Praatgroep Stalverhalen feb 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Ik/we begrijpen het. We gaan in beraad. Bedankt voor jullie reactie buurtjes :D

farmermikkie, -matthias1952- en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik maak ze gewoon allemaal. De lange gewassen eerst, want die kan ik dan vannacht al opzetten en morgen op het werk nog een keertje oogsten met puffin. En als ik dan thuiskom vermeerder ik de korte gewassen nog even zodat ik daar zaterdag en zondag overdag flink wat van kan maken.

Oh ja, en ik had zo'n 350 blokjes, 350 ballen en 300 beren. Vond ik helemaal niet zo gek. De bomen dropten ook best lekker.

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het snel vermeerderen gaat hier vanavond niet meer lukken helaas. Heb dus al de gewassen maar gewoon op grote velden gezet, zie ik morgenavond wel weer verder. Het is niet anders. xD

gelderblom vindt dit leuk.
  4. Margreeth

Margreeth Forum-expert

Ik had 362 blokjes, 355 ballen en 345 beren. Heb helemaal niks verbouwd en dus dik tevreden, mooie start:music:

5. bepsels

bepsels Forummeester

Aha, dat is een schaapje zie ik. En die spaar jij! Leuk.

schaapje52 en Margreeth vinden dit leuk.
  6. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hoi all
    De drops gaan redelijk goed vind ik
    Nu rond de 900 ;) van allemaal
    S6 verder all
    Gr Tineke

7. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier lopen de di's ook gelijk op (800), alleen dat is gelijk een probleem omdat we van de speelgoedbal er bijna 900 meer nodig hebben als van de speelgoedblokjes

Op de kristalwatervallen staat nu het nieuwe gewas lablab purpureus met een tiki masker :music:, duurt met alleen water hier nu 12.10

pipelepo vindt dit leuk.
  8. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

goeie Tip ik ga ff kijken wat ik daarmee ga doen bedankt ;)

9. schaapje52

Hier nu echt begonnen. xD Zal mij benieuwen of dit allemaal nog gaat lukken.

10. kakelot69

Je kunt natuurlijk ook bijpassen met andere DI, alleen dan ga je maar twee vakjes vooruit in plaats van drie.

Ik schiet ook nog niet erg op hoor. Tussendoor op mijn werk wel wat geoogst met puffin, toen kwam ik thuis en de wifi lag weer eens dwars, maar ik zit nu toch al op 2-1-4-3. Wat ik aan gewassen neerzet laat ik maar zo'n beetje afhangen van wat er gevraagd wordt voor de drie stappen, en qua DI lever ik maar gewoon wat ik toevallig heb ongeacht het aantal stappen. En dan zie ik wel hoe het loopt, al hoop ik natuurlijk wel dat sieritem met 10 TG te halen.

Laatste bewerkt: 1 Maart 2019
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat gaat je wel wat drops extra kosten, als je zeg maar lukraak gaat inleveren.
    Het scheelt nogal in aantallen welke drop je bij welk beestje levert.

12. vinc051

vinc051 Forum-overlever

13. thea1963

thea1963 Forum freak

Dat kan, maar dan moet je daar weer per level 200 tot 300 extra di's van inleveren en als die ook niet genoeg uit de grond komen dan heb je nog een probleem

als je de te inleveren di's per level per diertje bekijkt zijn het eigenlijk maar rare aantallen die gevraagd worden

14. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Ik ga pas inleveren als ik al het eventgewas bij elkaar heb. Zo doe ik dat de laatste events, en dat bevalt goed en scheelt veel rekenwerk

15. kakelot69

Ach lieverds, het boeit me eigenlijk niet zo dit keer. Haal ik het dan is dat leuk, en anders maar niet. De afgelopen weken heb ik nogal met het mes op tafel gespeeld, en nu los ik even.

16. Margreeth

Margreeth Forum-expert

Ik vind het een saai event, het gaat traag en komt niet op gang. Dus ik doe maar wat. Ik ga nog wel wat eventgewas verbouwen maar denk niet dat ik het op kan brengen het uit te spelen deze keer.

Sintra98 en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier komt het ook niet echt op gang en ik ben weer een beetje eventmoe dus ik doe het ook rustig aan en zie wel hoever ik kom.
    Ik heb alle nieuwe zaken op Fa binnen en krijg elke keer nieuwe gewassen op Bah en ik kan ze niet zaaien omdat er telkens een event is dus baal alweer een poosje en vraag me steeds vaker af of ik niet eens moet gaan stoppen maar ja dan houd me dat ook weer tegen omdat ik al zolang speel en dan denk ik ik stop een poosje met events maar dan ga ik toch weer meedoen als ze beginnen dus twijfel twijfelo_O

Margreeth vindt dit leuk.
  18. schaapje52

Voor mijn sieritem leerling-boer, loop ik volgens mij wel op schema. xD

Ik heb nu 2-3-0-1.:music:

19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier gaat het door, sta nu op 2 - 6 - 6 -5. Word dus tijd dat ik met het eerste dier aan de gang ga gezien die aan het achter lopen is.

Ondertussen druk met het andere event bezig.

20. kakelot69

Ik zit nu op 6-5-7-7. Je zou dus zeggen dat het nog best moet kunnen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.