Praatgroep - Speciale levering

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij mij is alles binnen. De molen draait nog. Maar buurtjes mogen rustig sturen naar spelers die de takken nog hard nodig hebben, dan heb ik ook ruimte om dat te doen.

2. boemer49

boemer49 Oudgediende

dit event ook klaar het was een fluitje van een cent ,maar erg leuk om te doen ...ik had alles vol met bomen staan dus vanmorgen alles binnen ....nu morgen weer verbouwen van het ingeleverde gewas ....:D

daisy17858, DarkDevilDude, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. langeveentje

langeveentje Doorzetter

ook hier weer snel klaar super eventeen paar 1000.000 verdient door gewassen te verkopen

Borkie en sproetje06 vinden dit leuk.
  4. yoniti

yoniti Forumkenner

Alles klaar behalve die takken.... 15 van al mijn akkers. Met trofee afgehaald. Vind het maar weinig. Zo ga ik het absoluut niet redden.

daisy17858, DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je hebt toch wel al je akkers vol staan met bomen, hoop ik?

daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Event klaar en alles ingeleverd! Hoop nog op een BBD dit weekend, zodat ik wat leuke fokdieren kan scoren...:p

daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Ik heb nog maar 124 takken verzamelt met heel veel bomen... Wacht nog met de molen...

sproetje06 vindt dit leuk.
  8. farmermikkie

Zou je dan niet alles volzetten met bomen?

daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik had van te voren de faq niet gelezen, dus begon het event met alleen de bomen, die altijd aan de randen van mijn velden staan. Kwam er al direct achter dat dat niet ging werken.
    Nu 1 veld volledig omgebouwd naar alleen bomen en op een Baha veld een aantal veldjes met alle xxl bomen die ik heb. Zit nu ongeveer op de helft van de DI, dus denk dat ik het zo wel ga halen.

daisy17858, sproetje06 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  10. Hexia

Hexia Teller

Goedemorgen...
    Ik lees hier steeds , dat spelers heel veel bomen hebben staan en maar weinig DI krijgen..
    Wat vinden jullie dan veel bomen?? 10,20,30 40,50 1 veld vol , 2 velden vol??
    Ben zelf level 89 ..bijna 90:music: heb ook de bekers in de boom..maar nog niet helemaal vol..maar oke alles helpt;)
    Heb ruim 200 walnoten bomen neergezet..zo ook bananen bomen ..en 127 appelbomen en dan nog de bomen die ik had..
    bijna alle velden dus vol met bomen en zie...met 2 dagen event klaar..xD
    Dus echt een tip...investeer in bomen ...gewoon de goedkoopste...en de kostprijs heb je zo terug verdiend..
    Veel succes Allemaal...

daisy17858, Leo.netten, sproetje06 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. yoniti

yoniti Forumkenner

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Alle bomen die ik heb staan er inderdaad! En dat zijn er aardig wat.

Kan er nog meer kopen natuurlijk en opzetten. Wat voor bomen raden jullie aan?

Laatst bewerkt door moderator: 10 Maart 2016
  12. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

maakt niet uit yonti alles vol met bomen
    en ik weet niet hoeveel bd je hebt walnoten en bananen verkopen ook goed op de markt

daisy17858 vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

Helemaal eens met miekje: walnoten en bananenbomen op de overgebleven akkers. De goedkoopste manier om het maximum aan drops te krijgen.
    En ook voor een volgend event waar drops zijn, ideaal om de dag van tevoren al die 20 uurs bomen op je akkers te zetten voor drops.
    Dus geen verloren bd die je uitgeeft aan deze bomen.
    Succes!

14. yoniti

yoniti Forumkenner

stuk of 50 bananenbomen en 50 walnotenbomen gekocht. Staan nu op het land. Bedankt voor de tips :D

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Groot gelijk, je hebt ze steeds weer nodig.

daisy17858, annigjen en yoniti vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik had het event ook in 2 dagen klaar. Heb op alle hoekjes altijd XXL bomen staan en die nu ook laten staan. Verder het hoofdakker van baha en het gewone hoofdakker helemaal vol met bomen, dan op het regenwoud nog 1/3 bomen staan (die staan er altijd). Bekers vol en die staan in de boom, staken kon ik met start van het event gebruiken en dus gisteren niet. Kreeg net iets minder dan 100 DI bij het oogsten.

Dat is zeker een goede investering. Ik ben namelijk een boer die altijd haar appels en walnoten op de markt koopt. o_Ok heel regelmatig pruimen, bananen, mango's en kokosnoten. Die kun je allemaal namelijk niet aanslepen.

Heb vanmorgen zilver van fase 1 ingeleverd en de rest van het event afgemaakt. De knechten laat ik nog even staan tot morgen of overmorgen. Weet nog niet wanneer mij het beste uitkomt, maar met knechten kan ik in de ochtend even snel oogsten. Heb ik geen knechten aan staan dan wacht ik tot een uur of 11 (heb ik meer rust en tijd) en dan begint mijn dag op de farm.

Voor de personen die het nog niet gelezen hebben: dit weekend BBD!

daisy17858, annigjen en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Zo, alle 132 kamertjes gevuld met dieren!

Apen, Kamelen, Panda's, Vissen, Ezels en Muizen gevuld nu. Van alles wat.

Uit 132 verwacht ik toch minstens een spannende overslag. Zal leuks zijn! Ik zal het jullie morgenavond laten weten hehehehe! :D

18. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Ik duim voor jou op een beter resultaat met de bananen, ik had uit 19 bananenbomen maar 1 tak, ik heb ze expres even met de hand geoogst.

19. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dit zal een van de weinige keren zijn dat ik net mee doe met BBD. Heb alle questen afgerond. Hoop gauw weer op een nieuw fokdier:p

20. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb je alle fokquests af? Indrukwekkend!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.