Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb een super mammoet zowel suzi al turbo mest gegeven en die staat op 1550 ep, is geen xl of XXL, maar een gewoontje. Ik ga nu dus opnieuw weer rekenen als je dubbel ep kreeg voor de bomen want ik heb het net zitten uitrekenen maar daar zit dus de dubbele ep bij in. Ik dacht al wat een ep bij de bomen, dit ga ik dus halen, maar nu begin ik te twijfelen. Ik weet ook niet meer bij welke boom ik extra suzi en turbo had gedaan. Nu gooi ik nergens meer iets bij want ik ben bijna leeg.

Lees net dat Margo schrijft dat het alleen voor gewassen is, pfff ben ik super blij want dan klopt mijn berekening van de bomen xD. Ik ben wel een witte onschuld kwijt en had al een wac aangezet voor het oogsten van mijn rode kool, nu staat er speciale tarwe op, dus de wac kan ik nu nog gebruiken, de andere is foetsie en natuurlijk al je suzi en turbo mest is foetsie. Morgen begin ik gewoon weer opnieuw.

BoerinRietje en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik had heel veel moeite om in te loggen en volgens mij was het al na 2 uur toen het pas lukte.Maar nadat ik net onvrijwillig uitlogde was alles normaal

BoerinRietje vindt dit leuk.
  3. boemer49

boemer49 Oudgediende

even een vraagje waar kan ik speciale tarwe vinden...[welke word bedoeld ]
    het is nu toch een puinhoop dus vul ik mijn gewas wat op ....

4. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

die heb je als je level 60 hebt hij staat voor de cantharellen op je tweede lijst

5. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Speciaal tarwe staat op de markt tussen de Narcissen en Olijf.

Ik heb mijn reuze stallen er bij gezet leveren aardig wat punten op.

6. Wendie

Wendie Forumbewoner

denk dat de mods niet aangevallen worden maar eerder geattendeerd op het feit dat r ook anders gereageerd kan worden. Formulering van je woorden heet dat en dat ontbreekt nog wel eens waardoor iets toch wel heel erg aanstootgevend kan overkomen...

Vind het toch wel een grote misser weer van BP hoor
    oke, als er grote problemen zijn dan is uitstel misschien wel beter, dat snap ik
    maar van de andere kant is dit het eerste event (in mijn optiek) waar we zo erg onze kop over moeten breken dat je er koppijn van krijgt, veel mensen hebben een grote voorbereiding gehad en dan is dit dus een grote domper. Vooral met oogpunt op de gewassen-dag: men heeft nu een groot gedeelte met bomen die anders met gewassen gevuld hadden kunnen worden

dus verlies van susi-mest, turbomest, ambachtproducten en EP-punten!

zo'n event wat zo'n uitgebreide voorbereiding vergt had beter getest moeten worden dus men moet er niet vreemd van opkijken dat mensen nu commentaar leveren wat volledig terecht is

7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

kom ik terug zou het event begonnen zijn
    Maar niets van dat al, zeer veel bomen op het spel geplaatst. om dat je die 60.000 bomen EP moest verzamelen in 24 uur geen happy gewassen dag kunnen doen i.v.m. met de te behalen bomen punten. wordt het weer uitgesteld naar morgen dit vind ik natuurlijk dik onvoldoende + verlies van buff producten.
    Vind het dan ook jammer dat er niet beter gecommuniceerd is en heb er heel veel moeite mee dat men Happy gewassen dag inzet terwijl je bomen moet klaar zetten om aan een event mee te kunnen doen.
    Dit spel moet wel leuk blijven BP en niet op pesterijen uitdraaien zoals deze uitglijder.
    En dan doel ik dus op de happy gewassen dag terwijl er bomen klaar gezet moeten worden
    Ik hoop op een reactie van jullie kant want ik heb me aan de reactie van ENK ge-ergerd

Laatste bewerkt: 15 Januari 2015
    Carlijn99 en -Megalo- vinden dit leuk.
  8. Wendie

Wendie Forumbewoner

oooh dan heb je die van Ron nog niet gelezen: we hadden aan de happy-gewassen-dag kunnen zien dat je misschien maar beter niet met de bomen moest gaan beginnen o_O hoezo krom? hahahaha

maar goed, als het eventm met problemen was gestart, was ook balen geweest. het is gewoon van alle kanten, hoe je het went of keert, balen geblazen helaas

we zullen het ermee moeten doen en ik denk toch wel dat er een bonuscode gaat komen waarin we ruim gecompenseerd zullen worden voor onze verliezen, zoals Susi-mest, turbo-mest en ambachtsproducten....

