Praatgroep Strand Club

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zo alles weer ingeleverd dus ben weer klaar.
     
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier ook klaar, niet vergeten de koelkasten te blijven oogsten!
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nog 3600 gewas nodig
    Ik hoop vanavond dan klaar:)
     
  4. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Zo de wolk is binnen. Ik heb alleen de koelbox met supermest extra gepakt.
    Supermest is altijd handig. ;) Nu alleen de tijd in de gaten houden van de koelkasten en koelbox.
     
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier ook alles klaar wel koelkasten en koelboxen blijven oogsten. xD
    Dat moet ik vooral niet vergeten. :oops:
     
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Straks na het eten kan ik eindelijk beginnen met inleveren. Eerder geen tijd voor gehad door andere dingen die gedaan moesten worden. Dan maar eens kijken hoeveel ik nog van de koelkasten en koelboxen binnen kan halen voor het event is afgelopen en hoever ik dan kan komen.
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Elke koelkast duurt 5 uur en van twee stuks heb je er 10 nodig.
    Event duurt nog 51 uur dus dat gaat krap worden als je alles wilt doen.
    Goed naar miekje haar tips kijken voor datgene wat je wil halen.
     
  8. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    vraagje wie heeft er nog een emmertje voor mij
     
  9. -19oma47-

    -19oma47- Forumbeginner

    -19oma47-wie heeft er nog 1 emmertje over kom er nog 12 tekort
     
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    verkeerd draadje denk ik
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Die 10 stuks haal ik dan niet. Dat wordt dan kijken wat ik wel of niet ga inleveren van die 2 waar er 10 ingeleverd moeten worden. o_Ok gelijk de gewassen nagekeken en daar moet ik ook nog genoeg van dus dat zal ik ook niet compleet krijgen. Voor de bonenstaakrij compleet zou ik nog 10.400 gewas moeten inleveren. Ik heb nog draaien weg te werken dus maar eens kijken of ik na lange tijd weer eens geluk heb. Het is niet anders dit keer. Wat ik moest doen was belangrijk en daardoor te laat begonnen met de koelkasten vrij te spelen. Ik ben wel blij met alles wat ik wel kan halen.
     
    Laatste bewerkt: 21 Juni 2020
  12. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hij is binnen de wolkenrij :inlove: op de 1 ste verdieping in de fout gegaan met de koelkast gereedschap had ik niet moeten doen gereedschap zat. 3e verdieping eerst maar gegaan voor de knechtencoupon 1 uur heerlijk om maar een paar handelingen te doen voordat je naar je werk moet. Alleen al de wolkenrij handmatig te doen kost mij heel veel tijd. Super blij met de koelkast zal hem ook goed in de gaten houden. :inlove: En ja ik heb ook geld aan dit spel uitgeven maar er zijn dagen waarom ik denk waarom doe ik dit? Zoveel uur besteden aan keihard werken op de Farm uren in de gaten houden om er op tijd erbij zijn om maar niets te missen . :eek: Ben ik gek of verslaafd ??:wuerg:
     
    Roadrunner14 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zo denk ik er ook over. maar "alles" halen is dan wel heel leuk.
    waarom doen we mee aan dit spel????
    ik zou het ook niet weten.
    m'n kleinzoon is hiermee begonnen eind 2010 (eerder kon hij niet via facebook inloggen)
    later was het voor hem niet meer te doen, dus: meme (oma), wil jij eens dit, wil jij een dat???
    en zo heb ik zijn account overgenomen.
    intussen is hij bijna 18 jaar en is meme (oma) verslaafd aan dit onschuldig" "gratis" spelletje
     
  14. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ja Mathias zo ben ik dus in 1212 in de kerstvakantie begonnen samen met kleinzoon.
    Ondertussen is hij dus ook 15 en met heeeel andere spelletjes bezig .
    De event die nu lopen gehaald en lekker op volle maanveld bezig.
     
    lonnie57, janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Zooooo, dan waren jullie de eerste spelers ;) Proficiat :)
     
    lonnie57, katbla en janniekwak vinden dit leuk.
  16. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik speelde dit ook al in 2010 à 2011 en vond het leuk, het was toen ook nog met Sid, tot 2012 heb ik het gespeeld en kwam er niet meer aan toe en heb in 2019 weer opgepakt. Helaas wist ik mijn oude account niet meer, en weer vanaf nul begonnen. maar heb er wel weer plezier in. En ik ben ook verslaafd:p.
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben een nieuweling, want speel pas sinds 2017 xD
     
    Roadrunner14, lonnie57 en janniekwak vinden dit leuk.
  18. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    weet iemand hoeveel frisdrank ik uit de koelkasten krijg per x.
    ik ben nu begonnen met inleveren en zie dat ik op de 2de verdieping 10 frisdranken moet leveren.
    Ga ik dat nog halen en zijn er nog meer plekken waar dat moet om aan de wolkenrij te komen.
    het zijn meerdere vragen geworden ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    mvg john-j
     
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Dat gaat lastig worden je krijgt per keer 1 limonade. De koelkasten op verdieping 1 vakje 6 en vakje 8 heb je nodig voor de wolk.
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik was vanmorgen vroeg klaar. Nog genoeg gewas over om verder te kweken voor die paar koelboxen die ik nog niet geopend had, maar daar had ik geen puf meer voor xD Wat ik wel geopend heb: supermest, partyticket, knechtencoupon en supervoer.

    Ik vond het een keileuk event: mooi uitgebalanceerd qua tijd (de frisdrankjes en het gewas waren bij mij precies tegelijk compleet) en geen gemier om DI. En dan na gedane arbeid nog even lekker elke vijf uur een paar prijsjes vangen, wat wil een mens nog meer. Ga zo door BP!
     
    -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.