Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo Miekje er is ook een rij voor 10% extra op event gewassen bonus 24 uur
    Dat is de nieuwe rij met de Jackpotbloemen, Maar die heb ik nog niet compleet Ik mis nog de vrolijke Lupine

2. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik had maar 100 sushi en 100 extra sushi mest...

Die groene mest die doet het niet op bomen of zo... vreemd!

Hoop ook maar dat ik het ga halen...

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Doe voor de zekerheid maar met de hand of met de knechten als je die hebt, op dit moment weet ik namelijk nog niet veel dus zou ik het risico maar niet nemen.

4. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

oké ga de volgende met de hand oogsten zien we gelijk of de eerste bijtelt

5. vestaatje

vestaatje Forumbeginner

probleem zit in het oogsten met de automaat !! dan worden de punten niet geteld

6. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

ik heb met knechten geoogst en heb alles wel gekregen 60000 ep

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo, de gele kameleons staan op het veld. 62 drops en over een half uurtje kan ik de 2e ronde zaaien.
    Ik heb 11 oranje reuzenstallen in het bos staan die vanmorgen klaar waren, maar door uitstel van het event vandaag maar moeten blijven staan, er staan 6 gele reuzenstallen op de woelige weide met een oranje wasbeer die vanavond klaar zijn, en verder heb ik de woelige weide aangevuld met oranje stallen die 15 tot 16 uur duren (in de schuur). Vanavond om 9 uur kan ik het draakje weer gebruiken en oogst ik de stallen. In de loop van de dag zet ik dus wel meer stallen op, die dan nog klaar kunnen zijn, maar straks eerst nog een ronde eventgewas op 90 hele velden.
    Zo te lezen mag ik deze keer blij zijn dat ik alles met het handje moest doen vanwege de stallen die al klaar stonden op de meeste velden. Ik zie nog wel tegen de kwartveldjes op vandaag.

8. vestaatje

vestaatje Forumbeginner

niet de knechten maar het automatisch oogsten bij premium

9. popje4

popje4 Levende forumlegende

sorry klaartjuh maar ik had de klok eerst aangezet daarna pas de auto dus dan moeten de punten er toch bij geteld worden? nou ja wacht wel weer af.
    suc6 allemaal

10. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Mijn zoon was vanmorgen zo "aardig" om mijn mammoetbomen al te oogsten, omdat ze klaar waren. ;0
    Hierdoor iets te weinig boompunten binnengehaald, maar ik had gelukkig ruim aan bomen opgezet en kan ik binnen 24 uur toch de eerste opdracht halen.

robbiefarmer en lammetjes vinden dit leuk.
  11. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik heb ook met knechten geoogst, en heb 59.000 punten. Nog 3 mammoetbomen die vanavond rond 20u klaar zijn, dan is mijn eerste deel af.

12. truus1949

truus1949 Forum prof

stom als ik ben heb alles aan gezet stond alles vol met bomen
    vergeet ik het klokje aan te zetten maar ja zie wel hoeveel ik nog haal bezig met de planten
    succes nog allemaal

13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo hier zojuist begonnen met het event. Met de tips van een mede boer om geen PPJ maar een WAC in te zetten heb ik dat gedaan.
    Ik ben bij bommel geweest, heb mijn staken geactiveerd, heb mijn ambachten gegeten: WAC, paasjam en rozenjam, klokje aangezet en ben gaan oogsten. Eerst alle bomen geoogst, toen de gewassen en toen de dieren.
    Resultaat: 37.900 EP voor de bomen (over kleine 2 uur zijn er nog een paar klaar en over 12uur de XXL bomen weer. Vermoed wel dat ik morgenvroeg ook nog nodig heb, dan waarschijnlijk zonder ambachten).
    79 DI en 963 rode kool. Dus net te weinig.

Heb de meeste werkplaatsen al verwijderd en daar mijn 7 reuze stallen neergezet, dan zijn die morgen hopelijk klaar. Straks op baha nog even de papagaaie veren en de pindakaas zetten en dan vannacht de lange stallen die veel EP opleveren zodat ik hopelijk morgen een heel eind kan komen met fase 3. Ondertussen natuurlijk druk bezich met mijn event gewassen :)

14. caatje-l

caatje-l Junior expert

Wat kan ik nou het beste inzetten om meer ep op de bomen te krijgen?? Sommige producten zijn nl alleen op gewassen.

15. yvon61

yvon61 Forum-analist

Bomen waren in een keer genoeg. Ben met de 2de ronde bezig. Stallen staan nu op bama en bos, of het genoeg is in een keer weet ik niet, maar dat zien we dan wel. Veel rode en roze gezet.

16. vestaatje

vestaatje Forumbeginner

Betreft dat bij sommige de EP niet wordt bijgeteld: dit komt vermoedelijk doordat er met de automatische oogster al voor het event is geoogst. Dit is doorgegeven maar verder nu nog niks over bekend.

nee want hier eerst het klokje aangezet en daarna pas de automatische oogster aangezet

17. katbla

katbla Forum freak

paasjam en lentekrans geven 30% extra ep , rozenjam 20 % ep (op alles)

18. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb nu 122 vracht. Mooi begin

19. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

bomen die na 11 uur klaar zijn om te oogsten tellen wel de EP bij als je ze met de premium auto-oogst

20. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Over een uurtje kan ik m'n 4 velden volzetten met parachuteplanten...dan heb ik er inmiddels 810 bij elkaar gezaaid en geoogst.
    Fase 2 gaat vandaag dus wel lukken en dan straks m'n farm weer ombouwen met 157 stallen voor fase 3.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.