Praatgroep Spooknacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De DI lopen hier inmiddels ook achter, ben op 46% dus vind het mooi snel gaan eigenlijk. De molen draait nog 7uur voor ik er weer spooksnoepjes in kan draaien, maar dan kan ik vanavond draaien en weer leveren. Ik hou de molen in de gaten, maar zorg wel dat ie niet een hele nacht stil komt te staan, vind ik ook zo jammer.

Inmiddels zijn mijn KC van 24 en 48uur op :(, heb nog voldoende 12 en 3 uurs. In de ochtend zet ik een 12uur aan, dan kan ik overdag mooi oogsten en zaaien met de knechten. In de avond doe ik het dan een keer met de hand. Zo spaar ik weer kc uit voor een volgende keer :). Kan mooi 3 oogsten eventgewassen per dag halen op deze manier en nog op tijd naar bed gaan ook. Wat wil een mens nog meer ;)

daisy17858, katbla, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Hier inmiddels t/m fase 20 klaar (61%), nog 13 fases te gaan...hiervoor heb ik de eventgewassen al binnen en aan DI heb ik er nog 519 nodig.
    Uit het stekje kreeg ik een Bougainvillea (m'n 2de) en de myst. stal staat op.

3. pino460

pino460 Forum-hertog

Inmiddels tot 82% gekomen nu nog 240 Di nodig en dan zit het event er weer op. Het enige wat een beetje jammer is dat die rot beesten zo langzaam op de velden verschijnen.

4. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Ik had met mijn veredelde anjers mooi DI bij gemaakt, toen ik in het begin nog niet genoeg gewas had voor alle velden, maar kom er nu toch ook te kort. Nog 2 keer oogsten en ik heb alle gewas binnen, maar met de DI zal het wat langer duren vrees ik.

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier staan de laatste 53 kwartakkertjes met eventgewas op de akkers. Dan is het klaar.
    Uit het farmstekje kwam een sleedoorn XXL, uit de myst. farmstal een rode kameleon. Allebei leuk en welkom.
    Het Bahastekje staat nog op de akker.

En nu is het wachten op heksjes, want ik heb nog 2 losse snoepjes in te leveren. En ja hoor, alle poppetjes zijn er, maar geen heks te vinden xD

hildemarc, rikmark, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Nog 280 di. Ik heb al genoeg eventgewas, maar ik heb er toch nog een oogst opgezet voor de di. Ik krijg ongeveer 60 di uit alle velden met eventgewas dus dat tikt lekker aan. Als die vanavond klaar zijn dan moet ik er nog minder dan 200. Die moeten makkelijk uit comfortvelden met anjers en honingmeloen komen en ik zet ook nog bomen op de kwartakkertjes. :) De stal en bomen staan erop.

daisy17858 en -mikmak- vinden dit leuk.
  7. Lieve

Lieve Halfgod

nu ze in het donker moeten komen zien we ze helemaal niet meer
    ook in het dorp is een beetje heel donker uitgevallen

daisy17858 vindt dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan het uitzetten als je dat wil. Dan bij de uitgebreide instellingen de sneeuw uitzetten.

9. Amsneets

Amsneets Forumleerling

Net terug van en paar dagen weg. Dus net begonnen met het event, zie wel hoe ver ik kom.
    Maar ........... ik baal nogal van die wezens op de akker.
    Kon eerst 2 bomen niet oogsten of verplaatsen, met veel moeite toch voor elkaar gekregen. Nu wil ik nog een boom ergens plaatsen, NIET !! voor elkaar te krijgen.
    Ik koop geen knechten met euro's en knechtenbonnen heb ik nu niet.
    Help !!! >:(

10. Tisi74

Tisi74 Forumleerling

De DI komen maar mondjes maat uit de grond vind ik:eek:

11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier de laatste 310 velden ingezaaid. Op 1 veld al weer lang gewas gezaaid. Mijn WAC loopt nog 22 uur, nog even kijken welke gewassen ik nog wil zaaien.

daisy17858, BoerAnnelies en -mikmak- vinden dit leuk.
  12. jolars

jolars Gevorderde

Je kan ze uitschakelen in de voortgangsbalk van het event Spooknacht. Die balk zit linksboven in beeld als je opstart. Je kan ook (linksboven) op het groene pijltje klikken om hem uit te klappen. Aan de rechterkant van dit balkje onder een paars wezen moet je op het vinkje klikken. (Vinkje uit zetten)
    Je krijgt nu geen wezens meer op je akkers. Vergeet hem niet weer aan te zetten als je leveren wil.:music:
    Succes!

eevee60 vindt dit leuk.
  13. Amsneets

Amsneets Forumleerling

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Super, dank je :)

Laatst bewerkt door moderator: 27 Oktober 2016
  14. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Vakje 13 is ingeleverd. Nog 20 hokjes te gaan.:wuerg:
    Nog 720 drop items, als ik goed heb geteld.
    Gewassen nog 2546 nodig, de rest wacht al in de schuur.
    Het zal mij benieuwen, de items zijn in elk geval al binnen.xD

hildemarc, rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  15. Lieve

Lieve Halfgod

vind het spijtig dat de laatste de wolkenrij kunnen bemachtigen

16. kereltje113

kereltje113 Gevorderde

Zit op 67% en gaat lekker zo, nog 11 vakjes te gaan. Krijg hem deze keer makkelijk af.

17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier even aan het stoeien geweest met de hekjes. xD

Ik zit nu op 43%. Ingeleverd aan gewas 7000 en aan drops 560. Nog 1500 gewas in de schuur en alle comfortvelden gevuld. Geen drop meer op voorraad. :wuerg: Nog 760 drops nodig. Het wordt aanpoten. Maar ik ga weer vrolijk verder en nog 91 uur op het klokje. xD

rikmark, voesje, Katinka1700 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Vanmiddag inderdaad alle gewassen compleet. Heb nu de helft klaar, heksjes kunnen blijkbaar niet heksen:wuerg: Wat zijn die traag! Nu wachten op de DI's, dus lange gewassen erop. Gelukkig nu inleveren ook mogelijk bij de spinnen

Farmer121965 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik zit op 46%. Gewassen zijn vanavond klaar rond 23u, daarna nog een hele stapel dropitems verzamelen.

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Als je naar mij thuis komt, en dan 1 deur verder daar zit ze ... xDxDxD

daisy17858, herma1234, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.