Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Totally off topic... maar dacht dat jij alleen mest rook? :pxD

Ben by the way al aan het pakken voor de winter Efteling:inlove:

stien56, tootje, nabejara en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Misschien rare vraag maar we komen er in de chat niet uit
    Is er nou wel of niet een rij in de staak die voor event gewassen is??

3. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Er is niet zo lang geleden een koopaanbieding geweest waarvan de wolkenrij nuttig was voor de eventgewassen. Ik kan alleen de FAQ of het bericht niet vinden.

4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Tuurlijk doe ik dat. 8)

5. miekje9

Ik ook niet Katinka

6. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Zou je die persoon aan mij door kunnen geven ik wil het ook we stap voor stap weten :sleepy: gr Tineke en bedankt alvast ;)

7. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

eevee60 en miekje9 vinden dit leuk.
  8. miekje9

9. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Ik wordt altijd erg nerveus van tijdquesten, dus met twee in een event, zag ik het helemaal niet zitten.
    Coco gaf toen aan dat je het stap voor stap moet bekijken:
    Dus eerst de bomen, dan voldoende gewas maken voor 2e level, daarna komen de dieren pas aan de orde.

Dat gaf mij de rust om te bedenken dat het event misschien toch haalbaar is.
    Hoewel level 3 niet helemaal zal gaan lukken.
    Maar je kunt dan toch verder.

10. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Bij mij is dat een huisdier en wel een vliegende eekhoorn

11. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Werken de zoete rozenjam, lentekrans en paasjam ook op je stallen?

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vroeg me al af of je deze reactie bedoelde:
    Geen paniek. Stap voor stap. Vergeet die stallen en in 2 dagen klaar willen zijn.
    Dus nu rustig al je bomen erop. Hele grote kans dat je morgen dan in 1x de ep bijelkaar hebt.
    Als er een paar stallen zijn die je echt graag wilt laten staan, gewoon doen. En anders zet je overal waar je ruimte over hebt rode kool. Die prijs is mooi hoog en helpt met de dubbele ep en de drops.

Morgen ga je dan gewoon eerst het klokje starten van het event en dan oogsten. Heb je de ep niet, laat je een paar bomen staan. Verder kun je dan gewoon eventgewas verbouwen zoals je dat gewend bent.
    Morgenavond de stallen met de meeste ep erop, geen werkstallen. En dan doorgaan met de stallen tot je de ep binnen hebt, of je 24 uur om zijn. Daarna verder met de gewassen.

Succes ermee Tineke, want dit werkt nog steeds.

13. miekje9

Ja hoor op alles

14. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

oke dank je wel s6 met het event gr

o_Ok bedankt coco

15. yvon61

yvon61 Forum-analist

o_Ok ik was verrast door de uitstelling, maar in de goede zin. Was bij mijn vader van 91 en dan heb ik niet veel tijd om te boeren. Dus, heb gewoon alles laten staan en morgen oogst ik alle bomen en dat is gelijk voldoende. Dan het event gewas opstarten en gelijk de bomen weg halen en stallen plaatsen. Makkie. Had wel al 1 witte onschuld in gebruik, maar ach heb er zat.
    jammer, dat wel, maar verder, be happy. Het is maar een spel. Veel speelplezier allemaal.
    Bedankt voor de tip dat de griezelige werkplaatsen meedoen (weet niet meer van wie). Heb er zat dus die gaan erop morgen. Plus alle roze, rode etc.

16. boemer49

boemer49 Oudgediende

dank je wel voor de tip van de[speciale tarwe] en ik hoop op dat morgen we meer succes hebben
    groetjes leonie ...

17. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

nu maar hopen dat het om 11 uur wel begint ...!!!
    en niet nog teveel bugs inzitten...

Laatste bewerkt: 15 Januari 2015
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo alles staat klaar voor morgen rond de klok van 11.00uur. Ik heb rond half 11 vanavond mijn XXL bomen nog mooi geoogst, dus die zijn morgen op tijd klaar. Ik heb op 2 velden halve veldjes met rode kool en water liggen. Morgen zet ik een PPJ aan zodat ik ook mooi richting die 1.000 ga die we nodig hebben voor het event.
    Verder staan er overal bomen, dus morgen om 11.00uur eerst langs bommel en de molen, daarna de staken, een PPJ eten, oogsten, klokje aan, ambachten eten, bomen binnen halen!
    Hopelijk denk ik hier morgen wel allemaal aan en natuurlijk NIET te vergeten: eerst kijken of het event klokje wel loopt :oops:

19. di45

di45 Gelegenheidsauteur

Jammer dubbel ep is er niet meer als ik eindelijk met het event kan beginnen. Of was dit de opzet van BP zodat we toch weer het een en ander aanschaffen?
    :cry::wuerg:

20. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik duim voor iedereen:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.