Praatgroep - Speciale levering

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ja ik heb alle fokquesten af. Maar zullen meer spelers zijn die dat hebben

daisy17858, DarkDevilDude en beereekhoorn vinden dit leuk.
  2. spelboyke

spelboyke Oudgediende

ik heb nog 4 fokquesten open staan.
    maar sla de bbd ook over het wil toch niet lukken:wuerg:sla te weinig over.
    heb nog 2 wonderkamelen 1 agenthond en 1 computermuis nodig.

3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dan ben je ook al ver. De laatsten duren vaak het langst.

daisy17858 vindt dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb het event al klaar gemaakt op de babyboom avond en heb het dus al klaar :inlove:
    Ik heb dus geen opdrachten meer in de Coöperatie :music:

Laatste bewerkt: 10 Maart 2016
  5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ach, ik heb nog 30 questen openstaan...o_O...tevens zie ik nu door de bomen het
    bos niet meer......:wuerg:

Laatste bewerkt: 10 Maart 2016
  6. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Das nog niks! Ik heb er nog 42 openstaan, dat is wel inclusief 'speciale levering'. Dus dan valt het nog wel mee!;):wuerg:

7. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Yep..altijd baas boven baas hé...xD

8. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hee buurtjes. xD Ik heb er nog 52 open staan met speciale levering. Alle fok questen staan hier ook nog bij. :wuerg:

Ik moet nog de luiers inleveren van fase goud en diamant, maar dat doe ik zaterdag als ik vrij ben. Lekker van de knechtjes genieten.

9. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Baas boven baas, Ik het nog 57 questen open staan inclusief speciale levering. Ik ben nu mijn luiertaart aan het draaien, en ik moet nog 1 eendenbaby uit het fokhotel halen. Dat wordt dit weekend dus met de BBD. o_Ok alle fokquesten staan er nog bij. Ik fok alleen als ik genoeg supervoer heb en ik wil altijd nog wat achter de hand hebben voor als er weer een tijdelijke fokquest komt. Vind ik toch altijd leuk om ook voor te gaan.

10. yoniti

yoniti Forumkenner

De opbrengst
    Met de hand, levert het meer op dan met de oogstmachine?

11. Sintra98

Nee dat is niet zo, Ik heb beiden wel geprobeerd maar kon het verschil niet merken

12. fairie

fairie Commandant van het forum

Om over baas boven baas te spreken. Ik heb er nog 72 open staan. Ik heb afgelopen weekend sinds lange tijd wat tijd vrij gehad om wat bij de questen in te leveren. Ik heb er toen 4 afgerond. Ik weet dat er meer zijn die ik af kan ronden. Maar de tijd ervoor hebben, tsja dat zal denk ik nog 2 maanden duren. Mocht ik af en toe een gaatje ervoor hebben dan zal ik echt wel weer wat in gaan leveren.

daisy17858, schaapje52 en -mikmak- vinden dit leuk.
  13. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Geen idee, maar ik had hier gelezen dat iemand speciaal 50 bananenbomen had aangeschaft, en kort daarna waren mijn bomen klaar. En aangezien ik als ik met de oogstmachine werk niet meer kan zien wat er van de bananenbomen komt en wat van de anderen, heb ik die bananen eerst even met de hand gedaan. Maar de opbrengst viel dus vies tegen, 1 takje uit 19 bomen.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  14. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Ik heb nog 84 questen open staanxD We hebben de komende jaren nog genoeg te doen:music:

15. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Ik heb maar eens geteld :) heb er nog 49 openstaan :) veel van de volle maan en fokquesten, ben nu al een jaar bezig om het varkensfokken af te maken, enne het herbarium doe ik nu voor de tweede keer 8)

daisy17858, schaapje52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Volgens mij gaat het ook om de EP die de bomen geven. Dus als je 10 bananen bomen hebt staan of 10 esdoorn bomen (baha en gewoon) zit daar behoorlijk veel verschil in EP in. Je kunt nooit meer dan 1 DI uit een boom krijgen, maar mijn ervaring is wel dat de hogere bomen meer DI geven.

Hier ook nog steeds 48 questen open staan. Dit zijn veelal fokquesten en volle maan. De ouderen hiervan heb ik nog niet gedaan, zie geen meerwaarde in een griezelstal. Verder heb ik nog een aantal questen openstaan die ik zo kan inleveren, dit doe ik omdat ik daar knechten uit kan krijgen. Die knechten bewaar ik voor een event als we veel gewassen nodig hebben. Ben wel blij dat we die van de kaas er bij kregen, want mijn knechten uit de quest waren wel aan het op raken haha.

Gisteren heb ik de sieritems van dit event binnen gehaald, maar moet nog een plekje gaan maken op mijn schateiland. Inmiddels staat ie namelijk helemaal vol.

daisy17858 vindt dit leuk.
  17. theav71

theav71 Levende forumlegende

Bij de bomen gaat het alleen om de tijd die ze duren, Ron heeft eens verteld dat bij een event in het verleden dit zo is veranderd om spelers in lagere levels ook de kans te geven om dat event te kunnen halen. Dit is daar na niet meer veranderd. Dus uit een walnoot komen net zoveel di als uit een suikeresdoorn.

daisy17858, eevee60 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  18. Sintra98

Ik heb het herbarium al 10 x voltooid en eigenlijk alleen voor de punten

daisy17858, schaapje52 en beereekhoorn vinden dit leuk.
  19. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

oh ja, die kon vaker he. Heb hem maar even gereset :)

20. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Volgens mij heb ik hem gereset na een berichtje van jou dat dat kon :D

daisy17858, Sintra98 en langeveentje vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.