Praatgroep - Spookbrigade-missie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo doe ik het ook.

    En aangezien de drops dit keer ook van Baha komen ga ik daar drie dagen lang lablab doen met tikimasker. Afhankelijk van hoeveel drops ik dan nog tekort komt zet ik daarna lange gewassen of stallen met bomen op de hoekjes.

    Ter voorbereiding doe ik saguaro op baha en krokussen op de farm.
     
    -Pillow_ en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Oh dan valt het idd wel mee, 2x per dag oogsten. Bedankt voor de tip, dan ga ik toch maar voor de 1e dagen mijn bomen weghalen en spelen via jouw tip. Ik heb ook knechten, dus dat is geen probleem.
     
    -matthias1952- en -Pillow_ vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben eventmoe... vandaag nu pas voor het eerst ingelogt omdat ik mijn bommel en kalander cadeau wilde binnen halen. Zie ik dat er morgen weer een event start. Ik ga niks doen nu op de farm, dus we zien het wel.
    Vind het de laatste tijd wel heel veel achter elkaar hoor.
     
    maansteen8 vindt dit leuk.
  4. breston18

    breston18 Forumkenner

    Ga zeker meedoen kan ik eindelijk de Smaragdvaraanverblijf en de zijdeboerderij op de boerderij verwelkomen.
    Zal wel ff bikkelen zijn, maar ga ervoor
     
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

  6. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    De 1ste dagen laat ik altijd m'n stallen en bomen staan en zaai ik dag en nacht eventgewas. Dan haal ik een paar dagen alleen m'n stallen weg, bomen laat ik altijd staan. De laatste dagen doe ik dan overdag eventgewas en 's nachts lange gewassen. Tot nu toe bijna alle events kunnen halen op deze manier. Alleen eventgewassen zaaien, vind ik erg saai :p
     
    boermars vindt dit leuk.
  7. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Veel succes voor iedereen die gaat mee doen , mare ik sla deze over . Ik ben voor andere dingen gewassen aan het zetten !!! Moet ook gebeuren hé . :) :) .
    Grtjes
     
    boermars vindt dit leuk.
  8. aubry47

    aubry47 Forumkoning

  9. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    ik vind dit weer een erg leuk event wel veel nodig voor 3 rondjes 58200 vrolijke verschijning en dan ook nog eens 5370 schedelmaskers hoop dat ze goed komen we zien wel iedereen veel plezier
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    voor 3 rondjes heb je maar 19400 gewas en 1790 di nodig dan ben je klaar hoor
     
    boerkarel50 vindt dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier van me 6 velden met kwartakkers hortensia en saguaro 580 di's gekregen
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    hier 3 velden riet en baha 2 velden stallen met bomen 420 di gekregen
     
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik uit hortensia's en waterhyacinten 355 di's gekregen. Net als Thea kwartakkers gebruikt maar wel wat (werk)stallen en bomen laten staan. Ik laat standaard altijd een paar staan. Wanneer ik iets aan moet passen tijdens een event dan kan ik dit gewoon doen. (is dan tijdelijk)
     
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier nu 479 di's
     
  15. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier 487 uit hortensia, saguaro en hier en daar wat bomen en enkele stallen. Niet onaardig. (inclusief 7 toverbomen)
     
  16. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    544 aan DI uit super-mammoetbomen 1 fabriek met bevers 11 toverbomen, riet en saguaro.
    Voorlopig ga ik alleen event gewas zaaien ook in de nacht ( kwart veldjes) Kom ik tekort aan DI dan 1 of 2 x lang gewas erop net hoe het uitkomt.
    succes iedereen
     
  17. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Laatste bewerkt: 9 Oktober 2019
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    368 DI van krokussen en saguaro. Niet zo veel als anderen hier, maar toch ruim 20% van de totaal benodigde hoeveelheid xD
     
  19. Guppy_56

    Guppy_56 Gelegenheidsauteur

    Hoe kom ik aan middernachtboom/fruit ???
    nodig in quest kat van kitty ...
    Die boom zat 1x in event... (?)
    ik zie hem niet in jacks shop..., of kijk ik niet goed ?
    is later permanent gemaakt, maar er staat daar niet bij hoe je er aan kunt komen
    nl.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/volle-maan-nieuwe-zaken-vanaf-17-oktober-2018.31057/#post-595335
    ook nachtschade (gewas), dat is nu wel een gewoon griezelgewas...
     
  20. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    bij een quest Hellehond uitlaten
     
    Guppy_56 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.