Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op het moment dat de FAQ online komt gelijk kijken wat er nodig is. Bij de vorige stripevents waren de dropitems ook de bottle-neck.
    Per dag was je er 150 nodig. Door s'nachts regelmatig langere gewassen te zaaien, krijg je meer dropitems. Door dagelijks in de gaten te houden hoe het ervoor staat, kun je tijdig ingrijpen. Met 180 zit je niet ver van het gemiddelde van 150. Wanneer je meerdere keren reuze rabarber in de nacht hebt gehad, is de kans groot dat je het nu met de xxl-bomen, de rode en oranje stallen en lange gewassen vermoedelijk nog lukken. Persoonlijk zou ik liever artisjokken oid zaaien, zodat je morgenvroeg eerder weer een middellang gewas kunt zaaien.

2. Muis

Muis Forumbeginner

Ik ben met de gewassen al klaar en met de cupcakes komt het ook wel goed maar ik moet nog rond de 150 stripboeken! Normaliter komen de dropitems niet zo schaars binnen en ik vraag me af of ik het wel nog ga halen...
    Als iemand dus een stripboek missen kan, graag, en ik lees ook wel dat mensen zeggen "stuur me een berichtje" maar kan iemand mij vertellen hoe dat dan werkt?
    Zelf ben ik ook graag bereid iemand een stripboek te sturen morgen (voor vandaag zijn ze al vergeven) uiteraard.
    Groet,
    Peetstop

3. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Hier het event ook afgerond.
    Bedankt buurtjes voor de DI.;)
    Ik vond het een leuk event.

Groetjes

4. .Jacqie.

.Jacqie. Gelegenheidsauteur

@Muis: ik heb je een berichtje gestuurd (duifje), je kunt me nu toevoegen aan je vrienden lijst en via het postkantoor kun je dan een kado aan boeren uit de vrienden lijst versturen.
    ehuuskes

5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Oh, het gaat hier goed komen. Heb er inmiddels alle vertrouwen in. Misschien vanavond al wel klaar :music:. Heb net alle cupcakes binnen gehaald en die allemaal ingeleverd. Fase 4 volledig binnen gehaald. Dat is mooi, want ik heb 3 WAC en een PPP gebruikt. Voor de knechten (vandaag luie boer, niet nodig) 2 keer een 3 uurs coupon, uit quest 2 x 12 uur en 1 keer 24uur. Dus heb mijn WAC weer terug, maar knechten vind ik niet erg. Heb nog 35 x 3uurs coupons op voorraad :). En dat terwijl ik ook nog heb gewerkt. Gelukkig wel hulp gehad van een lieve buur die ook familie is :)

Straks nog een landje roosjes binnen halen en dan zullen we zien of ik er aan kom, vandaag nog!

6. -manija-

-manija- Forumleerling

Hallo allemaal, Bij mij gaat het ook niet lukken om de drop items te krijgen. Dus als iemand nog iets te vergeven heeft.... Heel graag. Alvast bedankt allemaal.

7. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

Langzamerhand sprokkelen we steeds wat stripboeken bij elkaar.
    Nu nog maar 111, hoop dat ik het ga halen.
    Werkstallen maar met supervoer gedaan en dan maar afwachten

8. VlinderHoeve

VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

Ik probeerde jou een berichtje te sturen, maar dat lukte niet. Wat is de naam van je boerderijtje ..... Muis of Peetstop of anders ????

Geoogst en ja hoor genoeg stripboeken.
    Vanavond of morgen vroeg alles inleveren en klaar.
    Alle buurtjes en mede spelers bedankt voor de DI's

9. Wendie

Wendie Forumbewoner

event net afgerond. Had gister nog zweethandjes ivm de DI, maar vandaag kwamen ze rijkelijk uit de grond en ik was dan ook zeer verbaasd er opeens 725 te hebben (had de 250 al ingeleverd)

ben heeeeel erg benieuwd of ik nu eens wat krijg uit de stallen dat ik nog niet heb, normaal geen geluk hiermee, over 5 uurtjes weet ik het. Spannend!! Ik hou m'n adem in! :wuerg:

10. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

dacht ik even lekker mijn laatste 10 cupcakes te oogsten, heb ik die dingen gedeleted>:(:cry:
    Nog 130 strips, als iemand nog over heeft:oops:

11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb de anjers geoogst en kreeg van veel liever medefarmers een stripboek. Dank jullie wel. Iedereen krijgt wat teruggestuurd maar zal een paar dagen duren.

Ik heb nu nog 36 stripboekjes nodig.

Vanavond rond 11 uur zal ik weten of ik het gehaald heb. Dat is de uiterste tijd dan ik kan leveren en daarna gelijk naar bed. Morgen om 5 uur op.

12. .babouska.

.babouska. Forum-baron

succes! Ik duim voor je. ;)

13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dank je wel. Het is super spannend, brrrr. ;)

14. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

nog 97 voor mij, bedankt aan alle farmers die mij een stripboek hebben gestuurd.
    Nog even spannend of ik het haal, we gaan nog even stug door !!!

15. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Hier nog niet afgerond, als het mee zit vanavond om een uur of tien.
    Vanavond om twaalf uur de laatste cupcakes bij bommel halen:sleepy: dan kunnen die met glazuur
    nog mee voor het volle pond.-.-:D
    Wat betreft het tijdsbestek vond ik dit event gewoon te weinig tijd hebben. :wuerg:
    Velen zullen morgenochtend nog Bommels Cupcakes binnenhaleno_O
    en dan te weinig tijd hebbenom ze nog uit te laten groeien:oops:
    Iets wat ik dus erg jammer vind.:eek:

16. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

wie o wie heeft er nog dropitems over? ik heb er nog 105 te gaan please!!
    gr

arie32

17. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik kan je er eentje sturen.

En ik ontvang graag ook nog stripboeken. Het wordt hier ook erg spannend!

Dus: wie kan er nog een boekje missen? Ik kan nog terugsturen! :D:D:D

18. cvdb

cvdb Junior expert

Ik vrees ook voor de drops .. nu maar uien gepoot, morgenochtend oogsten. Ik moet er nog 139 dus dat wordt krap.

19. chriki65

chriki65 Gelegenheidsauteur

hallo mensen is er nog iemand die een stripboek over heeft, ik heb er nog 120 nodig.
    de rest heb ik bij elkaar.
    hoop op een beetje help dank je wel alvast

20. didi1627

didi1627 Junior expert

Mochten er nog mensen een di nodig hebben: stuur maar een duifje.

Hoef er niets voor terug. Moet zelf nog 6 Di, dus ik denk dat dat wel gaat lukken. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.