Praatgroep Sounddogs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 4 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Quest is inmiddels afgerond. Heb er zelfs nog 2 mopshondjes bij gekregen. Geslaagd! :D

    Genoeg gefokt. Heb nog paar rondes met koekkoek gefokt, daar niks spannends overgeslagen.
     
    langeveentje, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier heb ik 89 keer een fokmotel gevuld om de quest af te ronden. Toen nog 20 fokmotels gehad om alvast een voorraadje voor de vaste quest te maken. De spannendste overslag was van 4 gewone honden 1 mopshond
    Daarna nog een rondje koekoeken maar die sloegen niet over:cry:
     
    owl., -mikmak- en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier ook maar weer ge stop met de hond slaat echt niets over jammer
     
  4. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Quest gisteravond afgerond. Hier ook weinig overgeslagen.
    De enige klapper was uit 4 gewone honden een party patrijshond, dus dat was mooi meegenomen.
     
    Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Wolkenrij gevuld!
    Honden op.
    Niet de hele quest gedaan.
    Had maar 135 honden.
    Nu flink honden fokken voor de komende questen.
     
    daisy17858 en .babouska. vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Daar zat ik ook aan te denken, maar echt niks op de markt, dus na de berichten dat het vanmorgen wat beter was ben ik rustig door gegaan met 2 fokhotels. En ik kreeg 2 keer uit 4 normale honden een husky. Daar was ik erg blij mee!
    Heb inmiddels alles ingeleverd en de hele quest af! Het heeft mij meer dan 250 SV gekost, hoeveel precies weet ik niet omdat ik ook van buren hier en daar SV heb gekregen. Maar tussen de 250 -300 SV en dat vind ik best wel veel.
    Heb nu nog bijna 300 honden, 3 dalmatiërs en 1 noorse :( Is niet echt de moeite waard en omdat het fokken zo slecht gaat en het mij zoveel SV heeft gekost, stop ik er voor dit keer mee. Heb nu nog iets meer dan 200 SV over en dat wil ik zo houden voor een volgende keer.

    Iedereen die nog moet, succes!
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  7. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Hier ook zeer triest gesteld met het overslaan, heb tot nu toe 1x een partijshond, heb inmiddels al 220 SV gebruikt en de quest is nog niet eens klaar. Al heel veel gefokt dus, eigenlijk jammer van mn SV want dat is het absoluut niet waard.
     
    farro vindt dit leuk.
  8. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Hier ook klaar. Veel voer verbruikt en ook bijna geen overslagen, jammer.
     
  9. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Hier ook helemaal klaar.
    o_Ok de fases, die ik eerst niet wilde doen.

    Ik heb niet zo goed geteld als de meesten van jullie.
    Ik heb ongeveer 90 SV van mezelf gebruikt + de prijzen, dus 150 SV. Iets van 280 honden, heb veel met basishonden gefokt, sloeg best regelmatig over. Heb net nog een party Patrijshond en Noorse Eland te koop aangeboden op de markt.
    Wolkenrij is gevuld en geactiveerd....... Best tevreden:music:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  10. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ben ook klaar. Alleen gedaan wat ik wilde hebben, de bonenstaak en de gekleurde hokken. ook weer een stukje verder gefokt voor de 'kastelen in het zand' en wat met de koekoeken gefokt. Ik heb daarvoor ook op de martkt gekocht, anders kost het me veel te veel sv. 8 miljoen bd uitgegeven:wuerg: Ik hoop dat met het oogstevent weer aan te vullen.
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik moet voor kastelen in het zand nog 12 circus panda's en 1 sultan. Die sultan lukt dit weekend wel maar die circus panda's. Dat is een hele opgave
     
    daisy17858 en .babouska. vinden dit leuk.
  12. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur


    Nog steeds niet klaar. Ik denk dat de wolkenrij maar laat schieten, kost veel te veel SV. Had verder gewild met de paarden, maar dat schiet nu ook al niet meer op. Overslaan is ver te zoeken op mijn boerderijtje:oops:
     
  13. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Vandaag op m'n gemak ver gefokt met de honden en de overige fokdieren...
    Een aantal fokdieren kunnen inleveren bij open huis en eindelijk m'n laatste cowgirl voor Koeien, kalfjes en stieren...deze heb ik nu ook tot 8 diamant klaar net als 12 andere fokquesten.
    Voor de aankomende quest van de hond heb ik nog 2 Party Patrijshonden nodig en dan kan ik hem inleveren t/m 7 diamant...gaat best wel lekker vandaag dus :D
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De sultans zijn binnen. Dus kamelenfok is klaar. Maar moet nu ook zeggen dat iik hier ook geen geluk meer heb. Leek eerst wel aardig maar veel verder kom ik ook niet
     
    BoerAnnelies en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Nog een paar keer gegokt, en gelukt, 2 patrijs honden van 3 fokhotels. Toch de staak binnen. Maar heeft wel heel veel sv gekost.
     
    BoerAnnelies, daisy17858 en langeveentje vinden dit leuk.
  16. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    nu nog bezig met fokken , het gaat moeizaam want ook hier slaan ze niet over ....
    ja gewoon opeenvolgend ....nu nog 1 van de laatste en ben benieuwd hoe lang dat gaat duren .....ik heb er af en toe ook koekoeken er tussen genomen .....ik ben niet zo,n held met fokken ik blijf meestal steken bij de 8 of 9 maar die laat ik mooi staan mijn te duur .....
     
    daisy17858 en theindoo vinden dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier net toch geluk gehad. Circuspanda uit 4 gewone. Nu alleen fase diamant nog. Dat duurt nog wel een aantal BBD. Maar wel helemaal happy
     
  18. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    hier ook weer de qwest af ga nog even door voor de vaste qwest
     
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ben bezig met de laatste fase maar wat duurt dat lang, kreeg ik een mopsje, hartstikke mooi maar ben er nu even niet blij mee.
     
    farmervrouwtje en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hoera ik heb het klaar mooie prijzen weer binnen iedereen die nog bezig is succes
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.