Praatgroep - Speciale levering

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

*super ober mega knuffel voor mikmak*
    Oww en een takje onderweg:music:

DarkDevilDude en -mikmak- vinden dit leuk.
  2. truus1949

truus1949 Forum prof

gisteren had ik gewoon mijn bomen laten staan wat er altijd staan kreeg toen meer takjes als vandaag had wel 150 bomen van 20 uur meer opgezet dus valt mij erg tegen vandaag net of het is terug gedraait

DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Knuffel is onderweg ;)

-mikmak- vindt dit leuk.
  4. miekje9

ik had vandaag weer 200 takjes uit al mijn bomen
    zit ind e wolkenrijen denk ik die meer drops geven:inlove:

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

leuk event met de BBD had ik deze keer heel veel geluk.
    Dat is lang geleden maar ik had nu uit vier gewone kippen een WEERHAAN ik wist niet wat ik zag zoveel stappen had hij nog nooit overgeslagen!!
    verder sloeg die ook wel een 2 stappen over of ik kreeg heel veel dieren terug voor mij was dit dus een geslaagde BBD

_Jeanie_, DarkDevilDude, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je zal vast een hoop bomen van 20 uur hebben staan. Ik had op een ander account (level 70 en geen bekers in de boom) met 1 veld appels en op alle andere 20 uurs bomen toch ook al 160 takjes in 1 oogst. Is denk ik ook keuze`s die spelers maken, zelf heb ik al mijn velden leeggemaakt en er bomen op gezet om zoveel mogelijk takjes te krijgen. Kon event gisteren dan ook gelijk af maken, was hier wachten op de babyboom. Sommige spelers hebben niet zoveel zin om de hele farm aan te passen en die doen er wat langer over, dit event geeft in ieder geval genoeg takjes.

DarkDevilDude, Borkie en sproetje06 vinden dit leuk.
  8. miekje9

ik heb aleen maar bomen staan en in regenwoud paar items

9. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb niets aan mijn farm gewijzigd en de takjes stromen mondjesmaat binnen, als het op het einde toch te weinig blijkt te zijn dan zal ik alles omgooien. Event door nog aardig lang.

10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb er gisteren geen bomen bijgezet of afgehaald, en terwijl ik gisteren 90 drops had inclusief 11 van de mammoetbomen xxl (die moeten nu nog), heb ik er nu 19 gehad uit de xxl bomen en 30 uit de gewone bomen. Dat is 30 drops, en 1/3 minder dan gisteren. Dat vind ik wel veel. En dat voor 2 bonenstaakrijen die dus weer om 2 uur klaar zijn.

Maar goed, ik heb vandaag weer 50 binnen. Kan vandaag de xxl-bomen wel 2x oogsten, dus hoop ik daar nog een keer 19 uit te krijgen, en gisteren had ik uit alle 18 mammoetbomen xl ook een drop, dus van alle mammoets samen verwacht ik er vandaag ook nog 29.
    Inclusief de burencadeautjes kan ik vandaag het event afronden, de knechten bewaar ik liever wat langer.
    Ik vraag me dus af welke rijen jij vanmorgen kon oogsten.

DarkDevilDude, -mikmak-, knoepertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. truus1949

truus1949 Forum prof

zelfde had ik ook gisteren meer bomen op gezet en kreeg minder als gisteren van mijn bomen die ik had staan

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

De knuffels werken..:inlove:..zie het zonnetje weer

13. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Ik had me ook al rijk gerekend!
    Met nog wat bomen erbij haal ik het makkelijk vandaag dacht ik, maar ook hier was het minder.
    Maar met mijn burencadeaus heb ik het precies gehaald...:D

Ik lever alleen de knechten nog niet in, dat doe ik aan het einde van het event. Dat is lekker bij het ombouwen.
    Ik laat ook mijn bomen nog even staan, zodat ik nog wat molenproducten kan maken. Heerlijk een keer zo'n relaxed event.
    Mijn Jeneverbesboom staat te stralen....ik ben super blij ermee:music:

DarkDevilDude, #Stoffie78#, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. miekje9

fijn mikmak

en coco nog niet dus want ik had er vandaag minder dan gisteren 20 om procies te zijn

knoepertje vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat is dus best wel een groot verschil met die beide bonenstaken.
    En nu maar luiertaarten maken.

knoepertje vindt dit leuk.
  16. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

buurtjes mijn takjes mogen naar iemand anders, ben klaar:inlove: heb nog nooit zo snel een event gespeeld.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  17. haughty9846

haughty9846 Forummeester

hier ook minder drops dan gisteren heb het idee dat het optelt de ep dus als je alles in een keer oogst meer di

18. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik ben zo,n speler die geen zin had om om te bouwen.
    Moet nu nog 78 boomtakken en kan vanavond het grootste deel van mijn bomen nog oogsten. Waarschijnlijk kan ik het event dan ook wel afronden. Prima te doen dit event. De beide bonenstaken maken inderdaad veel verschil.
    Ik had gisteren om twee uur op ongeveer 1 veld 12 uurs en de randen van 1 veld 20 uursbomen 44 boomtakken. Vanmorgen met dezelfde veldjes had ik 32 boomtakken.

Borkie en sproetje06 vinden dit leuk.
  19. haughty9846

haughty9846 Forummeester

hier nog 1 luier dan alles voor event klaar laat alles even zo staan voor de di om luiertaart te maken

Borkie, sproetje06 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Kon de hele ochtend niet op het forum komen. Elke keer als ik naar toe wilde, kwam ik op de inlog pagina. Maar gelukkig werkt het bij mij weer. Ik heb de molen aan het draaien. De taart is klaar en als de molen klaar is mis ik nog 4 luiers (dus 12 DI). Gisteren de bomen laten staan en deze vanmorgen geoogst en vervolgens verwijderd. Dat leverde mij net iets minder dan 100 DI op. Met alleen mijn XXL bomen kreeg ik er 15, die bomen blijven gewoon staan. Dus als ik vanavond mijn XXL bomen oogst en de burencadeaus nog in ontvangst neem dan ben ik er.

De dieren staan ook klaar, maar ik ga nog even kijken wanneer ik ga leveren.

Momenteel staat er bovenin mijn rad een Japanse esdoorn. Nog 6uur wachten en dan komt er weer een nieuwe hoofdprijs. Hoop op een gele trompet.

Borkie, sproetje06 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.