Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

Een geit oranje, bij rood en een ooievaar uit de stallen. Heel blij mee. Wie nog een stripboek wil hebben, mag een igm sturen

2. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

uit de stallen had ik kraaien nest oranje mollenstal en struisvogel rood. jammer had ik al helaas maar maakt niet uit vreemde stallen is leuk maar worden nooit gevraagt. dus mis je eigenlijk niks. volgende keer beter. op naar het volgende event .vond dit event heel leuk. je kon het niet eerder afronden omdat je op de cup cakes moest wachten. dat heeft ook wel weer wat

3. boemer49

boemer49 Oudgediende

event gisterenavond ook afgerond , stallen vielen tegen ,
    1 oranje geit ,1beerverblijf ,1oranje kalkoen ,...maar het is niet anders ....succes nog ,met de laatste loodjesen cakejes!!!..leonie

4. boerinnetje182

boerinnetje182 Forumleerling

Event hier afgesloten. Speciale dank aan VosStiertje, ikky999, happy51 en happy5151.
    Mysterieuze stallen neergezeten zijn over 5 uur klaar.:)

5. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

En ik had een oranje konijnenhok, een adelaar en een bever classic++. Niet echt bijzonder dus. Af en toe maar raar verdeeld. Maar is niet erg, ik kan de de bever en de adelaar op de trein zetten en een oranje konijnenhok had ik er nog maar 1 van, dus kan die af en toe nog wel gebruiken. Konijnen worden vaak gevraagd bij de tijdelijke quests en ook de anaconda's lusten er wel pap van.xDxD

6. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Poehee, gehaald! Dat was op het nippertje voor ik weg moet.
    xDxDxD
    Thanx buren.
    En voorlopig weer alleen 10 supermest bij de start van een event . . .:oops:

7. jimmyhond

jimmyhond Junior expert

wie nog een stripboek wil moet maar even een berichtje sturen

8. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Uit de stallen kwam een berenverblijf bever classic++ en een oranje geit.
    geen wauw uitslag maar ik kan ze toch wel goed gebruiken.
    Degene die bezig zijn met de laatste loodjes succes:)

9. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Nog 49 stripboeken te kort... Nog wat geplant tot half 2...hopelijk genoeg anders graag cadeau.
    Koekendeur.

10. ehuuskes

ehuuskes Forumbeginner

Pfffff, dank aan alle boertjes die geholpen hebben, ik ben er!!!!
    Ik kan nog een paar collega's helpen, stuur een duifje naar:
    ehuuskes
    .Jacqie.

11. goldpit

goldpit Junior expert

Ik heb het ook gehaald. Iemand nog een stripboek nodig? Kan er nog een paar wegggen.
    goldpit

12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb er nog 171 nodig :cry:

13. yvon61

yvon61 Forum-analist

De stallen waren voor mij ook een teleurstelling. Alle 3 al meer dan 1 van, zelfs geen oranje erbij.

14. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hier kreeg ik een duif, hamster en gewoon kraaiennest uit de mysterieuze stallen. Die duif is fijn :)

15. kiny53

kiny53 Forumleerling

oh wat erg . heb ik alles en nu kom ik 200 stripboeken te kort , nou dat gaat niet meer lukken ,dan stop ik er maar mee , misschien de volgende event

16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

• Dubbelpost samengevoegd, klik op de 'bewerk' knop als je iets wil toevoegen.
    Ik kan nog een paar stripboekjes verzenden. Stuur mij maar een berichtje BoerAnnelies

Heb je een DI gestuurd :)

Laatst bewerkt door moderator: 16 September 2014
  17. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

ik heb nog 3 stripboeken weg te geven maar wel even een duifje sturen dan

18. waddenboerin

waddenboerin Forumleerling

wie nog een stripboek missen kan dan hééél graag. moet er nog 50 stuks

19. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb je vandaag weer een stripboek gestuurd buuf. Het zal waarschijnlijk niet helpen, je mag maar 20 cadeautjes per dag ontvangen..dus je zal het op eigen krachten moeten proberen te doen :(

Als er iemand nog een stripboek wil...ik heb er nog 6 liggen dus stuur maar een duifje. Ik hoef niets terug hoor...stuur een boer(in) in nood maar een stripboek, ik ben klaar met het event ;)

20. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

toch bedankt hoor, daarom ben ik zo blij met mijn buurtjes :)

sinkieboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.