Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zeker fijn dat andere mensen al hebben zitten rekenen. Momenteel heb ik mijn bijna langste gewas er op staan van 18.20uur. Dit ga ik niet oogsten voor 14.00uur. Moet er wel aan denken, want ik ga zo de nachtdienst in en dan morgen even slapen. Na het slapen pas oogsten en bommel binnen halen :D.
    Het event ziet er in ieder geval erg leuk uit en ik heb er wel weer zin in. Donderdag heb ik weer een nachtdienst, dan ga ik die cupcake's neerzetten en wachten tot ze 16uur hebben gestaan. Dat is goed te doen met een nachtdienst voor mij. Overdag kan ik mij bezig houden met de 4 uurs en 8uurs gewassen.
    Was niet van plan om weer al mijn dieren en bomen er af te halen, maar ga het toch maar weer doen. De plekjes hebben wij wel nodig merk ik en de wolkenrij die ik laatst verdient heb, ben ik erg blij mee, dus daar ga ik nu zeker weer voor.

    Succes iedereen en eh ik lees alle tips wel als ik daar tijd voor heb :eek:
     
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Het lijkt mij een geweldig leuk event:music:
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vind het heel leuk dat de wolkenrij eindelijk als laatste te verdienen is. Daar is dus naar geluisterd. En ja, die wil ik ook graag. Dus dat wordt het hele event. De 5 knechtencouponnen vind ik leuker dan de mysterieuze stallen, dus ik ben niet van plan om bij voorbaat daar punten te laten liggen.
    Een planning heb ik verder nog niet echt. Ik denk dat ik morgen als ik de bomen oogst gelijk de eerste 30 cupcakes op de plaatsen van de bomen zet. Verder natuurlijk beide gewassen beginnen op grote velden met supermest en suzimest. Ik kreeg laatst te horen dat ik wel erg aan het mopperen ben als ik niet blij ben met supermest of suzimest bij een partydraai, dat ik het dan maar meer moet gebruiken. Dus misschien ga ik wel een paar rondes kwartveldjes erachteraan doen om van 4000 supermest af te komen. En dan maar zien wat ik verder nog moet. De lange stallen en de gerst staan op het veld. Bahamarama ga ik morgenvroeg gewoon oogsten, samen met de kortere stallen en xxl-bomen.
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    eevee60 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je het hele event niet haalt heb je toch leuke prijzen en sieritems en geen grijs laddertje. Ik heb liever sieritems dan het grijze laddertje, die bezit ik al. :sleepy: Kan ik tenminste wel zelf dromen op mijn laddertje.:D

    Ach iedereen moppert wel eens. Straks als je de mest hard nodig hebt ben je blij dat je deze gespaard en gekregen hebt. Ik mopper wel eens op de 8 uurs gewassen. Nu vind ik het minder erg, zie ze in de nacht toch niet. :music: Fase 4 wil ik ook graag halen, zowel de knechten als de stallen. :inlove: We gaan het zien en beleven hoever we gaan komen. Ziet er wel weer erg leuk uit allemaal.
     
  6. selby1

    selby1 Forumleerling

    Sorry ik had het helemaal niet in de gaten, ik heb hem er nu ingezet zoals jij hem al verkleind had. Nogmaals sorry en hartstikke bedankt voor het verkleinen:)
     
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Dank je voor het aanpassen :)
     
  8. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik ben van plan om dit keer wat meer ruimte te maken op de te verbouwen akkers. Alleen haal ik niet alle (oranje) stallen weg. Deze leveren over het algemeen aardig wat di's op. o_Ok laat ik een aantal bomen staan met een wat hogere waarde (xl, xxl bijv.)
    Ik ben er nog niet helemaal uit op welk veld ik de cupcakes zal neerzetten. Ik dacht eerst aan Bahamarama, maar dat vind ik ook weer zonde van de ep's die ik dan misloop. En ik zit ook na te denken over het tijdstip dat ik de cupcakes neer ga zetten. Eerst alle gewassen kweken en dan op het einde pas de cupcakes (wel zo, dat ze nog voldoende tijd hebben om te groeien. Of toch maar vanaf het begin, telkens weer 30 cupcakes erbij? Wat een dilemma's allemaal!
     
