Praatgroep - Spectaculaire Waterski

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Wat je ook kan doen is een grote waakhond (2x2)kopen is maar 3500 bd heb er altijd zelf 10 op voorraad en ook 25 watertankjes (1x1) 250 bd per stuk.

    Succes verder
     
    Laatste bewerkt: 7 Augustus 2023
    riekje111 vindt dit leuk.
  2. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    gewone boerderij meer dan genoeg event planten. Bahamarama loopt iets minder goed en weet niet of ik die ga redden. ik zie wel hoe het loop, het tenminste de eerste 2 wolkenrijen binnen:)
     
  3. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier het event ook helemaal klaar, was goed te doen.
    Nu lekker op vakantie :music:
     
    janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Fijne vakantie!

    Hier staan de laatste 2 velden met gewassen erop, dan is ook het hele event klaar.
     
  5. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Vanmorgen vroeg al klaar :) Was niet echt moeilijk.

    Succes aan al wie nog bezig is.
     
  6. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Bedankt voor de tip
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik was vanmorgen vroeg klaar, zonder bonussen en zonder gesmijt met supermest, en ik had meer dan 1000 dropjes over. Dus zo'n lastig event was het nou ook weer niet xD

    Uit de kisten kwamen een bloemenliedjes en een Jack, dus dat was helemaal mooi :inlove:
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Event is klaar. Ik had nog 6 kisten in de schuur staan, nu afwachten wat daaruit gaat komen :music:
     
  9. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Voor de derde wolkenrij kwam ik 700 en iets meer dan 900 gewas tekort. Helaas.
     
  10. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    hier op terugkomend, ik kom 1 reddingvest tekort voor de de wonderkist. >:( heb nu overal tarwe neergezet en hoop dat ik hem dan krijg, anders maar ff 2 tg gebruiken. Gelukt heb er zelfs 2 gekregen :music:
     
    Laatste bewerkt: 8 Augustus 2023
    Gert-Jannetje, Tyrany en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.