Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

Ik heb uit zeer betrouwbare bron, dat de bonus een dagje winter Efteling zal zijn....8)

kerkdijk, nabejara, -Tits- en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Voor hoeveel personen per account??

-Tits-, N00tje, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Een excursie naar Hamburg 8)

popje4 vindt dit leuk.
  4. Leo.netten

Leo.netten Teller

Klaartjuh geef je in alles gelijk, maar heb ook begrip voor de reacties op een ongenuanceerde uitspraak van een van je collega's

eevee60, .babouska. en -edwin30- vinden dit leuk.
  5. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

ben het met je eens Leo.netten

6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hamburg doe ik liever in het late voorjaar, maar die winter Efteling.................:inlove:

nabejara, -Tits-, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. Dolfifumi

Dolfifumi Forumleerling

Precies tootje, ik ruik um ook. Dat hebben we dan ook weer.

tootje vindt dit leuk.
  8. schaapje52

Is die leuk dan de winter Efteling? Doen we gewoon alle 2 :inlove:

popje4, tootje en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. jufcisca

jufcisca Gelegenheidsauteur

heel mijn agenda door de war
    grijnst ,maar ben op forum
    met hartelijke dank voor ron

10. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Deel je je ervaringen met ons?

11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Maar ik heb nog nergens gehoord waarom het vandaag Happy gewassen dag was /is terwijl je je akkers vol met bomen hebt gezet en wat de oplossing hiervan was/is heb ik nog minder begrepen behalve dan dat dat ook niet goed verliep en dus ook maar uitgesteld dit is geen goede start van 2015

-Megalo- en Cornelly52 vinden dit leuk.
  12. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik was pas om 16:00 uur klaar, daarna na huis en toen zag ik dat het event nog niet begonnen was.
    Ik heb gekeken of het klokje er al stond.;)
    Ik heb de comfort velden geoogst en de bomen laten staan, volledig in bloei.
    De rest van de bomen op de velden gezet en aangevuld met gewassen.:music:
    Ben ik blij dat het een dag is uitgesteld.xD

13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Helemaal mee eens ;). voor mij is het best fijn omdat ik morgenmiddag weg ben tot zondag middag

14. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb inmiddels uitgerekend welke hokken ik nodig heb om 60.000 EP bij elkaar te scharrelen binnen 24 uur.
    Als ik het goed heb uitgerekend kan ik 29 hokken op bahamarama, en in totaal 128 hokken op farmerama (40 bos, 44 woelige weide en 44 hoofdakker) plaatsen. Een aantal hokken ga ik gezien de tijdsduur voorzien van SV maar dan heb ik in 1 oogst ong. 33.000 EP met behulp van m'n 6 uilen, 1 kraai en 1 draakje (85% extra) is dat ong. 61.000 EP...ook daar hoef ik me dus geen zorgen meer over te maken. :)
    Is het nog geen morgen 11.00 uur?? xD

schaapje52 vindt dit leuk.
  15. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Lees het bericht van Ron maar. Hier hadden wij uit moeten halen dat we niet moesten starten met de bomen, maar met de gewassen.

16. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

daar heb je dus niets aan als je alle velden vol hebt staan met bomen.

-Megalo- vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

hier:
    vandaar ook de reactie:
    Ik heb me niet aan de reactie van Ron gestoord. Hij geeft gewoon aan dat hij verrast is, verwacht had dat we allemaal voor de gewassen zouden gaan, dat hij dat wel heeft gedaan. En ook teleurgesteld is dat het event uitgesteld moest worden. (in een volgende reactie).
    Veel spelers, waaronder jij en ik, zien dat juist heel anders. Als je een event begint met bomen ep, en je die aan het begin van het event klaar kunt hebben, ga je de bomen niet binnen de tijd van het event opzetten. Dat is een onnodige verspilling van eventtijd. Dan dus maar geen happy gewassen dag.
    Veel spelers zouden wel veel aan de gewassen dag vandaag hebben gehad, want als je de bomen in 1x oogsten klaar had, had je daarna alle ruimte voor gewassen, en vaak beginnen we toch met aardig supermest. En spelers die niet genoeg bomen ep hebben, hebben vaak ook veel minder bomen waardoor er ruimte overblijft voor de gewassen.

Carlijn99 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

Kan je de camouflagewinkel en griezelige kippenwerkplaats wel inzetten bij de verblijven oor de ep? Wie weet dit.

19. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

De griezelige kippenwerkplaats wel de camouflage winkel is niet genoemd in de FAQ als uizondering

Sintra98 en -Megalo- vinden dit leuk.
  20. schaapje52

Dan ga ik even in de FAQ kijken want ik heb dit gemist. Dank je wel voor het antwoord. De kip doet dus mee bij mij om het land te vullen, pff valt niet mee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.