  9. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik heb net mijn taartje per ongeluk opgegeten bij Bommel en geen cupcakes langs zien komen :(
    Hoop niet dat ik ze nu toch al verspeeld heb :(
     
  10. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Ik denk dat ze bij overige staan en dat ze pas zichtbaar worden als het event begint.
     
  11. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Zo staat het wel op de nieuwspagina en eerst op de FAQ (Volgens mij is het stukje over 14 uur voor aanvang van het event weggehaald). Anders ben ik ook het haasje, want ik heb al thee gedronken en taart gegeten met Bommel!!! We zien het wel.
     
  12. mmans

    mmans Forum-hertog

    ja, ik hoop het :) Ik had verwacht, dat we het ook zouden "zien", in ieder geval in het tekstballonnetje. En dat was dus niet zo.

    Suc6 allemaal, het ziet er in ieder geval allemaal weer veelbelovend uit :)
     
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier gaat alles de schuur in als de drops moeilijk worden kan ik altijd nog rozen zetten.
    De cupcakes zet ik elke nacht denk ik op het akkerland, en dan net zoveel als ik glazuur ervoor verzamelt heb dat scheelt toch weer 25% groeitijd.
    Als er weinig glazuur is kan ik altijd nog een nacht meer cakejes zetten.
     
  14. selby1

    selby1 Forumleerling

    Ik heb dus ook al ontbeten met Bommel en ook geen cupcakejes in de ballon gezien, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit wel goed komt c.q. is. Ik heb in ieder geval geen honger meer en ze zeggen toch altijd dat het ontbijt heel belangrijk is om de dag mee te beginnen. Ik kan er in ieder geval weer tegen aan. Yes!!! Laat maar komen dat event.
     
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    leuk weer een uitdaging.... ga vooral voor fase vier kan wel wat knechten gebruiken. veel plezier allemaal!
    popje 4
     
  16. Annenaud2

    Annenaud2 Forumbeginner

    Een vraagje als beginner. Van het stripboek heb ik eigenlijk nog niks gedaan. Kan ik wel met dit event meedoen of moet ik dan eerst de andere delen volbracht hebben?
     
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hoi hoi, als ik vrijdag cupcake's zet, zijn die zondag dan onkruid of blijven ze braaf wachten ?
     
  18. selby1

    selby1 Forumleerling

    Ik denk niet dat ze in onkruid veranderen maar een laagje schimmel lijkt me niet onmogelijkxD
     
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    @Annenaud2 Een vraagje als beginner. Van het stripboek heb ik eigenlijk nog niks gedaan. Kan ik wel met dit event meedoen of moet ik dan eerst de andere delen volbracht hebben?

    Je kunt gewoon meedoen
    Elk event staat los van het vorige event

    Ik denk dat ikzelf de mammoeten op de open plek laat staan en op de overige ruimte op de open plek de cupcakes zet .
    Het glazuur bewaar ik voor het laatst mocht het nog spannend worden
    Op baha laat ik alleen de panda,s en de stokjeswerkplaatsen staan dan heb ik nog ruim 500 kwartjes voor de eventgewassen.
    Met 1500 gewassen per oogst heb ik 12 oogsten van de 4 uursgewassen en 5 oogsten van de 8 uurgewassen nodig.
    De rest van de dieren en gewassen zijn op voorraad
     
  20. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Bij het inloggen eerst bij Bommel langs geweest, maar geen cupcakes gekregen. Dat is dus al 1 dag minder voor 30 cupcakes :( :( :(
    Zijn er nog die niets hebben gekregen vandaag?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.