Praatgroep Spooknacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

de uitslag van stekje en stal
    trompet XXL en vijgenboom XXL ijsvogel en stokjesfabriek oranje
    kon beter volgende keer misschien

2. -manija-

-manija- Forumleerling

Het gaat me echt niet lukken om voldoende snoeppapiertjes te krijgen. Is er misschien iemand bereid om me wat toe te sturen? Ik heb zelf ook nog wat te vergeven.
    Groetjes
    -manija-

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb geen IPad en geen internet op mijn mobiel. Ik probeer gewoon alles uit en met de hand oogsten is een hoop werk inderdaad. Soms als ik op tijd thuis ben, dan gebruik ik knechten.

Mijn duif weet de weg, maar het is niet zo mijn ding om uit mijzelf ergens om te vragen.

Ik kan geen papiertjes meer weggeven voor vandaag. Morgen weer een zak met snoepjes openen.

BoerAnnelies en janniekwak vinden dit leuk.
  4. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Daarom gooi ik het uit mezelf over de heg

BoerAnnelies, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Heb het papiertje gevonden miekje, dankjewel hoor. Kon nu precies weer 10 maken. Jippie stal is binnen en zit nu op 97% Nog 40 papiertjes te gaan en het event gehaald. De laatste 40 moet morgenochtend gaan lukken. xD Nog 1 hokje leeg.

O ja, de verloren boom is weer gevonden, hihi. Stond als klein stekje tussen de grote Pitomba's in. Het is een Achacha xl geworden.

Laatste bewerkt: 30 Oktober 2016
  6. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

Deal!
    Mochten er nog meer spelers graag een papiertje van mij willen krijgen, stuur mij een duifje of papiertje :)

En nog een vraag over witte onschuld: wanneer eet je deze op? Voordat je SM gaat gebruiken of vlak voordat je gewassen met SM gaat oogsten?

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Witte onschuld eet je voordat je de supermest gebruikt, hij zorgt dat de supermest beter werkt, dus je gewassen zijn nog sneller klaar.

Voor wie nog papiertjes nodig heeft, stuur maar een berichtje. Ikzelf ben klaar, maar heb nog wel wat weg te geven.

Laatste bewerkt: 30 Oktober 2016
    Farmer121965, FarmerJuline en eevee60 vinden dit leuk.
  8. Rias-Gremory

Rias-Gremory Forumleerling

o_Ok bij mij is alles voltooid :D

FarmerJuline vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Soms is vragen wel handig. Als mensen niet vragen krijgen ze van mij minder snel... vergeet zelf namelijk ook dingen o_O en hier is het nog echt de leeftijd niet.

Jammer dat je geen IPad of internet op je mobiel hebt, scheelt veel namelijk. Om in de ochtend je laptop aan te zetten, knechten activeren en dan te oogsten kost behoorlijk wat meer tijd, begrijp dat je dat niet hebt.

Goed om te horen dat je al zover bent gekomen. Die 40 stuks moet je morgen wel zelf binnen kunnen halen als je nog voor werk kunt oogsten, anders word het erg moeilijk vrees ik.

Nog geen duifjes ontvangen, vreemd... dacht toch echt te lezen dat mensen het dachten niet te gaan redden :p;)

10. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Update: Allebei nu op 94%, dus nog 2 vakjes te gaan. 2 tassen al in de 'schuur'. Nog 38 dus, dat is 18 spooksnoepjes x 4 snoeppapiertjes. Nog 72 DI dus. Moet morgenochtend lukken! Anjers en honingmeloenen staan dus verwacht van wel.
    Groeten m.kreuning en ndvdschee

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  11. voesje

voesje Oudgediende

Nog 20 papiertjes nodig en kan straks nog 1x oogsten.....Misschien een paar lieve vriendjes die me op weg kunnen helpen.:inlove:

Edit! Hoeft niet meer. Is gelukt.

