Praatgroep Spooknacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Vind ik ook, dat mag van mij wel sneller of denken ze dat we alle tijd hebben bij BP:(
    10 heksen in vijf minuten.:cry:
     
    knoepertje, blackscorpion64 en stien56 vinden dit leuk.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Snap eigenlijk niet waarom die beestjes op het veld nodig zijn, is alleen maar tijdverspilling. We hadden net zo goed gelijk de gedraaide snoepjes uit de molen in kunnen leveren. Of BP had ons ook weer kleine prijsjes kunnen geven net als de vorige keren bij het voeren dan had het nut gehad.
     
    daisy17858, knoepertje, .babouska. en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Jemig wat duurt het lang voordat de verklede dieren verschijnen. Niet leuk! Heb 65 snoepjes gemaakt en ik dacht "die geef ik even". Gaat wel een uurtje duren zo. Dat kan beter!
     
    daisy17858, knoepertje, .babouska. en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Helemaal mee eens - duurt echt te lang voor de te voeren dieren verschijnen!!
     
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat duurt echt:cry: daar mag iedereen wel rekening mee houden.
     
  6. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Goedemorgen,
    Zit al een gruwelijke tijd te wachten voor er heksen (of wat nog leuker zou zijn de volgende verklede vleermuis die ik wel heb gehaald ondertussen) te voorschijn komen.
    Als je ze iets geeft dan ben je de spreekwoordelijke sigaar want dan gaan ze denk ik eten of zo van het snoep want je ziet ze pas na geruime tijd terug.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Met kleine prijsjes en onbeperkt inleveren hebben de dieren inderdaad iets leuks. En sneller op het veld, ze zijn veel trager dan de voorgaande keren.
     
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Tot en met fase 12 klaar dus nog 21 (210 spooksnoepjes) fases te gaan.
    In totaal nog 7175 (3325 op voorraad) eventgewas en 807 (33 op voorraad) DI nodig.
     
    daisy17858, knoepertje en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. rikmark

    rikmark Forum freak

    Nee hoor buurman, ga straks boodschappen doen en dan haal ik wel een paar zakken snoepjes.... papiertjes eraf en doorsturen. xD
    O help :wuerg:ik ben pas gisteravond begonnen niet eens tijd gehad op mijn farm om te bouwen, nu 279 drops.....nog 1041 te gaan.
    We zien wel hoever we komen.

    iedereen succes.
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Relax buurtje
    Gaat goed komen
    ;)
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben het hier helemaal mee eens. Had de FAQ nog een keer door gelezen omdat ik de zakjes snoep niet kon vinden en dacht dat we elke keer wat leuks kregen maar dat valt dus tegen. Snap ook niet helemaal wat het verschil is in de dieren. Alle dieren geven naar verhouding toch even veel zakjes snoep of zie ik dit verkeerd?
    Is alleen zo dat hoe verder je bent, hoe minder je dus diertjes snoepjes hoeft te geven.
     
    knoepertje en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik mag nu per 3 voeren aan de vleermuis , in het tempo waarin je nieuwe popups krijgt word ik daar al een stuk blijer van


    Aha nu per 6 dat helpt, dus voor wie het ook niet zoleuk vindt om op de popup te wachten gauw inleveren.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Gelukkig ben ik niet de enige die een beetje aan het dromen is ;)
    En laat die zak snoep maar doorkomen :inlove:
     
    daisy17858, knoepertje en rikmark vinden dit leuk.
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    had ook verwacht dat je een klein cadeautje zou krijgen bij het voeren...valt weer tegen:(
     
    beereekhoorn, knoepertje en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Inmiddels t/m fase 14 klaar dus nog 19 (190 spooksnoepjes) fases te gaan.
    In totaal nog 9500 (5175 op voorraad) eventgewas en 760 (19 op voorraad) DI nodig, rond 18.00 uur kan ik weer oogsten en dan heb ik nog maar 525 eventgewassen nodig.
    Vanavond m'n farmpje weer verbouwen en dan maar zoveel mogelijk DI proberen te halen met de gewone gewassen e.d.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Ik denk dat ik weet waarom het zo lang duurt,
    voordat er heksen uit de grond komen.
    er zit vorst in de grond:sleepy:
     
    daisy17858, eevee60, beereekhoorn en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat je er rekening mee moet houden dat het lang duurt, gaat er niet om of je een tijdje later bent begonnen. Maar probeer je drops en eventgewas niet op te sparen, er zit veel tijd in het omwisselen van spooksnoepjes voor verrassingszakjes. Anders kun je de laatste dag echt 4 uur tijd rekenen voor het omwisselen.
     
    rikmark, daisy17858, voesje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik vind ook, dat het wel heel erg lang duurt voor er weer een diertje verschijnt. Eigenlijk vind ik het daardoor een heel stuk minder leuk. (natuurlijk ook omdat het een onnodige tussenstap is zonder!! extra cadeautjes:sleepy:. Dat is natuurlijk ook een tegenvaller). Ik hoop toch, dat er nog ietsw aan die traagheid gedaan gaat worden. Het is namelijk niet slechts 1 speler die hierover klaagt. Bijna iedereen heeft er wel last van!
    Bovendien is het bij mij zo, dat wanneer ik een ander beestje heb vrijgespeeld, deze maar mondjesmaat verschijnen.
     
    Laatste bewerkt: 26 Oktober 2016
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Vraagje:
    Hoeveel beestjes komen er per keer uit het veld maximaal, want als je alleen maar heksen krijgt en het zijn er 4 dan ben je wel genoodzaakt om er 1 te pakken wil je verder komen. We hebben trouwens wel het volgende beest al vrijgespeeld en hij komt niet ook na lang wachten en uitgelogd te zijn geweest.
     
    hendrika73 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Met de heksjes gaat het niet zo snel maar nu met die dikke paarse vleermuis (3)
    en die rooie pruikebol (6) gaat het reuze snel.
    Ik ga van het ene veld naar het andere en klik achterelkaar!
    Succes en de groetjes van,
    Susan
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.