Sintra98 vindt dit leuk.
  9. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

jeetje wat zeuren jullie!! had je liever een event gehad met allerlei moeilijkheden tijdens het spel?

en BP kennende komen ze echt wel met een vette bonuscode of iets anders

KennyMaradonna vindt dit leuk.
  10. Sintra98

Volgens de FAQ loop je dan vast bij het 3e level of loop je de punten mis van de beloningen
    Ik weet niet in welk level je speelt maar ik vind de nodige tekortkomingen de laatste tijd
    ik ben in level 97 en als er dan geen events zijn is er voor mij niets meer te doen heb nog slechts 3 openstaande questen in de cooperatie en dat zijn alleen fok questen dus niet veel te doen meer vanaf level 97 is het spel op de farm leeg

Carlijn99 en -Megalo- vinden dit leuk.
  11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,ik denk ook wel dat we een bonuscode krijgen

12. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Tjeetje alles wat ik wilde zeggen is al gezegd geworden.
    Ik wil alleen even vragen om de happy gewassen dag te vervangen in de happy bomen dag.
    Dat zou een groot deel van de geleden schade vergoeden.

Carlijn99, Sintra98 en nicolle73 vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Daar ben ik het geheel mee eens Penny , maar ik denk dat dat niet mogelijk meer is want dan moeten ze daar weer een script voor maken en dat zullen ze wel niet doen.
    Ik heb met de lentekrans meegerekend en alle huisdier eieren die ik heb zo'n 60.000 bomen punten op mijn hoofdakker staan die blijven er dus tot morgen ochtend staan.
    Mijn vrouw speelt vandaag helemaal niet komt alleen online om de buren cadeau's uit te delen.

Ik heb helaas op mijn vraag elders geen antwoord gekregen over het Happy gewassen dag las op twitter dat het happy Teaser dag is geworden

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
    -Megalo- vindt dit leuk.
  14. boterbloem

boterbloem Gelegenheidsauteur

wat dom van mij ik heb direct mijn paasjam en een lentekrans in werking gezet zonder te zien ofdat het event gestart was.Dit deed ik omdat ik nu nog maar thuis kwam van het werk . om geen moment te verliezen

15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Welkom bij de club :)

lammetjes, schaapje52 en -moeders- vinden dit leuk.
  16. -moeders-

-moeders- Gelegenheidsauteur

ik heb 2 min voordat het event zou beginnen alles in werking gezet. :(
    o_Ok m`n kastanje wolk daar ben ik eigenlijk nog het meest van aan het balen.
    Ik weet dat je eigenlijk moet wachten tot je het eventklokje ziet maar wie verwacht nou dat alles op de laatste min. wordt afgelast??
    Dus ben benieuwd wat hier aangedaan kan worden Ik verwacht er niets van eerlijk gezegd.

Sintra98 vindt dit leuk.
  17. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Ja, en ik hoop ook een flinke EP-bonus. Heb vandaag niets kunnen oogsten, alles vol staan met bomen en lange stallen. Als ik die nu ga oogsten, is het morgen niet op tijd klaar. Gisteren flink suzi gegeven, alles kwijt.....
    Balen, maar ja, wat doe je er aan....
    Wachten op de bonuscode dus.

18. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Heel vervelend hoe het vandaag is gelopen, ik als medespeler ben wel erg blij dat BP heeft besloten het event uit te stellen met als doel het probleemloos te laten starten morgen. Heel wat beter dan dat we met zijn allen aan een event beginnen en er van alles mis gaat. Vertrouw er op dat ze bij BP doen wat ze kunnen om elke keer een event in het spel te lanceren wat goed verloopt en wij plezier aan zullen hebben. Het is zeker niet hun bedoeling om het zo te laten gaan zoals nu, helaas gebeurd dit weleens hoeveel testen er ook van te voren wordt gedaan. Sommige dingen komen echt pas op het laatst naar voren.

We mogen balen, we mogen het vervelend vinden en ja dit mag ook uitgesproken worden. Wel met respect voor elkaar, BP en mods. En als we elkaar niet begrijpen, vraag dan aan iemand wat diegene bedoeld. Daar wordt meer mee bereikt dan bepaalde opmerkingen die ik hier weer voorbij zie komen over mijn collega's.

Ik wens allen voor morgen een prettige eventstart en veel plezier met het nieuwe event.

19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik wil wel een tripje naar Hamburg om het koraalrif uit te proberen als bonuscode :Ddan ben ik wel heel erg super tevreden met de bonus :p

Het is niet leuk dat er problemen zijn, maar ik heb persoonlijk liever dat het een dag later begint dan dat je 6 dagen problemen hebt met het spelen. o_Ok ik ben veel kwijt van de suzi en turbo enz maar het is niet anders. Er zal heus wel iets komen als compensatie. Ikke dan koraalrif proberen xD

20. popje4

popje4 Levende forumlegende

zo is het dank je wel ook ik hoop dat iedereen toch nog veel plezier heeft want daar gaat het toch om? ik heb helaas morgen weinig tijd maar goed wie weet....

suc6 allemaal

ps goed idee schaapje ik wil wel met je mee...;)

schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.