Praatgroep Sounddogs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 4 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zo heb ik de fase 9 fokdieren ook bijna allemaal gekocht. Of de voorgaande dieren gekocht en dan nog net een keer gefokt.
    Toch ben ik nog niet op de helft van de questen terwijl ik toch bijna iedere dag wel een paar uur op de markt ben.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wat bedoel je met dankzij de bios???

    Het lijkt mij dat ik genoeg SV heb, want ik had aan het begin van het fokken rond de 400 SV, dus dat moet wel goedkomen. Vind alleen wel dat er erg weinig word overgeslagen. Meestal fok ik alleen met de basis dieren, maar vandaag is dat niet te doen. Ik moet alle 3 de party honden nog en heb nog maar 4 husky's net bij elkaar :(

    Dat handelen op de markt is niet zo mijn ding. Ik verkoop wel op het moment dat prijzen hoog zijn, vooral met de mest. Maar daar houd het wel een beetje mee op. Inmiddels heb ik weer 5miljoen waar ik erg blij mee ben. Had 2 weken geleden nog geen half miljoen, dus werd tijd dat ik wat dingen ging verkopen haha.
    Ben druk om de bijenfok af te maken, maar het is duur en ik wil gewoon 1 fok afhebben haha.
     
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    slaat hier ook weinig over, maar net begonnen en kan dus nog komen. Moet zeggen dat ik de honden niet zo mooi vindt :(
    Het hondje aan de onderkant van het scherm is vele malen schattiger.

    Ga morgen mijn quest proberen af te krijgen en dan zie ik wel verder. Succes iedereen.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  4. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    nog 5 fokdieren te gaan voor de vaste quest
     
    Laatste bewerkt: 6 November 2015
    daisy17858 vindt dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb mijn eerste draakje en het tweede ambacht bijelkaar gespaard met de TG van de fokdieren. Voordat de bioscoop in het spel was. Nu de bioscoop een paar TG in de week oplevert, is het niet de moeite maanden te sparen voor een fokdier dat je 15 TG oplevert.

    Wat betreft dat supervoer waar Annigjen het over had, dat slaat ook op de vaste questen tot fase 7 waar je het over had, en niet het event nu. Al werkt dat natuurlijk wel voor het tijdelijke event net zo goed.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De 1ste ronde leek veel belovend maar daarna niet meer.Dat ben ik wel met je eens. En 400 SV moet genoeg zijn om de quest te halen. Vooral met BBD. Hier gaat het ook niet met grote sprongen op dit moment. Heb gelukkig het een al af. Maar denk er de volgende keer toch over om hem met BBD te doen. had me nu veel honden en toch stiekum SV gekost. Maar dat is mijn eigen schuld..Ja als je de questen af wil hebben gaat dan vooral heel veel BD in zitten
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. pupeluutje

    pupeluutje Actieve auteur

    Heb wel heel veel mazzel met overslaan deze keer... Uit een keer of 30 alleen maar gewone honden al drie huskies, 9 elandhonden en heel veel tweeling dalmatiers.
    Met een veld vol rijst met krenten honden is het nu is net 101 dalmatiers op de farm. Eens kijken of het vandaag in de hogere regionen ook zo goed gaat met overslaan :)


    En hoeps, weer vier huskies uit vier hokken met gewone honden, met als toetje weer wat dalmatiers. De dalmatiers uit het 101 gebeuren leverden een paar keer dubbele elandhonden op en 1 huskie. o_Ok niet slecht
     
    Laatste bewerkt: 6 November 2015
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Heb wel braaf gewacht en ben dus klaar. Nog zat honden over, maar die bewaar ik voor de vaste events, en alvast wat voor gefokt. Nu nog even een paar rondjes met de struisvogels en dan is het weer genoeg wat mij betreft.
     
  9. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier ook de staak binnen sloeg weinig over
     
  10. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Kan iemand me vertellen of die druppeltanken die je bij de hondenquest krijgt nog een andere bestemming heeft dan gereedschap voor de kameleon?
    De logica ontgaat me ten enemale... is het gewoon gebrek aan creativiteit van BP?
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik stom voor nu met fokken. Heb nog 200 sv, nog niks ingeleverd, maar ik moet nog 1 party hond. De rest is bij elkaar, maar ja als ik 4 husky's er in gooi dan heb ik ook weer meer noorse en meer dalmatiërs nodig :(-.- Ga morgen verder, misschien slaat ie dan beter over. Heb er nu al 200 SV in gestoken, best veel!
    Gelukkig krijg je nog terug uit de quest!
     
  12. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Heb al ruim 100 SV ingezet en nog steeds geen party patrijshond te vinden. o_Ok het SV wat we gekregen hebben, is al op :oops:
     
  13. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Event klaar :)
    Ik heb in totaal 160x een fokhotel aangezet, 320 SV - 60 SV uit het event...het heeft me dus 260 SV gekost.
    Toen ik begon had ik 614 honden en nu nog 515...het heeft me dus 99 honden gekost en heb het volgende aan fokdieren over:
    17 dalmatiërs, 3 husky's, 1 party patrijshond en 3 mopshonden (waarvan 1 uit de rune).
     
    aluik, daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hier het complete event afgerond en ben blut met supervoer.
    Leuke hondjes overgehouden voor de qeust die straks komt.
     
  15. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Hier event afgerond in 1 uur heeft gekost 172 sv - 60 = 112 sv en 150 honden + de honden die ik met fokken terug kreeg en zelfs wat fok dieren over. Nu nog even door fokken voor de vaste Quest. Sloeg vaak over is weleens minder geweest
     
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Waarschijnlijk is het gewoon gebrek aan creativiteit.
    Hoewel... Er wordt drie maanden vooruit gedacht en gepland.
    Misschien heb je dan dus wel die kameleondingessen nodig...? Of alleen de druppeltank.

    Dat is het mooie aan deze vreemdste boerderij ter wereld: alles is mogelijk!
     
    -Coco1968-, daisy17858 en Kabouter_1 vinden dit leuk.
  17. lovely

    lovely Forummeester

    Het is dit keer echt huilen met de pet op:( Slaat weinig tot niets over.....hoe is dat bij jullie?
     
  18. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier ook al mijn SV op. Heb uiteindelijk 2 partij patrijshonden kunnen fokken.
    Nog 1tje en dan zou ik de wolkenrij binnen hebben. Aan het twijfelen of ik die ga kopen (als die een keer te koop wordt aangeboden...) of dat ik het maar zo laat.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier gaat het nu best redelijk met fokken. Slaat geen grote stappen over maar krijg toch mooie resutaten
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier wordt ook niet overgeslagen....de dalmatiérs zijn denk ik in de aanbieding..:sleepy:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.