Praatgroep - Sprinkles in Snoepland

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Kan ook zijn dat je voor de correctie hebt geteld, is aangepast geweest :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Mocht je het over mijn telling hebben.... Verder op in dit topic had ik nog een post en in die deze post heb ik ook gezegd dat voor onze oosterburen heel andere aantallen stonden en een link daarnaar gedaan...
    (In die link stonden de getallen voor totaal event en voor alleen wolkenrij met items).


     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik ben in elk geval blij dat ik het gewacht met fokken. Dan kan ik het zondag doen voor 1 SV per fok!
     
  4. Sorenza1949

    Sorenza1949 Levende forumlegende

    Kortingsdag in aantocht 19/3>>>>20/3
     
    jolanda13, vinc05, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. janjoke

    janjoke Doorzetter

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ja hoe kan ik dat weten. maakt niet uit. tis zoals het is....

    Hoi, dat is ook weer zoiets hoe kun je dat weten. Er staat niets over in de kalender.
    Mag ik vragen hoe je dat .
    groet

    Dat heb ik helaas gemist. Was niet duidelijk welke aantallen. lees niet alles. maar toch bedankt.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 18 Maart 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat is een gok. In de praktijk blijkt tijdens een fokevent regelmatig na een paar dagen een fijne kortingsdag ingelast te worden. En de fijne kortingsdag is een mini-event, die worden niet opgenomen in de kalender.
     
    jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  7. janjoke

    janjoke Doorzetter

    oke, dus. maar dan is babyboom er niet meer
    bedankt voor tip
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Babyboom van zondag 19 maart 2023 om 10:00 uur tot maandag 20 maart 2023 om 22:00 uur
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Misschien als je ingelogd bent in zowel spel als forum even 2 aanvullende tips;

    - Als je eenmaal gelogd bent in het spel (of als je pagina ververst heb) op het klokje (die vind je linksboven) drukt vind je daar de laatste events die actief zijn opdat moment.
    - Als je eenmaal bent ingelogd bij het forum bij het kantoor en dan op het event drukt (na ongeveer 10:00) van maandag t/m vrijdag bv. 1 keer per dag kijkt, dan kan je daar ook de komende events (groot 'zoals bv. fok event' en klein als bv. babyboom) vaak ook terug vinden.

    Dit laatste gebeurt als er iemand van Big Point (BP)/mod daar toestemming van BP voor krijgt en hij/zij er tijd voor heeft.
     
    Laatste bewerkt: 20 Maart 2023
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb een neon anaconda gekregen, das toch een mooie!
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  11. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Hier was het een neon kraai........
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Neon schildpadje voor mij :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Ja dat klokje is bekend dat weet een ieder. Maar dat zijn de actieve en daar staan niet de komende event's.
    Daar is de kalender voor uitgevonden toch. Misschien hebben ze andere informatie.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De kalender die iedere maand in de speculaasjes wordt geplaatst bevat alleen de grote events, dat staat heel duidelijk vermeld. Mini-events (zoals babyboom of fijne kortingsdag) worden ongeveer een dag tevoren aangekondigd op het forum. En dan bestaat er ook nog zoiets als praktijkervaring. Zo kun je er ook zonder aankondiging wel voetstoots vanuit gaan dat er een babyboom plaats gaat vinden tijdens een fokevent, en de laatste tijd komt er meestal ook wel een fijne kortingsdag langs. Zeker weten doe je dat natuurlijk pas als het mini-event officieel is aangekondigd, maar het kan dus lonen om een paar dagen te wachten met fokken als je zuinig wilt zijn op je SV, temeer daar er meestal gaande het fokevent ook wel een tweede babyboom langskomt.
     
    Borkie, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  15. ik red de eerste niet, de twee andere wel binnen, kom niet aan een tijgerhaai
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb je in de apentempel (vind je terug bij de Baha velden) de Haaienverblijf standbeelden daarna het haaienfok standbeeld vrijgespeeld?

    Anders kan je geen haaien gaan fokken namelijk.
     
  17. ik kan wel haaien fokken, maar red t niet binnen de tijd...
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Oke duidelijk.

    Heb je in de marktplaats (vind je terug in 'dit is de weg naar de stad') gekeken of de tijgerhaai daar nog te krijgen is.
     
  19. janjoke

    janjoke Doorzetter

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    duidelijk. dank
     
    Laatst bewerkt door moderator: 26 Maart 2023
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.