Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Om half 1 heb ik ook 600 gewas. Genoeg om heel wat kwartakkers te doen, maar in plaats daarvan zet ik er vast weer een stel stallen bij op. Ik zorg dat ik minimaal 200 kwartakkertjes over houd, zodat ik met supermest in nog 3 rondes de 2000 gewassen bijelkaar heb. Ik ben niet van plan de oranje reuzenstallen nog langer te laten wachten, dus vanavond rond 9 uur start ik de stallenfase met zoveel mogelijk stallen op het veld.

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

De hele lange stallen geef ik SV, de overige stallen zullen dus eerder klaar zijn en die kan ik dan weer vervangen voor akkertjes om verder te gaan met het eventgewas. Als ik het goed heb uitgerekend haal ik uit de stallenoogst iets meer dan 33.000 EP met inzet van m'n huisdieren (85%) is dat dus 61.050 EP...genoeg puntjes dus in 1 oogst!

schaapje52 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  3. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Alle bomen geoogst en in 1keer klaar. Daarbij nog een half veld met rozen en 104 dropitems.
    Ik vraag me af of dat niet erg weinig is.

HofvanDromen vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Leuk, ik heb uitgerekend dat ik met de huisdieren en paasjam vanavond 40.000 binnen kan halen als ik dus op tijd de verschillende stallen opzet. De reuzenstallen krijg ik daarna niet meer op tijd klaar, dus zet ik vanavond zoveel mogelijk de oranje stallen op die langer dan 16 uur duren, daarvoor gaan de kortste stallen er weer af. Morgenvroeg verwacht ik dan de ep ook binnen te hebben. En anders moet ik dan weer wisselen naar kortere stallen.
    De gewassen ga ik ook redden, en met meer dan 6000 supermest wordt het tijd dat ik die gebruik op kwartveldjes.
    Ik zit nu op 78 en heb de 2e ronde met gewassen opstaan. o_Ok alle bomen in 1x klaar.
    In de FAQ staat dat dit event moeilijk wordt, en dat komt niet door 15.000 gewassen van 5 uur. We stressen wel allemaal op de tijdsquest, maar je kunt ook verder zonder die ep te halen, dus ik denk dat de drops het moeilijkst worden.

penny1944 vindt dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Veel ist niet..was bij mij ook zo...de Di machine staat deze keer niet scheutig afgesteld:sleepy:
    Maar we zijn net begonnen....hoop dat het nog bij trekt:wuerg:

penny1944 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier ook gestart met het event. Jippie, met alle bomen en de hele ambachtsfabriekxD in een keer de 60.000 binnen. Nu bijna mijn eerste ronde klaar, dan op naar de tweede ronde.

Succes iedereen en veel speelplezier.

robbiefarmer, -Coco1968- en penny1944 vinden dit leuk.
  7. sinkieboy

Even een vraagje cq check...de paasjam inzetten voor de oogst van de stallen of voor het voeren??
    Ben soms zo'n muts wat betreft de ambachten...:oops:

8. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ja, bij mij ook alles perfect, klokje aangezet, jammetjes gegeten, en een lentekrans, is trouwens niet zo heel lekker, narcissen en lelietjes van dalen smaken en beetje bitter jakkie.

Had een veld met anjers dus lekker veel EP. Ik zet grote velden neer en wat doe ik, zaai met geactiveerde knechten 10 kleine veldjes in. Ja, door word je vrolijk van. Gelukkig niet op comfortvelden want dat had ik laatst en ik keek gek toen ineens mijn zaadjes na drie velden niet meer zaaiden. Maar mijn 60.000 boom EP is binnen en 104 vracht. Dus ik ga verder met het eventgewas. Wanneer ik de stallen opzet weet ik nog niet. Misschien pas maandag

goldtrix en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Voor het oogsten...het geeft meer ep

Een produkt wat meer Ep geeft of net als WAC of PPJ meer gewas.. altijd voor het oogsten aanzetten..
    Een produkt wat tijd verkort altijd voor het zaaien of voeren stallen ..aanzetten

sinkieboy vindt dit leuk.
  10. sinkieboy

Oh ja zo was het!! lolllll xD

HofvanDromen vindt dit leuk.
  11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Voor het voeren.

Getsie te weinig ep omdat niet alle bomen op tijd klaar zijn om van mijn huisdieren te genieten:cry:Gauw xxl's gezet met alle smaken mest.
    Gister waren ze wel ineen keer klaar maar daar heb ik nu niets aanxD

12. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

gvgvgv.... dit meen je niet al om 11 uur begonnen zit te w8 w8 en w8 tot 2 uur is halloooooooooooooooooo waar zijn we mee bezig???(INDEWARNU)

robbiefarmer vindt dit leuk.
  13. sinkieboy

Hahaha...zie reactie hierboven van HofvanDromen...valt niet mee om alles te onthouden. ;)

HofvanDromen en eevee60 vinden dit leuk.
  14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Stond echt in de aankondiging.Event zou gister beginnen he.

15. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

ja en toen stond er de 16 om 14.00 en dat is altijd nog 2 uur he??

16. HofvanDromen

Nee nee ....
    Het zou de 15e om 1400 uur beginnen...is toen uitgesteld het ging niet door ..
    Er is duidelijk neergezet dat het vanmorgen vrijdag de 16e om 11 uur zou her starten...

17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik dacht laat ik eens gelijk een partydraai proberen, win ik de zingende tulp :inlove:, die tulp kan zingen zeg, daar ga je van mee galmen xD Ik heb nu aan di 90 stuks.

bjorke-annika vindt dit leuk.
  18. sinkieboy

Over 4 uurtjes heb ik 3120 parachuteplanten en inmiddels heb ik al 162 DI.
    Vanavond rond het klokje van 18.00 uur dus m'n stallen erop en dan ben ik als ik het goed heb morgenavond rond 18.00 uur klaar met fase 3

schaapje52 vindt dit leuk.
  19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jaja snelle en superturbo snelle, knap.Ik pantoffel er wel zachtjes achteraan;)

sinkieboy vindt dit leuk.
  20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik heb toch gekozen voor die WAC. Op zich kan ik beide maken dus maakt het niet zoveel uit welke ik inzet. Al ben ik met mijn WAC wat zuiniger omdat die meer producten kost om te maken.
    Mijn suzi was na de 1ste ronde op, dus die kon ik helaas niet meer gebruiken. Momenteel heb ik 1 veld vol met grote akkers, event gewassen, supermest en water (mest leverd niet heel veel meer op). Ik heb mijn reuze stallen al gezet, maar wat jij zegt is geen gek idee om eerst voor alle gewassen te gaan. Morgen en overmorgen heb ik een late dienst en kan ik dus amper achter de pc zitten. De persoon die mij normaal helpt heeft een verjaardag, dus daar kan ik geen hulp van vragen. Mijn man evt. maar ook niet te veel.
    Mijn bomen EP staat nu op 47.150 EP, vanavond nog een keer alle XXL bomen en dan morgen denk ik de mamoet bomen, dan zal ik wel klaar zijn. In één keer alle 60.000EP binnen halen voor de dieren lijkt mij niet mogelijk.

Bedankt voor alle tips mensen :)

Het is trouwens wel erg mooi dat je al kunt zien wat je hebt verdient als je de tijdquest niet verder af zou maken en verder gaat met andere zaken. Valt niet tegen. Maar natuurlijk ga ik alles proberen te halen.

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.