Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. di45

    di45 Forumleerling

    dit event ga ik nog even met volle energie afmaken, daarna heb ik lekker vakantie, kan ik uitrusten
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Leuk, dit nieuwe event!
    Ik meen me te herinneren dat we de biertonnetjes wel met de knechten konden oogsten. o_Ok al stond het niet zo in de OA.
     
  3. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Zoals gezegd zo was het op de testserver, dit is dus geen garantie dat het straks ook zo is
     
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Leuk event
    goed te doen wat betreft de gewassen. Plannen van de gewassen en cupcakes leuk
     
  5. selby1

    selby1 Forumleerling

    Ik denk dat ik voor de zekerheid dan maar even wacht met het neerzetten van de cupcakes tot ik alles bij elkaar heb want als het misgaat en ze toch gewoon met de knechten geoogst worden ben ik het haasje. Zou weer net wat voor mij zijn om ze voortijdig te oogsten......nee dat gaan we niet doen, dan maar een beetje extra geduld tot het moment van inleveren.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Leuk! Ik heb er zin in, zit uitdaging in.
    Ik ga gewoon eerst 1 cupcake neerzetten en dan een lading oogsten met knechten en dan kijken of die blijft staan.
    Kan niet missen dan :).
     
  7. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Weet iemand hoe t nou zit met de dubbele EP's. Dat geldt voor de gewonen
    en BaHa gewassen. Maar ook voor de eventgewassen?? Anders valt t ver in
    t water, wat betreft die EP's:eek:
     
  8. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Ziet er weer leuk uit. Ga zeker meedoen .
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende


    Staat met dikke rode letters in de faq dat ze niet door de knechten worden geoogst
     
  10. selby1

    selby1 Forumleerling

    Hee, dankjewel Miekje bedankt voor de tip. Ik zal voortaan beter lezen... en geen domme opmerkingen meer plaatsten. Maar dat komt misschien omdat het dikke blauwe letters zijn...:D
     
    Laatste bewerkt: 9 September 2014
  11. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hoi Hoi het lijkt mij ook weer een leuk event maar nog wel even moeilijk te snappen allemaal.Enne naast de dagelijkse inlogbonus zou Bommel toch ook cupcakes uitdelen dus als ik het goed begrijp krijgen we er ook nog meer kado buiten de inlogbonus of lees ik dat verkeerd???? groetjes en succes allen
     
  12. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    xD Je bent niet kleurenblind hoor

    Volgens mij krijg je er maar 30 per dag tenminste zo lees ik het
     
    selby1 vindt dit leuk.
  13. selby1

    selby1 Forumleerling

    Pfffft gelukkig, maakte me al grote zorgen.
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Leukie leukie dit event. 4 en 8 uurs gewassen 2 items en ook nog cupcakes die er in alle 4 de fasen erg lekker uit zien. Pff mijn maag zegt knor knor en mijn handen wiebelen. Ik wil beginnen met dit event.

    Maar eens even een berekening maken en een planning hoe ik dit ga aanpakken. Veel werken daardoor minder tijd. Moet het van het weekend hebben en dan alleen de avonden. Maar eens kijken wat er mogelijk is en wat ik kan halen. Ben dit keer erg benieuwd waar bij mij de eindstreep is, ik heb dit keer werkelijk nog geen idee.
     
  15. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ja, het lijkt mij ook wel een leuk event. Ik ben wel blij, dat er hier op het forum zulke goede rekenaars zijn, want meestal heb ik zelf daar niet zo'n zin in. Vaak heb ik zoiets van: ik zie wel waar het schip strandt. Maar dan maak ik af en toe toch dankbaar gebruik van de rekensommetjes hier op het forum. Ben ik tenminste niet helemaal als een kip zonder kop bezig!xDxD
     
    123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Gossie, zat ik toch redelijk in de goede richting met mijn cupcake plantjes.:music:
    Oké, ik weet het , het zijn geen plantjes maar toch.;)
    Lijkt me een ontzettend leuk event, het wordt wel erg zwaar.
    Er moet ook nog gewerkt worden (iedere dag) ik hoop dat ik het event tot en met level 4 kan halen.
    Ik zie die myst. stallen wel zitten, ik heb nog geen duif, geen kikker, geen ooievaar en geen haan.
    Als ik nou eens uit die 3 myst. stalknechten, 3 van de bovenstaande stallen zou kunnen bemachtigen, dan zou ik heeeel tevreden zijn.:D
    Iedereen heel veel succes gewenst.
     
  17. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ja, daar herken ik mezelf ook wel in..........
    Dan zie ik al die berekeningen en denk: wow, die hebben dat goed voorbereid. Meestal begin ik maar gewoon........
    Zou dat de reden zijn dat ik op het laatst toch vaak wat tijd tekort kom.............xD
    Deze keer toch wat beter indelen. We worden heus nog wel eens professionele boertjes...
     
  18. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Heb ff zitten te denken ga als volgt te werk ballonbloem over dag en de reuze rababer 's nachts. Als ik die allemaal binnen heb dan de cupcakes denk ik maar ff kijken of ik dan genoeg uren over heb daarvoor.
     
  19. tinus138

    tinus138 Teller

    Lijkt weer leuk te worden, hoe de cupcakes groeien. Word wel even plannetje maken van hoe of wat. In ieder geval we gaan ervoor.
    Iedereen bij deze succes gewenst.
    is het al woensdagxD

    tinus138
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Is lastig hoe dit aan te pakken. Ik heb weinig tijd en ben bang dat ik alle tijd nodig heb voor de gewassen. Ik heb besloten dat ik in de nacht de cupcakes zet en de reuzerabarber. Heb ik 2 vliegen in een klap. De cupcakes duurt 16 uur en dan kan ik die de avond erop oogsten. Ik zit een beetje met 950 di. Is erg veel en als ik dan nog tijd over heb kan ik rozen zetten voor de di. Gaat het op schema dan kan ik eerder rozen zetten in de nacht voor de di. Ik denk dat ik maar een dubbeldekker boerderij ga bouwen voor de di. xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.