Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ach ja, tv kijken en farmen tegelijk is geen goede combinatie. Dan gebeurt dat. Maar 'gelukkig' sloeg de hond om 5 uur vanochtend aan, dus wakker, dus snel de inmiddels 50 nieuwe zaadjes weer met supermest erop. Over 1 minuutje zijn het er alweer 450. Lang leve de mammoetbomen voor de vele supermest.
    En nu wacht ik verder gewoon tot ik alles bij elkaar heb ;)
     
    Libelle37 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Vanmorgen de cupcakejes geoogst.
    En ja dat ging gewoon met de knechten
    Dus als ze volgroeid zijn kan dat, gelukkig voor mij, met de knechten

    heb je geen wac mikkie??
    stuur maar igm...
     
    Laatste bewerkt: 11 September 2014
  3. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Stand tot nu toe 1875 ballonbloem en over 3 uur is m'n voorraad 4125 stuks, 3895 reuze-rabarber, 267 stripboeken en 17 XL cupcakes in de schuur.
     
  4. yvon61

    yvon61 Forum-analist


    Is hier dus ook, dacht namelijk hetzelfde maar toen ik het gewas oogstte gingen de cupcakes als 1ste de lucht in.
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank je wel voor het aanbod, heel lief. Maar ik heb genoeg WAC's op voorraad.
    Inmiddels liggen de kwartakkertjes weer vol met ballonbloemen, dus we gaan vrolijk verder. Ik kan overdag 4 keer ballonbloemen oogsten, dus dat komt helemaal goed.
     
  6. tinus138

    tinus138 Teller

    Ik wil de makers van dit event mijn complimenten geven,het ziet er zo mooi en smakelijk uit.Tis maar goed dat er glas tussen zit,anders zou je zo met de cupcake willen beginnen te etenxD.
     
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ja idd Tinus en dan belanden er weinig in de schuur en halen we het event niet. ;):p
     
    tinus138 vindt dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    stand : ballonbloem 3241 reuze rabarber 169 glazuur 22 stripboek 195 cupcake's 30 klaar in schuur
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Fase 1 en 2 ingeleverd, en de drops van 3. Nu op naar de 11.000 gewassen. Ik hoop alle gewassen binnen te hebben in de tijd van 3 wac. Zet ik zaterdagmiddag de cupcakes wel op, zodat die zondagochtend klaar ziin, en dan de volgende erop kunnen met glazuur. Wel grappig dat niemand halverwege het event klaar kan zijn.
    Wel jammer dat je zonder gebruik van WAC of PPJ niets aan de cupcakrs hebt. De cupcakes een fase eerder was wel leuk geweest.
     
  10. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Hier door onverwachte omstandigheden ( de laatste dagen ) een erg slechte start gemaakt op 3 van de 4 accounts. Op het moment dat we eindelijk konden gaan oogsten ( gisteren), waren alle gewassen verandert in onkruid ( dus voor happy EP dag ook geen geluk). De bomen en stallen stonden er gelukkig nog fris bij. Dus bij de eerste oogst maar +- 52 Stripboeken en +-3 glazuur. Vannacht maar een keer weer lang gewas gezet voor de DI's. Stand nu +- 191 Stripboeken en +- 20 glazuur en 236 Ballonbloemen ingeleverd en alle velden vol (kwartakkertjes) en 1011 Reuze rabarber op voorraad. Het zal moeilijk en pittig worden vooral de DI's , maar we zien wel waar het schip strand .........
    misschien wel op schateiland bij de bahama xD :p

    Iedereen veel succes en spelplezier
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier werden ze niet eerder met de knechten geoogst nadat ze op 100% stonden.
    Dus dat is raar als ze bij jou te vroeg werden geoogst.
     
