Praatgroep - Speciale levering

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Wat is wijsheid basis bomen of xl - XXL bomen,
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  2. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Wat een leuk event weer in het vooruitzicht. De jeneverbes heb ik ook nog niet, dus daar ga ik voor.
    Hier de fokstallen ook al gevuld, hoop dat we niet tot het weekend hoeven te wachten op de baby boom.
    Dit weekend lekker weg met de familie.

    Wat ik wel raar vind is dat de laatste tijd de faq steeds afwijkt van de duitse faq.
     
    daisy17858, farmermikkie, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb begrepen dat voor de 1e oogst DI je vandaag voor 18.00 uur al je gewone bomen van 20.00 uur groeitijd moet opzetten voor het beste resultaat... daarna is het afhankelijk van wanneer je kunt oogsten. Sommigen kiezen daarna voor xxl bomen die je vaker kunt oogsten en anderen weer voor gewone bomen omdat ze niet zo vaak online kunnen zijn...

    @-Coco1968- 222 DI klopt.... had de 3 garen van de luiertaart vergeten:oops:
     
  4. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Borkie bedankt voor de informatie;).
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Leuk event weer
     
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ik doe ook weer mee met dit leuke event.
    Gelukkig alle gewassen op voorraad en ruim voldoende dieren om te fokken.
    Ik hoop alleen dat ik genoeg supervoer heb maar las al dat je er 86 nodig had en die haal ik ruim.
    Heb het nagerekend en met 43 babydieren maal 2 sv kom je idd op 86 sv uit.
    Hier gaan de bomen er ook op en ook ik wacht met fokken of er nog een babyboom komt.
    o_Ok ik kwam met de berekening uit op 2150 mais en 1800 aardbei.
    Suc6 allemaal :)
     
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Makkelijk event. Leuke sieritems ,en voor de rest ook goede beloningen
    Ik wacht tot er hopelijk een babyboom aankomt voordat ik het fokmotel leeg. Vullen kan vandaag of morgen wel

    edit ik had alleen naar de ep,s van de sieritems gekeken ,maar voor buuf Schaapje zijn dit vast weer echt leuke sieritems. Allebei met schaap:D
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    En nog meer kans op bijzondere bomen... ben benieuwd naar de kansen bij het rad.... ;)
     
    daisy17858, sproetje06 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Daar draai ik meest rode vleermuis ,lavendeljam en gele melkstallen:sleepy:.
    Alhoewel ik wel een kansje ga wagen
     
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Tis het spel he.... je MOET gewoon ff draaien... kan het niet laten! :p
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Oh buuf, die ene met pa (opa) en ma (oma) op de bank en de kids op de grond. :inlove: :inlove:

    Maar ik denk er nog even over na of ik wel mee ga doen, ik ben niet zo fok vast meer. xD Te veel gewassen, dieren, en supervoer wel 6 stuks. :wuerg: Dan moet ik ook nog alle babies afstaan. :oops:
     
    Laatste bewerkt: 7 Maart 2016
    daisy17858, blackscorpion64, lovely en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik kijk net als anders gewoon 2x per dag bij het rad.
    Of ik ga draaien weet ik nog niet. Een verhoogde kans op de BD mispoes en op 2 na allemaal bomen die ik graag aan mijn kuikens cadeau wil doen als ik meer cadeaulicenties zou hebben.
    Dus met de EP en oogstbonus en die 2 laatste bomen in het rad, ga ik wel draaien. Maar ik ga niet draaien in de hoop dat ze er een volgende keer inzitten, want dan is het nog de vraag of ze er dan ook uitkomen.
    Ik heb wel ruim 50 partydraaien staan, dus met echt leuke prijzen kan ik wel een paar keer draaien.
    Jij maakt het wel echt bont met je opmerkingen. Ik geloof er niets van dat je deze kans laat lopen.
    Weet je zeker dat je de fokstal nog niet hebt gevuld?
     
    daisy17858, lovely, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    wat ziet het er weer leuk uit!!!
    Ga vooral voor de nieuwe boom want die heb ik nog niet.
    En verder zien we wel hoever we komen moet te doen zijn veel succes iedereen!!
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  14. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Dank je wel voor het uitrekenen :)
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    o_OVolgens mij roepen ze je al vanaf de faq
    Ik draai alleen bij een vogelpagode of langere knechtencoupon.
    En waarschijnlijk nu ook bij een boom die ik niet heb.

    Ik was nog vergeten je te bedanken voor het uitrekenen van de totalen .Dus bij deze Coco bedankt
     
    schaapje52, daisy17858 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hoezo bont met mijn opmerkingen. :oops: xD Ik ben echt sinds het nieuwe megafoksysteem aan het ruzie maken met het fokmotel. Dus fokvast ben ik niet meer. Mijn fokmotel is niet gevuld, nog steeds leeg. 8)

    Ik vergeet helemaal een bedankje richting Coco te doen voor het uitrekenen van wat we nodig hebben. Ben helemaal de weg kwijt. :eek:
     
    Laatste bewerkt: 7 Maart 2016
    daisy17858, Daxter1966 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je nou vanavond al je fokmotel vult .Heb je niks geen gedoe met staakjes, roze gelei of parfum.
    Dan is morgen na het werk alles klaar zonder gedoe
     
  18. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Dank je wel Coco, ik ben er altijd zeer blij mee dat jij een rekenwonder bent.

    P.s. Wilt iedereen zo vriendelijk zijn om mijn baby kippen lekker bij pa en ma te laten lopen en niet stiekem te stelen voor het nieuwe event. xD
     
    daisy17858, blackscorpion64, lovely en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. katbla

    katbla Forum freak

    hier is de fokmotel ook gevuld,.....

    ben blij dat de jeneverbes tussen de prijzen zit, die heb ik nog niet......

    succes allemaal, dit is niet een moeilijk event.....:)
     
    Daxter1966, daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event ziet er leuk en makkelijk uit. Dankzij Coco ga ik er ook zeker weer voor. Als het mij maar 6 SV en een aantal gewassen kost (die ik allemaal ruim op voorraad heb) is het voor mij amper een investering in het spel. En het fokken kun je van tevoren voor bereiken.
    De jeneverbesboom is een mooie prijs tijdens dit event, daar heb ik er 1 van, maar een 2de is zeer welkom.

    Wat betreft het draaien, dat laat ik waarschijnlijk voor wat het is. Ik ben alleen nog op zoek naar het nieuwe vogelhuisje (en een bloem) die heb ik namelijk nog niet in mijn bezig. Alle bomen heb ik gelukkig wel, maar een extra gele trompet zou ook meer dan welkom zijn. Maar ik ga zeker niet al mijn draaien op maken, die bewaar ik voor grijze staken :p

    Zo alle bomen er maar vast opzetten en kijken hoe het deze week het beste uitkomt met de knechten. Wel lekker dat we knechten krijgen, maar het hadden van mij wel coupons mogen zijn. Nu heb ik geen knechten nodig haha.

    Iedereen weer veel succes.

    Fokhotel staat vol met precies genoeg dieren en ben nu bomen aan het plaatsen op baha. Wist niet dat ik zoveel basis bomen had zeg. Bijna mijn hele hoofdveld daar staat vol met bomen. (Ben vanavond niet thuis, dus vandaar dat ik het nu doe).
     
    Laatste bewerkt: 7 Maart 2016
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.