Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Wat als ik Paasjam en Rozenjam tezamen gebruik bijvoorbeeld? Krijg ik dan 50% extra ep?

2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ja dan krijg je 50%, hou er wel rekening mee dat de paasjam 12 uur geeft en de zoete rozenjam 8 uur en beidde een gouden slot nodig hebben.

3. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Voor diegene die met auto oogst hebben geoogst en de bomen nu opnieuw moeten doen, krijgen zo wel achterstand, ook ivm de 2000 gewassen voor fase 2 en velen die voor de stallen (60000) dit weekend wouden doen. Dus betekend alle mest soorten en veel SV gebruiken om het optimale eruit te halen, heb gelukkig bos vol met MM xxl staan en die zijn morgenvroeg weer klaar, maar planning was daar vanavond de roze en rode stallen heen te zetten, zodat ik op HA, WW gewassen kan blijven zetten en op Baha ook voor stallen, was ik met fase 3 morgenavond of zondagmorgen klaar geweest :(

4. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Lees even deze OA;
    Huidige stand van zaken Strip #7 problematiek

margo-64 vindt dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er is net een OA gekomen dat je de ep in de loop van de dag bijgeboekt krijgt. Dus vanzelf straks fase 1 afhebt en alsnog door kunt met de volgende fase. Als je er dus op durft te vertrouwen, kun je de bomen vervangen voor stallen. Als je daar al mest op hebt gegooid, kan ik me ook voorstellen dat je er geen trek in hebt.

6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

7. BaukeS

BaukeS Halfgod

fijn, er komt een bonuscode, nou maar hopen dat daar wat leuks uit komt:p

8. di45

di45 Gelegenheidsauteur

pfff dat heb ik weer, oogst mijn bomen, en was klokje vergeten te zetten:cry:

BaukeS vindt dit leuk.
  9. BaukeS

BaukeS Halfgod

ach, dat heft iedereen wel eens:oops:

10. ndvdschee

ndvdschee Gelegenheidsauteur

1e oogst bomen: 23723. Met paasjam en lentekrans. Heb geen huisdieren, dus ga met nog 1x kunnen oogsten binnen de tijd het net niet halen denk ik...... Alle bomen die ik heb staan er op...... Met de stallen zal het net zo gaan denk ik. Heb geen reuzenstallen. Wel wat oranje en gele. We zien wel. Gelukkig kan je wel verder met deelbeloningen. Zou alleen graag de beer willen...... We gaan het wel proberen!

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

:cry: Nu weer wachten tot alles klaar is, wat een ramp :oops:

Ik had alles opgeschreven en stap voor stap gedaan.
    Vorige keer had ik op comfortvelden mijn eerste 10 gewasjes gezaaid, maar dat is niet zo erg als nu met de bomen. Succes!

Jokertje_ vindt dit leuk.
  12. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik wil niet vervelend doen maar het stond er echt duidelijk, toch een kwestie van goed lezen. Maar je hebt tijd zat hoor ik kon ook pas om 13.00 uur beginnen en zat al fout met het zaaien van mijn eventgewas.

Ik heb me alweer bedacht, ik zet mijn stallen al op WW en straks op het open veld daar zet ik de korte jongens. Maar eerst wat eventgewas zaaien. Heb nu 60 grote velden staan met alle soorten mest en water
    xD dan kunnen we elkaar de hand schudden. Jij ook al :eek:

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
  13. BaukeS

BaukeS Halfgod

ach, als ik bij de bomen in total al de helft ga halen ben ik al blij, ik heb naast mijn 300 appelbomen nog slechts 30 andere bomen, die grotendeels ook heel normal zijn

en de stallen ook, maar ja de rest is wel mogelijk...

popje4 vindt dit leuk.
  14. sopor1

sopor1 Junior expert

1e oogst 55510 ep, maar moet nog de grote bomen oogsten waar je duizenden epees voor krijg heb er 15 van opgezet en zijn over 7 uur uiterlijk klaar, dus heb de gewassen al staan met alles erop en eraan.

en de mensen moeten niet zeuren vind ik, want het is maar een spelletje

15. BoerinAppel

BoerinAppel Forumbeginner

Ik ga deze bomenpunten niet halen, ik heb alle Suzi supermest al achteraf onnodig verspilt toen het niet doorging. Klopt het dat deze mest 1 tulpgulden per stuk kost? Dat vind ik toch wel wat veel.

16. BaukeS

BaukeS Halfgod

ja, want je kan lasting een halve tg besteden en bovendien het is een heel voordelige mestsoort. ik had het eerder van prijs geruild met de turbomest

17. boemer49

boemer49 Oudgediende

hier nog zo,n domme gans , alles klaar gezet en goed voor gaan zitten, naar het eiland en ja hoor vergeet ook die knop aan te zetten ....jammer dacht ik vlug toch maar aangezet en met de rest wat ik al had staan toch nog gehaald ...helemaal happy !!! nu gewas maken en gedeelte voor 3 erop zetten succes allemaal ... kom later nog wel even terug om verder te lezen ....

18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat gaat lastig worden. Maar als je bij de bomen de eindstreep wilt halen en je hebt nog wel wat mest, dan is het het proberen waard. Op de bomen die het meest waard zijn nu susimest gooien en morgenvroeg op tijd op staan. Met turbomest duurt een xxl boom iets minder dan 8 uur. Als je nu kwart voor 3 geoogst hebt, heb je ook tot kwart voor 3 morgen. Dat is dan kwart voor 7 morgenvroeg oogsten.
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het liever vanavond later maakt. Om iets na 11 uur kunnen de xxl bomen dus ook nog klaar zijn. En dan morgenvroeg rond dezelfde tijd weer. Als ik je oogst verdubbel, heb je 47.400. Met 48.000 heb je 4 gele kameleons en knechtencoupons. Dus met iets minder mest is dat misschien ook de moeite van het uitrekenen waard.

19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Als je veel appelbomen hebt staan dan is een appeljam nog een extraatje. Ik heb die ook gebruikt. De appeljam is 20% extra ep en kan in slot zilver.

20. ndvdschee

ndvdschee Gelegenheidsauteur

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Bedankt voor je reactie Coco; namens mijn zoon (ndvdschee). Ik zal vanavond laat nog voor hem oogsten en waar nodig mesten. Hopen dat hij (en dat geldt ook voor mijzelf) de 48.000 haalt. Dan hebben we toch een leuke beloning en kunnen de gele kameleons dan mooi gebruiken bij fase 3, de stallen. Groet m.kreuning

o_Ok jij bedankt voor deze tip. Zal voor het oogsten van zijn appelbomen de appeljam activeren.
    Groet m.kreuning (moeder van ndvdschee)

Laatst bewerkt door moderator: 16 Januari 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.