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik vind het helemaal niet grappig:wuerg: nu ben je nog meer verplicht elke dag aanwezig te zijn..
    Had liever een ruimere marge van de cupcakes gezien...en tja zonder Wac en Ppj kun je al heel lang geen event meer uitspelen..
    Maar goed , ik blijf hoop houden8)
     
    -robijn- vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Uitspelen lukt inderdaad al heel lang niet meer. Maar ik kreeg gisteren de vraag van een kuiken wat hij met de cupcakes moest, omdat hij het event toch lang niet af zou krijgen. Zonder ambachtsprodukt en alleen supermest voor de eerste ronde, is het met veel inspanning net te doen om de eerste twee fases te doen. Als 3 en 4 waren omgeruild, zou iedereen die zich behoorlijk had ingezet ook de cupcakes kunnen inleveren.
    Gelukkig is het niet zo dat als je het weekend weg bent, je daardoor fase 5 niet kunt doen. Twee dagen naar Bommel en deze cupcakes laten volgroeien is voldoende om door te kunnen naar de laatste fase. Alleen als je fase 4 vol wilt maken kun je Bommel maar 1 dag overslaan als je maandagnacht om 12 uur de laatste 30 nog met glazuur opzet.
     
  14. bobje96

    bobje96 Forumleerling

    ik snap niet hoe het komt dat er al zoveel boeren zijn die zoveel van de event gewassen hebben.
    ik heb geen wac of wat dan ook, en bovendien zit ik de op school, ik weet nu al dat ik het nooit ga halen,
    maar het plezier is er niet minder om.
    ga gewoon lekker mijn gang en zie het wel.
    iedereen veel succes verder.
     
    LucieSchreurs en eevee60 vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ja ik snap wel wat je bedoelt..ik ga alleen echt niet opblijven tot 12 uur voor die cupcakes...Als ik geluk heb gaat mijn zoon dit weekend even voor mij naar bommel en anders ist pech alweer...:cry:
    Het gaat mij er meer om ..tis zogenaamd heel verrassend anders o_O ..oke er zijn wat andere dingetjes bijgekomen..
    maar je moet nog steeds kweeniet hoeveel gewassen zitten zaaien..dus naar mijn idee niks vernieuwends aan..
    Waar zijn de dump- events..:inlove:
    Waar zijn de events waar je gewas uit je schuur kan leveren en kopen op de markt..en dan desnoods zelf bijzaaien..:inlove:
    Hoe je went of keert ..het blijft op deze manier toch een eenheidsworst..en ik eet niet graag elke dag hetzelfde op brood..:wuerg:
     
    -robijn-, penny1944 en stien56 vinden dit leuk.
  16. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Bijna 300 stripboeken in de schuur, dat gaat wel goed komen. ook 30 xl-cupcakes klaarstaan, en met de gewassen gaat het ook mooi op schema. de ballonbloemen en de cakejes zijn erg mooi!
     
  17. tinus138

    tinus138 Teller

    De stand hier is nu316 stripboeken,23 glazuur, rabarber 1449 en 3668 ballonbloemen+alle velden weer vol staan.En 30 xlcupcakes klaar in de schuur en 30 op t veld.
     
  18. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ja een dump event zou helemaal super zijn. maar die hebben we niet meer. je wilt niet weten wat voor aantallen ik in de schuur heb staan aan gewassen. je doet er niks mee. ja nu even een paar 1000 van iets.
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het dumpevent komt er bijna weer aan. Ik kan het aan de fruitprijzen op de markt goed merken. Een paar miljard aan tegenwaarde in de hoop dat je bij de eerste 500 bent. Kun je al je voorraden kwijt. Persoonlijk zou ik het heel leuk vinden als er een trapsgewijze hoofdprijs kwam voor de eerste 500.000.
     
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Fase 1 en 2 geleverd...
    ...de ballonbloemen vandaag om 22:50 uur nog 1x oogsten.
    Daarna nog 2x de reuze-rabarber zaaien en oogsten (om 05:15 en 11:40 uur) voor fase 5...
    ...dan nog 3x ballonbloemen zaaien en oogsten (om 14:50, 18:00 en 21:10 uur) dan heb ik fase 3 ook klaar.
    M'n boerderij ombouwen, dan is het wachten op de cupcakes voor fase 4 waar ik dus rekening mee moet houden met ombouwen...
    ...en de stripboeken waar ik er nu nog 596 stuks van nodig heb voor fase 5.
     
    Laatste bewerkt: 11 September 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.