Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik zet mijn cupcakes s'avonds net voor ik uitlog en ga slapen. Moet volgende dag toch werken dus als ik dan thuiskom zijn ze klaar en die 30 kwartjes die ze in beslag nemen mis ik toch niet want zodra ik thuis ben zaai ik het 4 uur gewas en kan ik die 30 kwartjes ook weer gebruiken en dat net voor uitloggen volgende 30 erop :) Glazuur bewaar ik voor zondag en maandag en mocht ik genoeg hebben (meer dan 40 stuks) dan kunnen die er zaterdag op ......
     
  2. hennie12

    hennie12 Forumleerling

    hallo misschien een domme vraag maar moet je niet wachten
    met cupcake oogsten tot je fase 1,2,3 afhebt ?
    mvgr
     
  3. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Nee hoor, je kunt ze al oogsten en dan staan de cupcakepunten in je schuur tot je ze gaat inleveren bij fase 4.
     
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Nee hoor de geoogste cupcakes komen in de schuur te staan en van daaruit kun je ze dan inleveren als je zover bent. ;)
     
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hoeft niet maar dan heb je misschien te weinig punten
     
  6. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hoe bedoel je te weinig punten??
     
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Als de cupcake geoogst word bij fase 1 krijg je maar 25 punten enz tot 4 100 punten.
    Of lees ik nou iets verkeerd?
     
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Volgens mij werd er bedoeld wachten met oogsten voor je fase 1, 2 en 3 van het event hebt geleverd...maar misschien heb ik wel verkeerd gelezen ;)
     
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    wel mooi gelijk die cup cakejes veranderen
     
    sinkieboy vindt dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Nou ja dan kan hij kiezen en is er altijd een goed antwoord:D
     
    sinkieboy vindt dit leuk.
  11. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Je mag de cupcakes oogsten als ze klaar zijn. Maar je kan ze al tusentijds oogsten na 4 uur, en dan krijg je 25 punten. Na 8 uur zijn ze 50 punten waard, na 12 uur 75 punten en na 16 uur 100 punten. Je moet in level 4 van de quest 17.500 punten inleveren. Daar geraak je enkel als je het grootste deel van de cupcakes 16u laat staan zodat ze 100 punten waard zijn. Als je ze bv. morgen al oogst, komen ze in je inventaris en dan kan je ze gebruiken als je aan level 4 komt.
     
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Gebruik dropitem glazuur dan groeit je cupcake 25% sneller het is de Super Mest voor de cupcakes ;):p8)
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hoera, ik heb het voor elkaar: alle ballonbloemen ingeleverd bij level 1, dus morgenochtend weer opnieuw beginnen met 5 zaadjes:p

    Correctie: heb net 5 zaadjes gekregen, dus die kunnen er vannacht alvast op. Pfff..
     
    Laatste bewerkt: 10 September 2014
    Libelle37 vindt dit leuk.
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    met de 30 cupcakes die je elke dag krijgt moet fase 4 op zich geen probleem zijn.
     
  15. dhjager

    dhjager Forumbeginner

    Ja dat is altijd het gevaar bij twee verschillende event gewassen, nou ja heb je er morgenvroeg alvast weer 50 ( 45 als je alles erbij gebruikt en vijf nieuwe), dus het begin is er.
     
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    je kunt beter wachten tot je meer hebt anders heb je dus niets meer om te zaaien
     
  17. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    weet iemand al met zekerheid of de cupcakes met de knechten meege-oogst worden? of dat ze handmatig moeten of misschien handmatig en bij volledige groeitijd met knechten? Ik hoop de laatste optie eigenlijk
     
  18. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Als de groeitijd 100% is worden ze door de knechten geoogst, degene die nog niet de volledige 16 uur (12 uur met glazuur) gestaan hebben laten de knechten netjes staan! :D
     
  19. hennie12

    hennie12 Forumleerling

    hallo

    mijn bedoeling was idd dat ik dacht dat je
    eerst fase 1,2,3 van het event moest inleveren
    alvorens de cupcake oogsten
    iedereen bedankt voor de antwoorden

    mvgr
     
  20. Libelle37

    Libelle37 Forumleerling

    Proest, wat doe je nu weer?? ;) Heel veel succes, morgen heb je er vast een heleboel snel weer bij elkaar.
    En ik zou dan pas inleveren als je er genoeg hebt, + genoeg voor alle velden, want fase 3 zijn er 11.000 o_O

    En die stripboeken... 950 o_O moet maar zien of ik dat red... Ik ben een maandje uit de running geweest, maar zal vanaf nu wel weer meer tijd hebben :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.