Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ik heb het niet geprobeerd, maar volgens mij kan dat nooit.
    Siertuin en Schateiland zijn geen velden.
     
  2. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Cupcakes kunnen inderdaad niet in de siertuin en schateiland geplaatst worden. De faq zal worden aangepast
     
  3. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    109 stripboeken binnen en de hibiscus op comfortvelden moet ik nog oogsten over een paar uur. 10 glazuur tot zover. Vind ik niet zo'n ramp. Ik ga 's avonds de cakejes erop zetten en dan zijn ze klaar als ik thuis kom de andere dag. De glazuur wil ik alleen voor de laatste cupcakes gebruiken, anders kom ik wellicht in tijdnood.
    ik heb 30 lage bomen eraf gehaald en daar gaan de cupcakes op. (als ik de laatste keer van de dag inlog, anders weet ik zeker dat ik er per ongeluk op ga klikken, en weg zijn ze!!).
    De hoge bomen laat ik staan, verder is alles leeg.
    Succes iedereen.
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb 112 stripboeken en 12 glazuur. De glazuur bewaar ik voor nood. De cupcakes gaan bij mij in de nacht erop. Nu 3 grote velden vol met ballonbloempjes en 1 veld met reuze-rabarber. Ik heb alle velden leeg. De cupcakes gaan in het bos bij de boom. Kunnen ze een rondedansje doen in de nacht.
     
  5. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Later begonnen met het event ivm afspaak ziekenhuis en 151 stripboeken en 19 glazuur uit rodekool met comfortvelden niet slecht
    toch en iedereen veel succes met het strip event
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik gooi de glazuur er wel op in die tijd kan ik ook b.v. violen zaaien en die leveren meer op.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb nu de eerste 26 opgezet zonder. Maar als ik morgenavond opzet is het zeker met glazuur. Wat ik bedoelde is dat ik niet alle cupcakes opzet, alleen wat ik nodig ben. Het laten groeien van cupcakes die je niet meer nodig bent kan zeker niet uit.
     
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ow sorry ik las het anders.Zo doe ik het ook,
     
  9. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ik zet de cupcakes op bahamarama weet ik zeker dat ik er niet per ongeluk wat afklik
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Heeft iemand ergens gelezen hoe lang een cupcake met glazuur er over doet qua tijd. Ik heb nog gezocht in de FAQ maar kan het niet vinden.
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    25% sneller, dus duurt dan 12 uur.
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dank je wel. Dat is handig. Eerst even sparen dat ik 30 glazuurtjes heb om te gebruiken. Kan ik dit in het weekend gebruiken voor de cakjes. Ik moet dinsdag werken, dus maandagavond moet ik leveren en alles klaar hebben. Ben alleen bang voor de di. 950 over 5 dagen is 190 per dag. :wuerg:
     
  13. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    worden de punten van de cupcakes wel bij level 4 geteld als je nog niet aan level 4 begonnen bent?
     
  14. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Die kun je zelf inleveren. Totdat jij ze inlevert staan ze in je voorraad (was dat je vraag?)
     
  15. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Die worden pas geteld als je de cupcakes inlever.
     
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    heeft er al iemand met de knechten geoogst en dat dan de cupcake's blijven staan ?
     
  17. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    oh wacht.. inderdaad.. ik dacht dat de cupcakes verdwenen op het moment dat je ze oogst.. maar je krijgt er een cupcake voor terug.. dat was niet tot me doorgedrongen. Thanx
     
  18. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Heb geoogst met knecht en ze blijven staan.
     
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    gelukkig :D
     
  20. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    de stripboeken komen goed de grond uit
    heb er al 236
    glazuur gaat minder hard 21
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.