Praatgroep - Spetterende sneeuwpopshow

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    nog 100 eventgewassen en nog 30 cadeau's en dan is de staak binnen, zou toch moeten lukken :)
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Olé olé xD Ik heb het gehaald, hele event uitgespeeld en de sneeuwpoppen zijn zo leuk om te zien. :music:
    Ik log net in en heb een gat in mijn land >:( mijn elvenwerkplaats is weg.........:cry:Ik had de stal op het land laten staan in de hoop dat deze dan niet omgeruild zou gaan worden, helaas. :cry:
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat goed dat je het gehaald hebt Schaap :inlove::inlove:

    Heel jammer van de elvenwerkplaats inderdaad :( Laten we hopen dat ze hem nu alleen een beetje aan het ombouwen zijn, omdat ie voortaan rendiervoer moet of zo :p
     
    -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn eerste event sinds maanden. :music:Hoop, hoop.......Had toch ook na de Kerst weggehaald kunnen worden. :( Dit haal je toch niet met deze dagen weg. :(:cry:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nog 24 cadeautjes, wordt misschien tot een aantal afkopen:oops:

    edit; 22
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier ook nog 24 om het totaal uit te spelen! Staak is wel binnen. Wie oh wie heeft nog DI over????
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb je er al eentje gestuurd vandaag.

    Maar we hebben nog een paar uur he. Hoeveel stallen (en welke) heb je staan? Wanneer kun je die oogsten? Heb je nog wat supervoer op voorraad?
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Kan binnen het uur 15 stallen (koala en tijger oranje) oogsten en over 2 uur 5 giraffen en over ruim 2uur de kamelen (staan met SV). Zal er dus echt om spannen!
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    En gestuurd
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je weet inderdaad de spanning er wel in te houden xD

    Maar ik denk dat het wel goed komt. Hoeveel kamelen heb je staan?
     
  11. chanta236

    chanta236 Forumleerling

    Niet te doen, ben er maar mee gestopt/
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Haha die eerste is ook klaar. Nog 4 DI te gaan en nog 5 girafstallen te oogsten. Dat moet te doen zijn! Dan over 1 uur nog 5 kamelen. Dus het gaat goed komen, maar wel dankzij de hulp van iedereen hier, anders was het niet gelukt.

    GEHAALD!

    DANK VOOR ALLE HULP!
     
    Laatste bewerkt: 26 December 2019
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ben sinds gisteravond met sv bezig maar ik heb het idee dat de dropitems vandaag minder komen dan gisteren. Om stap 11 compleet te krijgen moet ik nu nog 41 dropitems hebben. Dat aantal gaat niet meer lukken in de tijd die nog over is. Ik kijk rond half 10 wel even waar ik dan sta. Als ik nog teveel moet dan ga ik ook geen dropitems bij kopen.

    Na een slechte start en 1e dag vind ik wel dat ik het aardig in heb kunnen halen de achterstand.
     
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nog 8 DI nodig en moet nog 2 stallen oogsten, dus als iemand er nog 1 over heeft houdt ik mij aanbevolen:p

    21.33 nog 5
     
    Laatste bewerkt: 26 December 2019
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    duifje en komt eraan
     
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event ook afgerond mede dank zij de tips :)helemaal happy.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    stuur maar duifje voor een broodnodige drop
     
  18. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik moet er nu nog 10 om de 3e stap van 11 in te kunnen leveren. Ik kan zelf nog maar 3 hokken binnen halen en weet niet hoeveel ik daar nog van krijg.

    Ik heb er nog 6 bijgekocht om deze fase af te kunnen krijgen.
     
    Laatste bewerkt: 26 December 2019
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.