Praatgroep Strand Club

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het gaat echt super, na de volgende oogst nog 1 smoothie en dan mag ik de trap op naar de 2e verdieping. :D
     
    Roadrunner14, -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    HIer gaat het nu ook vast snel, heb net een oogstbonus gedraaid! Ik volg je , Sandra
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  3. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik zit ook al op de 2e verdieping, heb wel veel supermest gebruikt
    Wil in ieder geval voor zondag klaar zijn. Kan dan de gehele dag niets doen met een huis/tuin vol visite
     
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ben al op de derde verdieping , is alleen elke keer 5 uur wachten tot ik
    koelboxen en kasten kan oogsten
     
    janniekwak en Roadrunner14 vinden dit leuk.
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ben nu op de tweede verdieping wachten op de limonade en frisdrank en nog wat eventgewas. Wolk en laatste sieritem zijn in zicht.
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nu weer een 100% bonus, ik sta er goed op bij BP ;)
    Op de 3e etage, vooral wachten tot ik genoeg limonade heb. Gewassen zullen morgen klaar zijn.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Hoi, Waar kan ik de koelkasten die ik die geoogst heb vinden? Ik bedoel op welk veld moet ik ze neerzetten
    Jan
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die blijven staan waar ze staan. Op die plek kan je ze elke 5 uur aanklikken. Dus op de verdieping waar je ze al stonden.
    Klik er maar eens op, dan zie je over hoeveel tijd je ze weer kunt oogsten
     
  9. 19om47

    19om47 Forum-commissaris

    hoi wie kan 19om47 helpen welke nummers of kleur we voor de staak in moeten leveren alvast bedankt ps:eek:ma kan niet typen ik heb dit voor oma getypet groetjes Jans
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier nog 2 frisdrank en 2 limonade dan ik de quest afronden.
     
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Zozo... oma kan niet typen, maar samen komen jullie er wel uit. Ik zal eens kijken welke nummers je nodig hebt voor de staak.

    Op de begane grond, waar je begint, ga je eerst rechts naar die grote groene koelkast en dan links naar die kleine rode koelkast. Je kan ze dan elke 5 uur oogsten. Wat je uit die koelkasten krijgt, heb je later nodig.
    Als je die twee koelkasten ontgrendeld hebt, dan ga je de kortste weg naar die paarse trap, zodat je op de eerste verdieping kan rondkijken.

    Op de eerste verdieping, zou ik linksaf, de kortste weg naar de volgende trap nemen. Mocht je later nog tijd over hebben, dan kan je hier altijd nog meer halen, maar voor de staak is het niet nodig.

    Op de tweede verdieping is een item en de wolkenrij van belang. De koelkasten op deze etage zijn allemaal extraatjes. Niet echt nodig voor de staak dus. Je moet wel naar vakje 53 en naar vakje 64. Vlak voor de koelkasten ben je er daar dus al.

    Als het goed is heb je dan alles binnen dat nodig is. Wel de koelkasten die je ontgrendeld hebt, blijven oogsten!
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  14. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    nog 3 meloen smoothies maken en dan is de hele quest klaar
     
    nientje1950, kakelot69 en vinc05 vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is het rad mij al de hele week zeer slecht gezind en SM heb ik ook al niet om op grote schaal in te zetten, maar desondanks zit ik toch al op de tweede verdieping en ik heb al vier koelkasten open (die van de drankjes en die van de supermest) :inlove:

    Met een beetje strak oogsten verwacht ik morgenavond genoeg gewassen te hebben voor de wolk met sieritems en de bonuskoelkasten die ik nog wil openen. Gaat erg lekker dus :D
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  16. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Ik ben klaar en heb alle koelkasten geopend
     
    Roadrunner14 en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    is er ook een route mogelijk met minder gewassen???
    en dan wel de wolkenrij de halen
    want de aantallen ga ik niet halen
    mvg john-j
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zie de linken naar de fansite
    minder dan daar staat is niet mogelijk
    zie mijn eerste post in dit draadje
     
  19. john-j

    john-j Forum-hertog

    daar heb ik gekeken.
    kun je me vertellen met hoeveel gewas ik uit kom die info zie ik niet namelijk?
    als ik alleen de groene vakjes doe ga ik dan de wolkenrij halen?
    Als ik namelijk over 20 duizend gewas moet maken dan stop ik daar mee want is
    niet haalbaar meer voor mij nu/

    mvg john-j
     
    Laatste bewerkt: 20 Juni 2020
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    In de tabel staat elke keer op elke pagina hoeveel voor alles en hoeveel voor de wolkenrij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.