en voordat ik het wist had ik de oranje konijnen en geiten gevoerd ipv eekhoorns en katten op te zetten.
    Normaal kijk ik welke dieren ik nodig heb, nu heb ik vooral naar de ep gekeken. Angsthaas die ik ben, ik heb ondertussen 51.000 van de 60.000 binnen.

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.