Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Volgens mij gaan wij dan ongeveer gelijk op. Ik zal morgen ook voor de laatste keer de ballonbloemen oogsten. En nog zo'n 230 stripboeken. Ik heb er het volste vertrouwen in, dat dit wel gaat lukken. Vanavond zaai ik begonia's. Heb ik nog nodig voor de quest 'geen rust op je erf'. En een redelijk lang gewas, dus sla ik twee vliegen in 1 klap.
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Fase 1, 2 en 3 nu klaar.

    Nu wachten op de cupcakes en vannacht nog de laatste rabarber zaaien.

    Nu heb ik aan di 348. Nog 352 di nodig.
     
  3. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hier ook fase 1 t/m 3 klaar, nu is het wachten op de laatste 60 cupcakes voor fase 4 (daar heb ik inmiddels 58 glazuur voor staan). Ik heb nog 206 stripboeken nodig en de reuze-rabarber staat ook gereed in de schuur.
     
  4. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Net fase 3 ingeleverd.
    De cupcakes staan op het land alleen nog de drops verzamelen.
    Ben benieuwd of ik ook fase 5 ga halen. De rabarber is al binnen.
     
    Laatste bewerkt: 13 September 2014
  5. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier nog 1 oogst ballonbloemen nodig voor fase 3. Dan nog 1 veld met de rabarber. nog 303 stripboeken verzamelen. al 90 cupcakes klaar, dus nog een paar te gaan. We komen er wel, en het is nog geen dinsdag,dus we gaan vrolijk door.
     
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ben bezig met fase 3, nog 700 ballonbloemen.... heb mijn twijfels of ik de stripboeken haal, moet er nog 400+:sleepy:
     
  7. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Dat gebeurt wel vaker tijdens events dat we gelijk op gaan:).
    Ik heb de begonia's voor die quest al binnen, maar moet nog wel winterjasmijn. Geeft niet zoveel ep, maar ik doe het toch maar. Tikt wel lekker aan, met kleine veldjes en wac. Rozen kan ik altijd nog veredeld opzetten als ik zie dat het krap aan gaat worden.
    Ik heb wel alvast de pompoenenveredeling verwijderd, dan kan de sm-liefde van de rozen erop als het nodig is. Het duurt nog 24 uur voordat de veredeling verwijderd kan worden
     
    Laatste bewerkt: 13 September 2014
  8. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    ik moet nog 8000 ballonbloemen, de missende reuze-rabarber kan ik morgenvroeg oogsten. De cupcakes zullen wel op tijd klaar zijn. Het enige spannende zijn de stripboeken. Daar heb ik er nu pas 547 van, dus ik moet binnen 2 dagen nog ruim 400 boeken lezen.
    Als ik die niet op tijd bij elkaar krijg, is alle moeite voor niets geweest.
     
  9. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Event op de cupcakes na klaar, kan nog 2 stripboeken weggeven, dus wie kan ik blij maken, ff duifje naar margo-64
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Net geoogst en kom 150 rabarber tekort. Die staan weer op het land. Nu nog het laatste rondje cupcakes van maandag en dan is dat ook binnen. Het klokje van de di staat nu op 387, nog 313 te gaan.
     
  11. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    alles klaarvan de gewassen alleen nog 160drops en de cup cakes van vandaag en morgen
     
  12. truus1949

    truus1949 Forum prof

    alles hier ook klaar nog 70 drops en de cup van vandaag kan ik vanavond al weer oogsten
     
  13. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hallo farmers,

    Wat mij opvalt bij dit event is dat als je alles doet om snel klaar te zijn (waarom niet ) je net 10 cupcakes te kort komt om zondag klaar te zijn. Eigenlijk jammer je moet toch je eigen snelheid kunnen bepalen. Op zich een leuk idee alleen niet die dagelijkse bonus wordt het te veel een verplichting om in te loggen jammer. ;)

    Begrijp me niet verkeerd ik vind het een leuk event :D ben ook bijna klaar maar ja dat verplicht inloggen mag volgende keer anders, maar dat is mijn mening. Waarom niet een event in een event om die cupcakes te halen.

    iedereen succes en ik hoop dat je het haalt.

    grtz Fam.Farmer
     
  14. Draakie_28

    Draakie_28 Gelegenheidsauteur

    Ik moet nog 204 boekjes lezen en de cupcakes die morgen bij het inloggen komen er dan direct opzetten en dan kan ik dit ecent ook weer afsluiten

    Iedereen die het nog niet af heeft veel succes!!
     
  15. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Stripboek gestuurd;)
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel. Nu nog 312. :music: Ik kan zo nog 2 velden suikerbiet oogsten en hoop dat daar honderden uit gaan komen.;)
     
  17. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Heb alles ...behalve genoeg cupcakes. Heb er nu 135 ingeleverd, 30 staan weer op het land, dus morgen 165 en dan dinsdag de laatste 10. Dan kan ik pas de stripboeken en rabarber inleveren Pfffffff. Denk dat iedereen pas op de laatste dag kan inleveren.
     
  18. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik ga maandagochtend een halfuurtje vroeger opstaan, dan kan ik de cupcakes alvast planten. 10 bestrooien met glazuur, en dan kan ik ze maandagavond inleveren. Alleen die dropitems...nog 260 te gaan.
     
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kreeg uit de suikerbieten in totaal 39 stuks stripboeken. 1e veld kreeg ik er 9 en het andere veld 30. Nu nog 265 stripboeken te gaan.
     
  20. -manija-

    -manija- Forumleerling

    Ik moet nog 308 stripboeken... ik geloof niet dat dat gaat lukken. Ik wil er graag wat ontvangen. Als er mensen zijn die ook wat nodig hebben, stuur maar een berichtje, ik heb nog kadootjes te vergeven. Verder heb ik alle gewassen binnen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.