Praatgroep - Stalverhalen (fokevent versie)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Catje78, 5 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Goed dat jij het meld had mijn sterren nog niet verzilverd in de winkel:)
     
    -matthias1952- en vinc05 vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik heb het event alleen tot en met de wolkenrij gedaan, scheelde tot supervoer. Maar lees nu net dat het vandaag en morgen kortingsdag is en dat gecombineerd met het feit dat morgen de drops ook uit de fok komen....

    Of te wel ik ga morgenmiddag nog even aan de fok, goedkoop het laatste deel halen:inlove:
     
    kakelot69, Sanham en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. dannyelst

    dannyelst Actieve auteur

    klopt het dat je van de stermunten slechts een beperkt aantal dingen kunt kopen.
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja dat klopt. Dat is toch altijd zo?
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo event in 20 min klaar. Ik zag in mijn schuur dat er een regenboogkikker staat, wist ik niet eens. En net met de eerste fok van alleen de basis dieren haalde ik het hoogste dier van de anaconda binnen, lekker.

    Heb eerst met alle categorieën 25x gefokt. Daarna nog 10 keer met alles behalve de fokdieren en nog 6x met de kikker. Hier en daar ook fokdieren in geleverd. Lekker event hoor!

    Heb natuurlijk de piccolo gekozen van de muntjes. Jammer dat het niet lukt om een sieritem in mijn tuin te verplaatsen. Nu kan ik hem niet plaatsen waar ik hem wil :(
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.