Praatgroep Sounddogs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 4 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat de 2-vaks een probleem zijn voor veel spelers, dat weet ik. Welke 1-vaks allemaal niet op de wolken passen, zou ik zo niet weten, maar die zijn erg gemakkelijk op te lossen.
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het zou fijn zijn als we straks weer die santa's hulpje als burencadeau kunnen krijgen. o_Ok al is het alleen de laatste 2 weken van het jaar bijvoorbeeld, maar dan hebben we weer mooie een voorraad. Ik heb er inmiddels nog 2 over, maar die hou ik want die moet ik vast wel een keer op een staak plaatsten.
    Als mijn 2 x 1 vakjes zijn daar mee gevuld. Wel lelijk die wolkerijen soms, maar ach dat is niet anders dan!
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  3. jolanda13

    jolanda13 Teller

    bedankt het is opgelost heb van een hele lieve buurvrouw een 1 vaks item gekregen
     
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Éen watertank past er ook op die kan je zo kopen voor paar BD
     
  5. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    nou de hondenfok-quest ook binnen:music:
    Wilde wel eens proberen om het uit te spelen, want kost altijd veel SV.
    Was een tegenvaller:sleepy: sloeg weinig over:(
    Heb totaal 232 SV gebruikt:wuerg: Hieronder de resultaten, had het eens bijgehouden:)

    gefokt met hond=176 SV en 352 honden met Dalmatier= 40 SV en 80 dalmatier met Noorse Elandhond=16 SV en 32 N Elandhond

    hond 60 st 8 st 6 st
    Dalmatier: 113 st 8 st 2 st
    Noorse Elandhond: 30 st 22 st 2 st
    Husky: 2 st 3 st 5 st
    Party Patrijshond 0 st 1 st 4 st
    Mopshond: 1 st 0 st 0 st
    Blussie de Stabij: 0 st 1 st 0 st

    Viel erg tegen met het overslaan:cry: en heb wel weer veel honden voor terug gekregen in plaats van leuk overslaan:p
    Dus zal wel een volgende keer weer niet zo enthousiast meedoen met een fokquest:mad:
    Iedereen succes met het behalen ervan:D;)
    Maar heb gelukkig wel weer eens een mooie wolkenrij erbijxD
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. Leo.netten

    Leo.netten Teller


    Het blijft ook een kwestie van geluk ik heb 172 sv gebruikt min de 60 uit de quest is 112 en ik heb 150 honden gebruikt.
    Door gegaan voor de vaste quest daar 700 honden gebruikt en 1100 sv gebruikt en ik kan nu t.e.m 8 diamant alles inleveren.
    En alle honden die ik terug gekregen heb zijn daar niet bij gerekend
     
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende


    Door gegaan voor de vaste quest????? Heb ik iets gemist? o_O
     
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Borkie vindt dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja sinkieboy, dat had ik al meegekregen... :) die komen eraan...
    Maar zoals Leo het brengt, heeft ie die al gedaan... :eek: ik kan ze nog niet vinden...
     
  10. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Nee zo lees ik het niet...hij heeft een voorraadje gemaakt en kan als de quest online komt inleveren t/m 8 diamant...
     
    Leo.netten en Borkie vinden dit leuk.
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die komen na het tijdelijke event in de coöperatie.:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Helaas moet ik opgeven. Supervoer is op. De molen draait er lustig op los maar dat mag niet meer baten....
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    En de missende dieren eventueel op de markt kopen, is dat een optie?
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Die party patrijshonden zijn hier op de markt ruim 900.000 BD. Ik hoop dat hij dan voldoende BD heeft
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    hihi, dan ga ik eens kijken of er nog wat te verdienen valt op mijn markt. Dank voor de tip ;)
     
    annigjen en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Met inleveren bleek dat ik geen 6 Husky's maar 7 nodig heb. Dit stond verkeerd in de FAQ. Achteraf wel gelezen maar was het weer vergeten. Geen SV genoeg om vanaf het begin te starten om nog een Husky erbij te kunnen fokken. Dan maar bij uitzondering 1 kopen. Ik wacht nog wel even af of het misschien iets goedkoper wordt. Die 274 SV klopt dus achteraf bij mij niet. Hoeveel het dan was geworden weet ik niet. Ik weet niet of er misschien nog bij de uitkomsten 1 stap was overgeslagen. Zonder zou het als ik het goed uitgerekend heb nog 40 SV hebben gekost. Dan zou ik op een totaal van 314 SV komen. Normaal ben ik rond de 200 SV kwijt en 1x heb ik rond de 260 SV nodig gehad. Dit was een paar fokeventen terug. Nu maar hopen dat het minimaal 2 maanden duurt voor de volgende komt anders kan ik niet mee doen. Deze aantallen heb ik niet op voorraad en ook niet zo snel in de molen gemaakt.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Kopen is ook geen optie, helaas.
     
  18. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    zo bedoelde ik het ook
     
    sinkieboy en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.