Praatgroep - Speciale levering

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

    polkey Oudgediende

    Dan ga ik pas inleveren als alles klaar is, heb ik ook meer aan de knechten. ( zou ook liever coupons zien )
    Bomen met de hand oogsten gaat prima.
    Hopen dat de DI snel komen, is het weer een kort event en ga ik verder met gewassen.
    Eens kijken of de markt nog dieren wil, alleen de kippen heb ik al 14000 van.
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  2. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Dank je Coco, heel fijn dat je alles altijd voor ons uitrekend:). Heb voor het eerst heeel veel 20 uurs bomen geplaatst. Ben benieuwd en het fokhotel staat inmiddels te wachten totdat de ooievaar levert
     
    Borkie, daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Er zitten knechten in, maar ook een coupon van 12 uur in fase 4 diamant. ;)
     
  4. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik doe ook zeker mee. Heb al flink wat bomen geplant, de benodigde dieren zitten alvast in het fokhotel en de gewassen ook allemaal op voorraad.
    Het draaien met het rad doe ik alleen als ik een sorbus (die heb ik nog maar 1) of een gele trompetboom (die heb ik nog niet) zie.
    De jeneverbesboom heb ik 1 en nu kan ik er 1 bijverdienen in het event. Dus daar draai ik niet meer voor.
    Verder draai ik alleen maar voor de 2 vogelhuisjes.
    Ik heb wel redelijk wat partytickets staan, maar ik heb gemerkt dat het ooit heel lang duurt voor je draait wat je wilt hebben.
    Ik zie net dat er al meteen morgen een babyboom begint. van 18:00 tot 20:00 uur. En dat er later nog een zal volgen.
     
    daisy17858, BoerAnnelies en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die babyboom zag ik ook net.
    Dat wordt morgen tussen 6 en 8 dus de fokstallen legen terwijl alle huisdieren geactiveerd zijn.
    Ik heb alle benodigde dieren erin gezet.
    Kijken hoeveel tijd en energie ik dan heb, misschien oogst ik 1 kip met de hand en activeer ik dan de knechten.
     
    Daxter1966, daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo zat ik ook al te denken met die 8uurs knechten die je direct krijgt. Dan kun je er de avond nog gebruik van maken.
    Ligt er echt aan hoe snel het spel is, anders lever ik hem liever de volgende ochtend in. Kan ik er overdag nog gebruik van maken, samen met een WAC :)

    Hoofdakker staat op 18 akkers ook vol met bomen. Nu vind ik het wel prima zo. Ben erg benieuwt hoeveel DI er morgen uitkomt.
     
    Laatste bewerkt: 7 Maart 2016
    Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Onze wensen voor de babyboom zijn verhoord, zie event faq. :):)

    En ivm het fokevent starten we op dinsdag van 18:00 uur tot 22:00 uur met een kleine Babyboom-dag.
    Voor wie dan niet kunnen of zonder supervoer zitten, niet getreurd volgens de kaboutertjes komt er later nog een kans.
     
    Laatste bewerkt: 7 Maart 2016
    Daxter1966, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat vind ik wel fijn. Fokhotel vol zetten voo 18.00 zodat je meteen kan oogsten om 18.00 uur
     
    Daxter1966, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb watties in de oortjes gedaan. xD
     
  10. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Joepie een jeneverbes.xD
    Ik heb er 1, echter het schiet niet echt op met die vruchten.
    De fokhotels staan al klaar, nu niet vergeten om ze leeg te maken als het bbd is.:oops:
    Dit event ziet er in elk geval leuk uit.
     
    Daxter1966 en sproetje06 vinden dit leuk.
  11. theekopje2000

    theekopje2000 Gelegenheidsauteur

    Hier de fokhotels gevuld, extra bomen neer gezet en dan met name de xxl bomen.
    Want begrijp ik het nu goed dat de drops alleen van de bomen komen? :oops:
    Dan zijn de xxl bomen toch wel een goede keus?
    Hoop de jeneverbes te halen, die heb ik nog niet.
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  12. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Bij bomen wordt er na de lengte van de tijd tot oogsten gekeken. Bij de gewone bomen is dat meestal 20 uur. Bij deze bomen heb je de meeste kans op een DI.
    Wanneer je nog tijd hebt nu en morgen, zou je er voor kunnen kiezen om nu de standaardbomen te plaatsen en dan morgen na het oogsten de XXL versie erover heen.
    Denk wel dat wanneer je nu de bomen opzet je ze morgen pas na 14.10 kunt oogsten. Maakt niet veel uit, maar ik schrijf het wel alvast.
    Wanneer je maar één keer per dag kunt oogsten zijn de 20 uur durende bomen een prima keus!:)
     
    Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    In het fansite draadje staat een kort overzichtje hoe je het kan doen:music:
     
    Borkie, sproetje06, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je ervoor kiest om morgenmiddag bij aanvang event 1 kip uit het fokhotel te halen, kun je van 2 tot 10 mooi gebruik maken van die 8 uur knechten. Dus voor het oogsten van alle bomen, etc.
     
    lonnie57, BoerAnnelies, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. yoniti

    yoniti Forumkenner

    Bedankt voor het omrekenen, top! Moet te doen zijn! Supervoer heb ik net aan voldoende. Ik moet nog 8 varkens dan heb ik genoeg dieren. Nog even wat op het land zetten en alle bomen die ik heb opzetten. Ik ben heel benieuwd naar het event!
     
    sproetje06, Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier 43 fokkies op een rij in het hotel. xD
    Ik zie wel wanneer ik ga oogsten. Kan ook zijn dat ik wacht tot de 2e ronde BBD. Kan ik kijken hoeveel ik aan di heb om in te leveren in de molen. Ik heb gisteravond juist alles weer op orde gebracht zoals ik het weer wilde hebben, alleen de xxl bomen die ik heb, meer dieren en gewas. Nu dus veel te weinig bomen staan. Staan nu al een lang gewas op tot morgenavond, ga ik er niet meer afhalen. Ik vind het ook zonde om 8 uur knecht in te zetten als ik er maar 3 of 4 uur gebruik van kan maken.
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dat is riskante keuze schaapje....
    Ik zou velden slopen:music:
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou echt niet hoor. xD Ik neem de gok. 8)Ik had ook niets in dat motel moeten stoppen, maar ja dat ene sieritem he, pffff. :inlove: Kan ik dat motel nog tot stoppen dwingen of gaat dat niet meer.
     
    Borkie, Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik weet niet wanneer je deze week allemaal vrij bent, maar 3 of 4 uur van de 8 uur vind ik nog aardig.
    En je krijgt 3x knechten. Opgeteld 48 uur, maar net voor het einde is net niet lang genoeg om daar het volgende event mee te starten. Als je rond dat tijdstip beide dagen al vrij zou zijn.
    Je hebt dus het meest aan de knechten als je zaterdag en zondag goud en diamant doet, en de 8-uurs op de dag dat je daarna het meeste tijd hebt.
    De benodigde fokstallen heb je al gevuld, dus ook al lever je niet, kun je nog altijd de fokstallen weer legen tussen 6 en 10.
    En wil je donderdag of vrijdag wel een deel inleveren, dan heb je tenminste het voordeel van de babyboom gehad.
    En de drops zal vast wel goed komen als je morgenavond kijkt hoeveel je er hebt en dan bomen erbij zet.
     
    sproetje06, Daxter1966, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik dacht dat je dan de boel kwijt was schaaapje
     
    sproetje06, daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.