Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier fase 1 t/m 3 ingeleverd, ondertussen alle reuzenrabarber binnen en nu veredelde rozen aan het zaaien voor de dropitems de teller staat nu op 556 dus dat gaat lukken vandaag. De laatste 40 cupcakes staan op het land en zijn over ongeveer 3 uurtjes klaar dan kan ik hier het event afronden. Ik heb een mandje van 5 euro gekocht dus 6 cupcakes extra gekregen en heb de laatste zending van morgen dus niet meer nodig.Hoewel ik het niet goed snap want als ik alle cupcakes optel moet ik er ergens 5 teveel hebben gekregen want ik heb er nu 136 in de voorraad en nog 40 op het land staan. Dat is 6 van het mandje, 5 van fase 1 en 10 van fase 2 en we krijgen er elke dag 30 dat is 5 x is 150 dus dan zou ik er 171 moeten hebben maar ik heb er echt 176 dus ik snap het niet maar ben wel blij dat ik vandaag het event al kan afronden. Weet iemand of ik een fout maak of heb ik geluk???? groetjes en succes allemaal

2. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Hallo allemaal,
    De event gewassen eb ik voldoende.
    de cupcakes nog, en 350 strips te kort :( :( :(
    Wie me er 1 kado wil geven graag :) :) :)
    Aan carinakiki Dank op voorhand

3. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Het is jammer dat die 15 cupcakes die je als beloning krijgt, zo weinig zinvol zijn. Je hebt die cupcakes van maandag toch nodig.
    Als het er nu 25 geweest waren, dan had het wel zin gehad. Nu heb je er eigenlijk niets aan.

4. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Nog een paar keer oogsten en de laatste cupcakes erop, dan is het klaar.
    Door de knechten uit de tapijtenquest, ook weer een hele hoop Baha EP erbij :).
    Nog twee dagen voor de DI.

5. margo-64

margo-64 Grote forummeester

idd, moet morgen ook nog 10 zetten, maar ach, tijd zat ;)

6. Leo.netten

Leo.netten Teller

alles binnen d.i. op 775 vanavond na 12.00 uur de cupcakes er op dus maandagmiddag klaar event was denk ik voor veel mensen makkelijk te halen alleen is het wachten op de cup-cakes

7. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier het event klaar de mysterieuze stallen heb ik afgekocht en jammer van de TG want er kwam niets bijzonders uit duiventil hamsterkooi en oranje varkensstal die heb ik allemaal al meer dan genoeg maar goed ik heb het event gehaald groetjes

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De handigste manier om er gebruik van te maken is dor morgen 20 stuks op te zetten en gelijk af te halen en dan nog 10 stuks 5:20 te laten groeien. Ben je voor de laatste 10 de glazuur niet meer nodig en sneller klaar. Glazuur levert meer op dan de cupcakes.
    Ik vind de knechten leuker dan die mysterieuze stallen. De TG heb je uitgegeven voor de laatste stal, wac en knechten. Of eigenlijk alleen maar om wel alles binnen te hebben en nu vast klaar te zijn. Ik wacht wel tot morgen.

9. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Zelfde planning (nou ja bijna ik sta niet een 1/2 uur eerder op). Nog 186 stripboeken. Duimen dat ik het morgenavond kan afronden. Heb er nu roosjes op en op het eiland bamboe.

10. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Ik vind de knechten leuker dan die mysterieuze stallen. De TG heb je uitgegeven voor de laatste stal, wac en knechten. Of eigenlijk alleen maar om wel alles binnen te hebben en nu vast klaar te zijn. Ik wacht wel tot morgen.[/QUOTE]

Knechten gebruik ik altijd al dus die heb ik niet echt nodig WAC heb ik meer dan genoeg en inderdaad ik heb geen geduld en had TG genoeg dus eigenlijk vind ik het ook wel heel slecht van me en van deze spelers word BP rijk haha groetjes

11. annigjen

annigjen Keizer van het forum

De laatste ballonbloemen staan erop. De cupcakes op het land. Heb er al 127 klaar. Dan nog 3 keer de reuzenrabarber. Morgen wel klaar denk ik

12. tooske58

tooske58 Forum-expert

alleen nog ff 161 DI en morgen de laatste 10 cupcakes . Hoop morgen toch die DI ook binnen te hebben.

13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik zal de cupcakes niet halen. Ben zaterdag weg geweest du s geen cupcake's. Heb er nu 95 klaar maar kan dus niet aan 17500
    komen. Vandaag nog 30 en morgen nog 30 dus kom dan maar aan 15500:cry::cry:

14. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik weet niet hoeveel tijd je dinsdag hebt, maar met glazuur kun je dan de laatste 30 misschien nog op tijd klaar hebben. Na 8 uur zijn ze dan 75 waard, is samen 2000. Als je morgenavond tot na middernacht op wilt blijven lukt het zeker. In ieder geval kun je de cupcakes inleveren en doorgaan met de laatste fase, dan krijg je overal 1 minder van.

15. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

buuf je hebt helemaal gelijk. Ik probeer het zo en hoop dan maar het beste:D

16. forever_rian

forever_rian Forumbeginner

Ik ben nog op zoek naar medespelers die mij een duwtje willen geven met de di (stripboeken).

Ik heb zelf ook nog di te geven, dus kan ook jullie nog een duwtje geven.

Groetjes
    forever_rian

17. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

alles klaar w8 op de cupcake s en nog 200 boeken zo anjers er op en hopen dat er veel uit komen maar uuu is het tot maandag 2 uur of tot dinsdag 2 uur?

18. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

het eventklokje geeft aan: nog 41 uur......

19. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

hé, hé na al mijn gestuntel in dit event ben ik blij als het erop zit.
    Morgen de laatste cupcakes met glazuur zetten en dan nog de drop items.
    Ik heb inmiddels 165 xl cupcakes (nodig 175 xl).
    Drop item stripboek heb ik inmiddels 466 (nodig 700) , ben benieuwd of ik dat ga halen, we hebben echter nog 41 uur.
    Succes allemaal.

20. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Gewassen zijn binnen, de cupcakes staan erop. Morgen de laatste 10 erop met glazuur. Nog 30 stripboeken nodig. Stallen, bomen etc. weer teruggezet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.