Praatgroep Sneeuwpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Hier net door omstandigheden pas kunnen oogsten ( gelukkig stonden er nog geen knechten aan ;):p)
    Maar met een resultaat van 136, 136, 144, 131 en 124 aan DI's (op de verschillende accounts..... )
    absoluut geen slecht begin.
    We gaan er voor, nieuwe ronde staat te groeien...... komt allemaal vast wel goed:D
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo, hier ook begonnen en de eerste 10 staan op het land. Ik kreeg 96 aan di.
    Nu maar wachten en dan nog weer een rondje.

    Iedereen veel speelplezier en succes met sneeuwballen gooien tijden de sneeuwpret.xD
     
  3. lootsiewoosie

    lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

    Dank je voor de waarschuwing.zag nu net ook dat de bahama`s geen gewassen geven en vond het aantal aan di ook weinig in vergelijking met andere events. Komt goed heb nog 3 velden over om uit te kiezen
     
  4. siggie61

    siggie61 Forumleerling

    waar komen de zwanen vandaan .

    iemand een idee?
     
  5. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    die komen uit het zwanenverblijf
     
    BoswachterAtusia vindt dit leuk.
  6. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb inmiddels 1140 ijsbloemen en om half elf kan ik weer 300 kwartakkertjes oogsten, aan DI heb ik er momenteel 161.
    Voor de nacht gaan er rozen op zodat ik morgenvroeg op tijd kan beginnen met de ijsbloemen.
     
    schaapje52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier fase 1 t/m 3 helemaal klaar.Fase 4 met goud bezig. Daar nog 19 Di van. Vannacht hier ook rozen op.. Morgenvroeg weer de ijsbloemen. Die zijn dan wel klaar als ik thuis kom. Zaterdag ben ik er niet. Dan ook maar rozen erop. Maar gaat hier tot nu toe wel lekker
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb 2 veldjes vol staan met comfortvelden voor de nacht en dag. Morgenavond weer oogsten. De start is gemaakt en nu de rest nog.

    3x een schema gemaakt wat ik nodig heb voor het draakje en ook voor de kerstboom en voor de IJs-el Angelo. :music:Voor alle 3 totaal nodig aan gewas 11445 en aan di 565. Kan ik als ik wil of 1x inleveren voor draakje enz enz of doorsparen tot de 11445. Ben benieuwd wat ik kan gaan halen. :)
     
    daisy17858 en VosStiertje vinden dit leuk.
  9. siggie61

    siggie61 Forumleerling

    dat snap ik maar waar staat het zwanenverblijf?
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Die kwamen uit de mysterieuze stallen van de laatste keer en zijn dus niet te koop
     
  11. siggie61

    siggie61 Forumleerling

    dank je
     
  12. gdlady

    gdlady Forumleerling

    Goedemorgen.
    Mijn vraag is weer ,hoe kom je aan zoveel drops.
    Mijn oogst is heel triest terwijl ik alle extra dingen erin doe.
    Ik had vandaag 23drops ,dan schiet het toch niet op
     
  13. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier ook droevig met de drops doe alleen waar dit keer de mest in staat vind dit event niet veel aan dit keer
    vind dat de di vaak wel verkeerd gedeeld dat zie ik steeds weer terug
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Welke extra dingen doe je er allemaal in?
    23 drops klinkt alsof je voor 2 uur geoogst hebt. In plaats dat je toen je langste gewassen en alle bomen kon oogsten.
    Als je bedoeld dat je bij de eerste oogst wel veel meer had, en pas gisteravond kon gaan spelen en toen niet zoveel meer kon oogsten, dan is 23 ook weer redelijk hoog. Als je om 2 uur gelijk kon beginnen en 3 of 4 rondes met supermest gedaan hebt en alle stallen en bomen om 2 uur verwijderd had, dan is 23 best wel laag.
    Dus op de vorige bladzijde heb ik geprobeerd een andere speler tips te geven, om je beter te kunnen helpen is het handig om te weten wat je wel en niet hebt gedaan.
     
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo de ochtendoogst is gedaan en de ijsbloemen staan er weer op...stand tot nu toe...2040 ijsbloemen en 244 DI.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    En wel de bekers in de boom?
     
  17. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Oeps... 3 velden eventgewas geoogst zonder WAC! Stond uit door de nacht... vervelend! Dan maar weer extra oogsten.

    De drops zijn bevroren in de grond denk ik. Heb er nu totaal maar 195. Beetje jammer.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Binnen 24 uur een kwart van de drops. Zo slecht gaat dat toch niet?
    Op dit moment zit ik op 238. Net weer eventgewas geoogst.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  19. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Nou, ja okay ik heb net 3 velden event gewas zonder WAC geoogst dus daar kwam maar 60 drops uit of zo (aan de zijkanten stonden nog bomen bij 3 velden).

    Aghja, we zien het wel.

    We doen ons best, alles is extra :D
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Stand van zaken tot nu toe 707 drops en 10300 ijsbloemen en niks ingeleverdxD
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.