Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    gefeliciteerd wilde jou nog stripboek sturen maar je had al 20 kadootjes gehad.
     
  2. A3ana61

    A3ana61 Forumbeginner

    • Dubbelpost samengevoegd, klik op de 'bewerk' knop als je iets wil toevoegen.
    Gefeliciteerd BoerAnnelies!! Ik heb mijn gewassen ook bij elkaar maar mis nog 200 stripboeken :-(. Mag ik een stripboek van je als je er nog over hebt? Alvast hartelijk bedanktt!! groetejs
     
    Laatst bewerkt door moderator: 16 September 2014
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    event af! veel succes iedereen
     
  4. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ik was fout was inderdaad adelaarsnest maar die gaat op de trein heb er al 20
     
  5. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Nog 60 te gaan. Nog zo gek niet die veredelde rozen met supermest en lieve buren natuurlijk!
    Spannend!
     
  6. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Proest :music: ik moet er nog 125.... heb er rozen op staan, morgen nog een poging doen en anders helaas pindakaas.
    Als mensen nog willen steunen, graag! Ga het wel proberen. Ik kan er nog 6 vergeven morgen, stuur maar duifje :)
     
  7. 123Pien

    123Pien Forum freak

    YES gehaald. :D:D:D

    Alle lieve boertjes en boerinnetjes bedankt voor de hulp!!
     
  8. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Zo, dat was op de valreep. Super!
    Gefeliciteerd :D
     
  9. boer-Harms60

    boer-Harms60 Forumleerling

    Ben gelukkig klaar met het event.
    Uitkomst van de stallen: elandverblijf, katteverblijf en een koeiestal IV roze:D
     
  10. arie32

    arie32 Gelegenheidsauteur

    help nog 55 di. wie o wie help mij?

    gr

    arie32
     
  11. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    nou heb er vanacht rozen en anjes opgezet en toch heb ik niet genoeg...
    ik kom er 63 tekort jammer ik ga het niet halen
    ik moet straks werken en als ik thuis ben is het event al afgelopen
    waardeloos event, er wordt teveel gevraagd was lastig te doen

    fijn voor de mensen die het gehaald hebben door alles bij elkaar te bedelen xD
     
  12. grotezus

    grotezus Forumbeginner

    • Dubbelpost samengevoegd, klik op de 'bewerk' knop als je iets wil toevoegen.
    o_Ok ik kom knel te zitten met de stripboeken, mocht iemand er nog eentje kunnen weggeven, ik kan ze heel goed gebruiken.
    Bedankt alvast, groetjes Astrid.
    spelersnaam: grotezus

    er is er 1 onderweg...succes verder

    moontje ik heb je er toch 1 gestuurd...wie weet. Grt. Astrid
     
    Laatst bewerkt door moderator: 16 September 2014
  13. Farmgirlandboy

    Farmgirlandboy Gelegenheidsauteur

    Hier ook minder enthousiast.
    Ik ben mega aan het zaaien en oogsten geweest en mis dan nog steeds ruim 100 stripboeken. En dat terwijl er ladingen kunstmest en supermest op zijn gegaan. Geen idee, maar hier komen de strips gewoon niet omhoog.
    Soms op 4 velden maar max 20 stuks en dat met ook nog comfortvelden erbij. Gekke is dat ik van sommigen hoor dat er dan wel op 1 veld zo´n 20 omhoog komen ipv mijn 4 velden met 20. Tel uit je winst.
    Voor degene die het gehaald hebben: gefeli!!!
    Ik houd het bij het 1 na laatste station.
     
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Uitslag van de stallen: Geitenmelkstal, Muizenstal en een Schapenstal Oranje.
    Gelijk maar weer in de schuur gezet.
     
  15. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Klaar met de strips.
    Uit de stallen kreeg ik een kraaienest, eendevijver II oranje en een muizestal
     
  16. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hoi Buurtje ik heb je een stripboek gestuurd succes en ik hoop dat je het haalt.
    Ik kan er ook nog 6 weggeven dus stuur maar een duifje dan stuur ik er een. groetjes en succes allemaal
     
  17. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    ik denk dat er niets anders op zit, dan TG omwisselen voor Stripboeken. Mis er nog 68, dus wie nog een kado over heeft...
    Misschien hoef er dan straks 'slechts' 50 bij te kopen ipv nu 100. Zelf heb ik nog 5 kado's over, dus wie het eerst komt....
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zonder gekochte TG spelen, en dan toch zoveel over hebben voor een event? Ik hoop dat je nog wat stallen en bomen moet oogsten, want ik denk dat je de rest van de oogst vanmorgen binnen hebt. Voordat je koopt kun je beter uitrekenen wat voordeliger is, ze zijn ook per stuk te koop.
    Als ik mijn spel straks weer opstart hoop ik aan je te denken.
     
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Event gisteravond afgerond.
    Uit de mysterieuze stalknechten kwam een duif, kat en kraaienest. Jammer allemaal stallen die ik al bezit. De schuur maar in voor het ruilevent.
     
    Laatste bewerkt: 16 September 2014
  20. waddenboerin

    waddenboerin Forumleerling

    wie o wie heeft er nog een stripboek voor me. Uit drie velden rozen, rode en roze stallen en een veld groene thee op bahamara slechts 61 stripboeken verzameld. Moet er nu nog 60 en denk niet dat ik het ga halen zonder hulp van medeboeren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.