Praatgroep Stalverhalen feb 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik probeer in het draadje de tips en event weer op te slaan, maar steeds zie ik het oude event. Wat moet ik dan ook al weer doen om het nieuwe te zien. Ben het weer even kwijt, pfff.

2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

Dank je wel hoor. Dan kan ik deze bij de hand houden. We hebben als eens een zelfde soort event gehad en toen ging ik steeds de mist in met verkeerde gewassen. :oops: De namen lijken zo op elkaar en dan wil ik effe snel zaaien en ja hoor, de verkeerde. :wuerg:xD

4. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

je kan de gewassen ook bij je favorieten zetten om niet te vergissen

schaapje52 vindt dit leuk.
  5. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Je staat in mijn favorieten dus het zal goed komen. ;)

6. schaapje52

Dat is een goede tip. Dat ga ik doen. Super dank je wel voor steeds al je hulp, toppie hoor!

-doppie- vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het ene event is net voorbij en het nieuwe staat alweer klaar o_O

Heb op de velden van de gewone farm kwartveldjes gezet met mijn langste gewas. Op de open plek zijn nog niet alle stallen klaar. Die wel klaar zijn, zijn vervangen door kwartveldjes.
    Op baha heb ik het 24uurs gewas op grote velden, dan een veld met bomen en stallen en de watervallen bomen, stallen en sieritems. Ik had geen zin om alles weer volledig om te bouwen, vandaar de keuze om de farm wel op kwart te doen, maar baha even niet.

Laatste bewerkt: 27 Februari 2019
    omahenny en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Alles staat klaar. xD Op de markt wezen shoppen voor de start. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd de events wel erg leuk vind om te doen.

Begin zoals gewoonlijk weer later, pas na 8 uur morgenavond na het werk.

Iedereen veel speelplezier en succes.

-matthias1952-, -doppie- en gelderblom vinden dit leuk.
  9. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Mijn idee! ik rook niet, drink niet en geef zoiezi weinig geld uit aan mijzelf... dat 10-tje per maand gun ik mezelf van harte.

bepsels, Margreeth en vinc051 vinden dit leuk.
  10. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Hahahahahahahaha wat ik nu weer heb zit helemaal klaar om te beginnen "het is hier 14:00"
    en wat schetst mijn verbazing geen event :oops:

Oeps zit in Finland daar is het 1 uur later.xDxDxD dus nu helaas nog effe 1 uur op mijn handen gaan zitten.

:wuerg: was ik even vergeten :D

schaapje52, bepsels, vinc051 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

vraagje...waar vind ik mijn di terug?

12. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier 544 speelgoedbal, 544 speelgoedblokjes en 480 speelgoedbeer uit me kwartakkers krokus, saguaro en 20 uurs bomen

De droprate van de speelgoedbal valt me heel erg tegen als we er 2.796 nodig hebben in vergelijking met de 1.980 speelgoedblokjes die we ook nodig hebben -.-

in je schuur bij overig

13. enk52

enk52 Levende forumlegende

In de schuur bij overige

14. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

gevonden.......:music:...blokjes 287...beer 254...bal 286..

Laatste bewerkt: 28 Februari 2019
  15. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Blokjes 432 bal 427 beer 381 aan drops.. vind het niks tegenvallen voor niet veel omgebouwd

Zijn er meer boertjes die alleen viooltjes en madeliefjes zaaien? zit erover te denken, lijkt me veul makkelijker.

Laatste bewerkt: 28 Februari 2019
  16. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Geen idee eigenlijk wat makkelijker is?? 3 stappen per keer schiet wel lekker op. Kan ook op roulatie zaaien en oogsten.
    Begint met 4:00 5:00 en 6:00 zodra 4:00 klaar is daar 7:00 etc. Moet daar nog eens over gaan nadenken ben ik bang.

Iedereen veel plezier met zijn speelwijze.;)

-mikmak- en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  17. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik ga wel de 4 verschillende verbouwen, en denk dat ik steeds 3 akkers met hetzelfde gewas doe.
    Lekker aanpassen aan andere bezigheden overdag, en die van 7 uur dan in de nacht.
    Als ik op die manier ieder soort een keer op de akker kan hebben elke dag, loopt het toch aardig gelijk op.
    En dan na een dag of 2 eens kijken wat ik moet bijstellen.

-matthias1952- en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  18. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Wij hadden het idee om een gedeelte mee te doen, dus bijv. alleen het eendje en de bever. Nu zit ik naar het event scherm te kijken en vraag ik me af, kan dat eigenlijk wel. Of kiest het spel welke ik moet doen.

19. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Je moet ze alle vier doen, je kunt steeds als er eentje gedaan is een ander dier doen. Dat zie je aan de getallen in de hartjes

wima3102 vindt dit leuk.
  20. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het kan wel hoe jij het wilt doen.
    Het diertje waar je het laatst geleverd hebt, is in slaap en kan je niet direct weer inleveren.
    Dus 2 diertjes om en om leveren kan wel. En de andere 2 diertjes hoef je dan niks te leveren.

Maar of het verstandig is, dat vraag ik me af.
    Als je de bonestaak leuk vindt, zal je 4 diertjes op level 9 moeten krijgen.
    Als jij/jullie 2 diertjes op level 12 brengen, en dan toch nog die 2 andere willen gaan doen, zou je tekort kunnen komen om daar bij level 9 uit te komen, en daardoor de bonestaakrij missen.

-matthias1952-, wima3102 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.