Praatgroep - Spetterende sneeuwpopshow

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is zeker nuttig want dan geven ze een hogere kans op dropitems. Ze werken alleen op het veld waar ze staan.
     
  2. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    deze zijn niet te halen met buren cadeau dus kopen mij niet gezien lol er af
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb even de kaarten geschut xD en gekeken wat ik nog nodig heb om dit event tot een goed eind te brengen.

    1e sneeuwpop nog 3 vakjes dus nog aan gewas 2350 om de wolk te halen
    2e sneeuwpop nog 3 vakjes dus nog aan di kerstcadeautjes nodig 147 om 1e item te halen voor de wolk
    3e sneeuwpop nog 1 vakje :music: dus nog aan di sneeuwhoopjes 40 om 1e item te halen voor de wolk
    De sneeuwpop is leuk :music:

    Maar weer verder met sneeuw rollen op het plein. 8)
     
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het zelfde probleem met de di's hoor, gaat denk ik niet lukken.:sleepy:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier nu twee poppen klaar. De laatste (halve) oogst sneeuwpoppen staat op het land, en de cadeautjes zijn ook bijna binnen dus morgen ben ik wel klaar met het event. Ging sneller dan ik had verwacht :music:
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ik heb stallen van ongeveer 10 uur staan en geef ze supervoer.....gaat nu beter....moet nog 253 kerstkadootjes.....pffff
     
    boermars vindt dit leuk.
  7. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier nog 282 di's:(
     
    boermars en janniekwak vinden dit leuk.
  8. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik heb 2 sneeuwpoppen klaar, de middelste nog 3 vakjes, maak me geen zorgen nog. We hebben nog even te gaan.
     
  9. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Hier alle sneeuwpoppen klaar, heb wel hulp van mijn zus in New Zealand.Iedereen hele fijne feestdagen.Groetjes,José.
     
    boermars vindt dit leuk.
  10. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Nog 96 kadootjes; maar ik ben blij dat ik de gewassen al binnenheb, speelt toch wat rustiger.
     
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik moet nog 305 cadeautjes. Zal ik niet meer inhalen. Ik had een slechte start. Normaal ben ik goed ingelezen maar had eroverheen gekeken dat je daar (werk)stallen neer moest zetten. Ik had de 1e dag voor de nacht maar liefst 11 kerstcadeautjes. 2e dag wel aangepast maar niet goed. Eindstand van die dag bij de 1e opgeteld maar liefst 31 kerstcadeautjes. Nu zit ik op 50 per dag dus moet toch nog wat aan gaan passen denk ik.
     
  12. Lieve

    Lieve Halfgod

    Bij mij sta een mix van stallen en werkstallen en het vorder voor geen meter vind ik
     
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Als je slechts 50 cadeautjes per dag haalt heb je vast geen 41 stallen staan. Of je oogst maar eenmaal per dag.
    Gebruik makend van Valentijnspot en andere versnellers leveren 41 stallen drie oogsten per dag 100 tot 120 Kerstcadeautjes.
    Menagerie en Fabriek erbij, nog meer Kerstcadeautjes per dag.
    Nog twee-en-een-halve dag te gaan, dus misschien ook nog je buren en anders supervoer inzetten. Het is zeker nog mogelijk.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier helemaal klaar en cadeautjes over, het is inderdaad te doen, stallen van tien uur droppen 100% zowel voor dit event als de winterverhalen.
     
  15. Roos

    Roos Forum-hertog

    Bij mij staan de laatste twee poppen omgedraaid. Niet dat ze opstekop staan xD, maar ik bedoel dat pop 2 en 3 verwisseld zijn. Als ik kijk naar wat ik moet inleveren en naar de FAQ kijk. Als ik me niet vergis, is dat misschien aardig om te weten als je na stap 11 nog een extra item binnen denkt te halen.
    Ik weet niet zeker of wat je krijgt ook omgedraaid is, maar wat je moet leveren klopt bij mij niet met de FAQ.
     
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb er nu 32 staan en gisteravond 29. Zal straks nog wat inzetten voor kortere tijden. Binnenhalen doe ik vaker maar dat maakt voor het aantal van de stallen niet uit. Zijn verschillende tijden wanneer ze klaar zijn. Hoe vaak per dag dat ligt dan aan de tijd van de stallen of ik het bijvoorbeeld 2 keer of 3 keer of misschien wel vaker binnen kan halen. Vandaag heb er nu al 32 binnengehaald. Ik haal nu in elk geval meer dan die 50 en wie weet wat ik nog extra binnenhaal met die kortere tijden.
     
  17. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Misschien stallen opzetten van koala en libelle Dan oogst je twee keer per dag per dag, maar heb je wel 2 keer 41 drops.
    Of toekans, die oogst je 3 keer per dag, en je krijgt er veel drops uit. Korte stallen droppen niet zo goed, dan blijf je bezig.
    En natuurlijk wel hellemaal vol zetten met stallen, want gewas en bomen droppen niet

    ik heb voor dit soort events inmiddels iets van 80 libelles en toekans aangeschaft. kan je kopen met bd en die zijn makkelijker te verdienen.
     
    Laatste bewerkt: 24 December 2019
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Als iemand nog een DI kerstcadeau kan missen dan hou ik mij graag aanbevolen. Ik moet daar nog 3 stappen en dat is best wel veel, vooral gezien we morgen zo goed als de gehele dag weg zijn en ik niet meer op de ipad kan spelen.
    De rechter heb ik tot het 1ste sieritem en de linker moet ik nog 1 stap eventgewassen dan heb ik daar de staak. De middelste loopt dus duidelijk achte :(.
     
    -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zal je er morgen één sturen, vandaag gaat het niet meer.

    Bij mij is het event trouwens klaar, hoera!
     
    hendrika73, BoerAnnelies en -Pillow_ vinden dit leuk.
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ben even aan het schuiven geweest en heb er nu nog 3 bij kunnen zetten dus een totaal van 35 stallen. Bij mij droppen de octopussen goed vanmiddag 4 uit 5. Heb er nu bij gezet en er 10 staan. Met de bonus en gewoon voer en water doet een hok er 3.15 uur over. Verder heb ik staan Axolotl, zebra's, kolibrie's, krabben, krokodillen, een parelhoen, libelle en een manta. Vanavond even de saldo opmaken en eventueel nog wat aanpassen voor morgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.