Praatgroep Strand Club

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. john-j

    john-j Forum-hertog

    bedankt voor de info dan stop ik met het event
    mvg john-j
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mocht iemand de staak wel kunnen halen maar nog een item er voor nodig hebben. Ik heb geen staak maar wel de pannenspeler en de gagadanser. Denk dat de laatste niet uit maakt want die heb je nodig om bij een trap te komen. Maar die pannenspeler kan ik iemand misschien mee helpen...

    Gezien ik bijna niet op het forum zit, doe mij even een duifje. Morgen voor werk kom ik nog 1 keer op het spel, dat is voor 7.30uur daarna niet meer.
     
  3. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Wolkenrij heb ik gehaald maar pannenspeler gaat me niet meer lukken, als dat lukt zou het fijn zijn. Heb nog nooit gedaan een duifje xDsturen,
    Ik weet niet hoe dat moet nog en ik moet werken om 7:00 dus gaat helaas niet lukken.
    Toch bedankt:)
     
    Laatste bewerkt: 22 Juni 2020
    vinc051 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vergeven aan jou ;)

    Werk ze!
     
    Roadrunner14 en vinc051 vinden dit leuk.
  5. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Event duurt 2 uur langer ivm de opstart problemen vorige week .
    Dus nu tot 16.00 uur de tijd... was een leuk event.
    Leuk kan ik nog een rondje koelkasten en kisjes openen.
     
  6. walking51

    walking51 Gelegenheidsauteur

    zo jammer kom nete 2 uurtjes te kort om dit evenement te halen. Baal er best van kom 1 rood flesje te kort heb er 9 en moet er 10 zijn,
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je hebt nu nog 2 uur. Ik weet niet of je die gerekend hebt?
     
  8. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Kon het net niet meer redden, maar de wolkenrij heb ik, en twee mysterystallen, waar Octopus oranje uitkwam en axotlstal geel, Helaas geen Agama:cry: Was leuk event en was even hard werken. Nu eerst rustig aan, maar dat zeg ik altijd:p
     
  9. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Kom er net achter dat ik de pannenspeler mis voor de wolkenrij. Ik dacht dat ik alleen nog voor de extra's bezig was en was gestopt omdat ik dat toch niet ging halen. Ik moest nog iets van 2000 van die meloenen kweken voor smoothies en pad vrijspelen. Zonde.
    Helaas ook hier geen Agame uit de mysterieuze stallen. Daar moet ik dus nog even geduld voor hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.