Praatgroep - Speciale levering

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hele week werken, dus dan zaterdag pas hele dag. Dus dan morgen wel het motel legen en dan zaterdag en zondag goud en diamant doen. Voor zilver geen di nodig toch? Dus die kan ik dan al leveren als ik dat wil. Dan zet ik morgenavond alles wel weer vol met bomen.
    Dank je Coco voor de uitleg en wat ik het beste kan doen, toppie!

    Kwijt :oops:. Mijn dieren dan allemaal weg. Dan wordt schaap >:(. Ik heb gekeken, er is niet eens een knop te vinden om te stoppen volgens mij, althans ik durf nergens meer op te klikken -.-. Ik heb al een tijdje geen goede verstandhouding met dat motel. Als ik nu ergens op ga klikken dan weet ik het wel, gaat niet goedkomen. :wuerg: Schaap blijft er helemaal van af.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik wil het fokhotel eigenlijk ook niet meer in. Er staat al een speentje boven terwijl ze volgens mij nog niet klaar kunnen zijn.
    Je bent voor geen enkel zilveren level di nodig. Dus je kunt zo door naar level 7 en daar eerst voor het mooiste sieritem gaan.
    Persoonlijk heb ik het liefst de jeneverbesboom, maar smaken verschillen. Dat je beide sieritems het eerst voor gaat, kan ik me voorstellen.
    En ik heb mijn velden dus ook niet vol gezet met bomen, en toch het volste vertrouwen dat ik het wel ga halen.
    Ik zie morgen wel of er meer bomen bij moeten.
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn plan is eerst fase 7 het mooiste sieritem, dan de boom en dan het andere sieritem. Ik heb tenslotte dat motel aangezet voor dat sieritem in 7, anders was ik er niet eens aan begonnen.
     
    daisy17858, sproetje06 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  4. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    De BBD is van 18u tot 22u.
    Is aangepast.

    Groetjes en succes iedereen.
     
    daisy17858, Borkie, BoerAnnelies en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. chabo15

    chabo15 Gelegenheidsauteur

    Waw, heb nog nooit zoveel bomen geplant op mijn erf...heb er enorme blaren aan overgehouden.

    hihihihi
     
    daisy17858, stien56, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende


    Bedankt @coco1968, voor je berekeningen. Is altijd handig;)
    Is weer een leuk event met zeker mooie prijzen, vooral de jeneverbesboom:inlove: heb ik nog niet. Dus daar gaan we in ieder geval voor.

    Iedereen succes met de quest en de voorbereidingen ervoor:music:
     
    daisy17858, Borkie, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Geen blaren, dankzij de knecht.:inlove: maar wel heel veel bomen. Ik heb zo'n 20 stallen staan en verder staan alle velden(!) vol met bomen. :wuerg: Als daar geen ruim 200 takken uitkomen...:sleepy:xD
     
    daisy17858, sproetje06 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. gevelblij

    gevelblij Forumleerling

    Welke ambacht prod. zorgen voor meer EP's bij bomen?
    Welke bomen geven de meeste DE's?
    DE's geeft bij mij de meeste problemen
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    paasjam

    voro de start van het event bomen van 20 uur
     
    daisy17858, sproetje06 en lonnie57 vinden dit leuk.
  10. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    En ik gebruik ook Ananastaart (diamant slot), 25% extra OOGST in de tropen voor gewas en BOMEN voor de duur van 12 uur.
    Paasjam in het gouden slot, 30% extra EP voor 12 uur laat ik idd ook niet lopen :)
    Lentekrans idem dito.
     
    Laatste bewerkt: 8 Maart 2016
    daisy17858, lonnie57, Farmer121965 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Haha .Maar je hebt ze toch gehoord . Het ene sieritem hoort ook gewoon op jou boerderij thuis
     
    daisy17858, schaapje52 en sproetje06 vinden dit leuk.
  12. engeltjes

    engeltjes Gelegenheidsauteur

    o_Oievaar fokken hoe dan?, want hij staat niet op fokstal?.
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Helaas... heb avonddienst :oops: Ik zal kijken hoeveel ik in mijn pauze met de hand kan oogsten, iig het fokmotel maar leeghalen tijdens de BBD....:music: op mijn mobiel:wuerg:.
    Wat ik niet af krijg, doe ik vanavond laat dan nog maar.... Heb zowat alles vol staan met bomen...xD
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  14. paardjes1

    paardjes1 Forumleerling

    nee de ooievaar kan je niet fokken maar dit keer krijg je tijdens dit fokevent een dieren"baby" bij het fokken van
    kippen, kalkoenen, eenden, schapen, geiten en ze zeggen toch dat ooievaars baby's brengen!

    overigens kan ik me nog herinneren toen dit spel nog niet zo oud was toen kwam er een ooievaar over je land gevlogen
    als je op je gewone land een dierenhok had staan en er een gewone "baby" geboren was. Nu zie je gelukkig een fopspeentje
    in een driehoek dat het hok klaar is en dat is wel makkelijker.
     
    daisy17858, herma1234 en sproetje06 vinden dit leuk.
  15. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Dat ooienvaartje vloog over je broedstal, leuk als je er 10 had staanxD
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    smorgens allemaal.
    De tabellen zijn weer online
    Dus voor de liefhebbers eventjes naar de fansite:inlove:
     
    daisy17858, eevee60 en sproetje06 vinden dit leuk.
  17. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    Ik lees dat velen van jullie de 20u bomen hebben neer gezet, maar hoe tot die keuze gekomen?

    We hebben ooit een event gehad waarbij de groeitijd van de boom telde en niet de EP die hij leverde en toen was het dus belangrijk om de 20u bomen te zetten in plaats van de upgrades.
    Maar nu staat er niets vermeld in de FAQ en ga ik er dus (verkeerdelijk?) vanuit dat de DI kans bepaald wordt door de basis EP van de boom. Dus de bomen met de meeste EP's geven het meeste kans op een DI... (zoals anders bij de stallen en gewassen).
    Ambachts producten die EP's verhogen hadden geen invloed op de DI kans, heb niet gehoord dat dat recent veranderd is, dus die gebruik ik niet speciaal tijdens een event, is alleen leuk meegenomen om sneller te levellen als je de juiste gebruikt.

    Bij mij staan dus vooral XXL bomen op het land, afwachten wat ze straks opleveren aan DI's.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik weet niet meer waar precies maar het staat ergens op het forum.
    Ik heb zelf meerdere malen getest 1 veld hoge ep bomen 1 veld lage en er komen gelijke hoeveelheden drops uit.
    Voor de start is de 20 uur het best daarna doe ik nog 2 rondjes 20 uur dan kan ik om 10:00 en 6:00 oogsten daarna doe ik pas de XXL bomen.
    Als ik die meteen doe zouden ze om 02:00 klaar zijn en het is de bedoeling dat ik dan slaap;)
     
    Wandermans, daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  19. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

     
    Borkie en sproetje06 vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je moet puffin als browser erop zetten, en vervolgens kun je alles doen wat een flashplayer nodig heeft.
    o_Ok farmerama spelen.
     
    Borkie en sproetje06 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.