Laatste bewerkt: 31 Oktober 2016
    mamiagk en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

ik sta op 82 % nog voor 1 vakje snoepjes in de molen . Dus ik ga het niet halen :sleepy: Jammer, toch hard gewerkt met een aantal WAC en kwartveldjes en 2x 12 uur knechten. Het enige wat ik niet gedaan is veel sm gebruikt op langere gewassen, ik heb heel veel de stallen laten staan en bomen. Blijkbaar krijg je dan toch niet genoeg DI

13. annwei

annwei Veteraan

Pfft, gehaald. :music: Iedereen die mij een papiertje heeft gestuurd van harte bedankt. :D

14. marliza1

marliza1 Forum prof

Wie nog papiertjes nodig heeft stuur maar een duifje.

FarmerJuline vindt dit leuk.
  15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Misschien een tip voor de volgende keer. Als je toch knechten gebruikt en WAC, maak dan zoveel mogelijk ruimte voor je eventgewassen. Die leveren meestal veel EP en dus ook DI op. Als je knechten afgelopen zijn of je gaat de nacht in, dan kun je bomen, stallen en gewassen plaatsen voor je nachtrust. Daarna weer alles er af en hop kwartveldjes met eventgewassen er op.
    Als je alle eventgewassen binnen hebt kun je ombouwen en dan komen er ook nog wel DI binnen.

Erg jammer dat je het nu niet haalt, maar elke keer kom je verder. De volgende keer haal je het hopelijk wel.

bepsels, FarmerJuline en -Coco1968- vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Langzaam maar zeker zullen events makkelijker gaan als je er wel voldoende tijd voor hebt.
    Maar zolang de WAC duur is en je alleen maar knechten van knechtencoupons gebruikt, zijn er wel handigere manieren om te spelen.

Het is handig, maar wel heel veel werk, om een dag voor het event alle 20-uurs bomen op te zetten. Maar tijdens een event duurt een 20-uurs boom te lang, daar kun je maar 1x per dag een drop van krijgen. Die moeten er na het begin van het event dus allemaal weer af.

Daar kunnen dan allemaal hele velden voor het eventgewas. De eerste ronde met suzimest en de eerste 2 rondes met supermest is wel erg handig. Daarna heb je bijna voldoende voor allemaal kwartveldjes.

Daarna is het opletten wat de meeste ep geeft, stallen en gewassen wordt gekeken naar de ep zoals deze in de schuur staat vermeld.
    Bij dit event was het eventgewas 120 ep per groot veld. Pas de nieuwe rozebottel in level 97 levert meer ep, maar deze duurt zo lang dat het niet slim is om deze op te zetten.

Hetzelfde telt voor de stallen. In de nacht kun je dan stallen opzetten die weer klaar zijn als je kunt oogsten en meer dan 120 ep opleveren. Er zijn geen stallen die in 6 uur 120 ep opleveren, dus overdag moet alles eraf.
    Daarnaast kun je proberen een aantal xxl-bomen te laten staan, maar alleen als je die 2x per dag kunt oogsten.

Op deze manier maak je optimaal gebruik van je knechten en wac, als je niet teveel eventgewas wilt overhouden, kun je proberen uit te rekenen wanneer het op hele velden zonder WAC haalbaar moet zijn. En wanneer de drops ver achterblijven bij wat je gemiddeld per uur nodig bent, kun je stoppen met eventgewas zaaien en accepteren dat een event nog net niet haalbaar is. Maar door iedere dag op je gemiddelde te letten en dat hier eventueel te vermelden, zijn er dan vaak wel spelers die bij willen springen.

BoerAnnelies en FarmerJuline vinden dit leuk.
  17. schaapje52

Goed nieuws. Ik heb het gehaald, jippie. :D De wolkenrij is gevuld. Het was weer een race tegen de klok.

Alle buurtjes en heel veel medefarmers echt ontzettend bedankt voor de drops. Anders had ik het echt niet gehaald. Ik vind het altijd zo super tof dat er zo veel farmers zijn die je helpen. Mede dankzij jullie hulp haal ik dan vaak het event wel. :D

Ik kreeg op Bahama een Olifant classic ++, mooi stalletje. Staat te glimmen op het land.

Farmer121965, -Coco1968-, bepsels en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Voor wie nog nodig heeft. Ik heb nog 6 papiertjes te vergeven :)

Farmer121965 vindt dit leuk.
  19. magiceef

magiceef Forumleerling

wie kan mij helpen aan nog wat snoeppapiertjes?

groeten, magiceef

20. magiceef

magiceef Forumleerling

ik zou er heel blij mee zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.