Praatgroep Strip event #5 - De Storm

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dat is waar ook, we krijgen er nog 15. Die was ik helemaal vergeten, dan heb ik glazuur genoeg. die 15 kan ik eerder zetten. Dank je wel voor het meedenken en rekenen.

    Zojuist fase 1 en 2 ingeleverd. Nu op naar de 11000.
     
    Laatste bewerkt: 12 September 2014
  2. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier ook fase 1 en 2 ingeleverd:)
     
  3. cvdb

    cvdb Junior expert

    Ik zit (alweer) met verwondering te lezen hoe spelers in 2 dagen tijd ruim 18000 ballonbloemen en 9000 rabarber bij elkaar krijgen....Als die cupcakes er niet waren, was men vandaag alweer klaar geweest volgens mij .. pff... Ik zal blij zijn als ik het dinsdag überhaupt allemaal bij elkaar heb...
     
  4. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Je hoeft maar 7000 rabarber scheelt weer een oogst
     
  5. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    was vrijdag klaar nog 153 di en de cup cakes dan echt klaar. Met lange gewassen vind ik het makkelijker tijd genoeg om andere dingen te doen.
     
  6. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Vandaag nog 4 x ballonnen oogsten en dan zijn de gewassen klaar. Ik zet vanavond alle cupcakes die nog in de schuur staan op. Dan zijn ze zondagmiddag klaar.
    Dan maandagochtend de laatste cakejes erop, met glazuur.

    Wel goed dat je toch een deel van de prijs krijgt bij level 4 als je een deel van de cakejes inlevert. Ik had uit de faq begrepen dat je helemaal niets zou krijgen als je niet alle cupjes inlevert.:p Maar het staat er inderdaad wel in. Ik probeer toch voor alles te gaan.
     
  7. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ik lever pas in als ik weet dat ik alles heb, hoef ik ook niet moeilijk te tellen.Dat gaat met de gewassen vandaag wel lukken.
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Alles staat weer vol met ballonbloemen. In de schuur staat nu aan rabarber 4353 en ballonbloemen 4987. Over 10 min cakejes klaar, weer nieuwe erop vanavond. Aan di nu 493. Ik heb nu nog 3 dagen dan heb ik per dag aan di 153 stuks nodig. Als dat lukt kan ik het hele event halen.
     
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Fase 1 t/m 3 klaar. Laatste ronde rabarber op de velden. Nog 377 stripboeken nodig, 95 cupecake's XL in de schuur.
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik wist dat ik zin had in uitslapen, dus gisteravond biologische katoen gezaaid waar ik geen 1000 meer van had. Nu 478 drops voor de laatste fase. 2 velden met reuze rabarber opstaan, dan ben ik daar eind van de middag klaar mee. Tot half 8 knechten, net daarvoor alle kwartvelden eraf halen en weer herinrichten.
     
  11. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ballonnen zullen vanmiddag volledig zijn, dan nog 3000 reuzerabarbers. Enkel voldoende stripboeken zal moeilijk zijn.
     
  12. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Vanmiddag heb ik alle gewassen klaar. Dus dan kan ik verder hoge gewassen gaan zetten om stripboeken te verzamelen. En verder is het dan wachten op de cupcakes, want pas als die ingeleverd zijn kan je 5 doen. Moet lukken.
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als ik goed gerekend heb dan nog 2x oogsten en dan zijn de ballonbloemen binnen. Vannacht nog ongeveer 850 rabarber en dan is alles klaar aan gewassen. Dan de cakejes nog en natuurlijk de beruchte stripboeken niet vergeten. Ik heb de 30 cupjes nu gezet, kan ik elke fase meemaken en bekijken. Heb alleen fase 1 en 4 gezien. Wil fase 2 en 3 ook graag meemaken hoe die er uit zien op mijn land.
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hallo,

    Hier fase 1 en 2 ingeleverd. Heb nog 5.000 balonnen voor fase 3 in mijn schuur staan en vandaag gaan we proberen er nog meer van te maken. Inmiddels 30 cupcakes XL binnen gehaald.
    Had verwacht dat dit event wel voor mij te doen zou zijn, maar doordat ik toch moet werken dit weekend (vandaag en morgen laat) word ik geholpen door iemand anders. Daarom knechten aanstaan en WAC. Zelf oogst ik wel met de hand, maar als je twee boerderijen met de hand moet doen, is de lol er wel af haha.

    Ga kijken hoever ik kom, maar hoop het gehele event te halen.
     
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hier halfweg fase 3 stripboeken voor fase 3 zijn binnen maar moet nog zien of ik het evenement ga halen.
    Wij hebben geen mandjes gekocht want dan kan je het event met mandjes kopen uitspelen.

    Of ik het zal halen dat is voor mij nog de vraag. Het tijdsbestek voor dit event vind ik wel erg krap berekend
     
    Laatste bewerkt: 13 September 2014
  16. greja2009

    greja2009 Gelegenheidsauteur

    Zo ik ben klaar. Alleen nog 80 cupcakes en nog strips. Maar die krijg je wel als je lange gewassen opzet. Heb geen mandje gekocht voor dit event.
     
  17. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Hier fase 1 en 2 ingeleverd en nu bezig met fase 3, nog 6500 ballonnen te gaan :).
    90 cupcake XL binnen en straks weer 30.
    220 stripboeken, dus dat word nog kielekiele... dus nog 480 te gaan
    wel al 3000 rabarber binnen :). Dus 1 nachtje en een beetje en ik heb ze allemaal. :p
     
  18. detje81

    detje81 Forum-overlever

    Ondanks dat ik wat later ben begonnen door vakantie heb ik fase 1 en 2 net ingeleverd. Eens kijken hoe ver we komen met nog 11000 ballonnen.

    Groeten Detje
     
  19. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    Dat gaat je vast wel lukken.
     
    detje81 vindt dit leuk.
  20. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    De 4 oogsten die ik vandaag wilde doen, is niet gelukt. Dan morgen nog maar eentje. Ik moet nog 260 stripboeken, vanavond maar weer een lang gewas erop. Dan morgenavond weer mammoetbomen en hoge stallen, dat wil ook altijd wel goed helpen voor de di. Ik wil het graag maandagavond af hebben, ben benieuwd of het gaat lukken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.