Praatgroep Sneeuwpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Mijn siertuinen staan bomvol en mijn schuurtje ook maar ik ga zeker voor de sieritems.
    Die geven een beste bom ep , ik ruil zo'n mooie nieuwe wel voor een die minder ep geeft:music:
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  2. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    En we zijn begonnen met 116 wanten op 3 velden. Dat is dus 38 gemiddeld.

    Water, mest en supermest duurt het gewas maar 1 uurtje. Dus dat komt wel goed ;)

    Succes iedereen! :D
     
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Op mijn klokje is het al 4 minuten over, het veld ververst maar nog geen event begonnen.
    Ik zit er helemaal klaar voor, van mij mag het beginnen.

    edit: ik heb toch maar even uitgelogd en opnieuw ingelogd en zie daar,
    we kunnen beginnen
    Hier 113 wanten binnen gesleept, niet slecht als start
     
    Laatste bewerkt: 3 December 2015
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    helemaal niet ongeduldig maar doet ie het bij jullie al?;)
    Inmiddels 118 wanten
     
    Laatste bewerkt: 3 December 2015
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Bij mij doet ie het al :)
     
  6. linkelilla

    linkelilla Forumleerling

    Hallo, misschien is de volgende vraag talloze malen eerder gevraagd maar ik kan er niks over terug vinden...Hoe krijg je meer drop items?? Heeft iemand tips voor me? groetjes Linda.
     
  7. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hier begonnen met 132 drops, voor de nacht lange gewassen en overdag de event gewassen en dat moet het vast goed komen :D
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Heel veel succes en plezier allemaal...hier begonnen met 122 DI en over 40 minuten kan ik de eerste 90 ijsbloemen oogsten...nu eerst ff de hond uitlaten :)
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De meeste drops krijg je door steeds na 3:12 de eventgewassen te oogsten. Kun je langer dan 5 uur niet spelen dan kun je kiezen voor radijsjes of langere gewassen met water.
    Uitgaande van een redelijke nachtrust, kun je s'nachts het beste xxl bomen overal neerzetten en comfortvelden met eventgewas of lange gewassen of stallen die met water weer klaar zijn als je kunt oogsten.

    Als het gaat om de eerste oogst bij aanvang van een event, dan haal je de beste resultaten door naar de eventkalender te kijken en het risico te nemen dat je inspanningen voor niets zijn, maar dan levert je langste gewas op comfortvelden samen met stallen die er in de schuur 36 uur of langer over doen en 20-uurs bomen het beste resultaat.

    Zelf heb ik vanmorgen de stallen geoogst die ik vanavond weer kan oogsten, en alle xxl-bomen ook. In het bos waren de mammoets ook niet klaar, dus ik denk dat het vandaag nog wel goed komt, ik had nu maar 67 drops.
     
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier goed van start gegaan, 277 wanten. Heb wel een mandje gekocht
     
    Laatste bewerkt: 3 December 2015
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    hier begonnen met 81 drops en nog heel wat bomen die ik binnen enkele uren kan oogsten
     
  12. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Hier maar 96 drops, maar had ook niet heel veel verwacht.
    Wel even wennen dat er op bahamarama geen drops komen:wuerg:!!!

    Kortom heerlijk weer van start..:inlove:
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier 112 wanten een redelijk begin ;)
    Ga nog wel even kijken wat ik wil halen, denk niet alles, weet het nog niet. :p

    Iedereen veel succes met het event. :D
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben begonnen door alles te oogsten en kreeg 111 DI, vond het wat tegenvallen, maar als ik het hier zo lees is het prima haha. Natuurlijk doet baha helemaal niet mee dus dat scheelt best wat DI. Over een half uur kan ik de eerste eventgewassen oogsten. Dan heb ik er 90 stuks en ga ik die snel weer op grote velden zetten met SM en water. Mest heeft niet echt een voordeel. Heb alleen een witte onschuld gegeten en geen stol (is een stuk duurder en levert niet heel veel voordeel op voor nu). Hoop vanavond al een mooi begin te hebben kunnen maken met de eventgewassen. Dan zet ik ze vermoedelijk op comfortvelden.
    Heb de lange stallen en stallen met veel EP laten staan, die geven dan dit weekend wat DI, gezien ik niet vaak op het spel ga zitten.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  15. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier ook gestart met 114 di de ijsbloemen geplant.We zullen zien hoever we komen.Wens iedereen veel plezier en succes.
     
    daisy17858, DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik had er 79 maar niets extra gezet.
    Maar twijfel niet dat het goedkomt, ik hoef niet als eerste over de streep.Als ik er maar overheen kom;)
     
  17. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Hier de eerste 10 gezaaid. Wel al alle ambachten die ik wil gebruiken geactiveerd.
    Van de eerste 10 comfordvelden met anjers ook 10 wanten gekregen :)
    Over ietsjes minder dan een uurtje zijn de eerste ijsbloemen klaar.
    Zet dan een knechtencoupon van 3 uur in en oogst dan verder de hele boerderij, dan is alles klaar.
    Kan ik meteen de rest ook onderhanden nemen en heb ik het meeste voordeel van al het extra.
    Als ik genoeg event gewas bij elkaar heb, zet ik op de HA en WW kwartveldjes en ga daar dan voorlopig
    mee verder. De OP laat ik even voor wat het is, hoge EP bomen en hoge EP werk/stallen.
    Ben morgen de hele dag weg, dus die zijn goed voor de DI's. En vanavond voor het slapen gaan, op de HA en WW
    comfordvelden met eventgewas OF weer opnieuw anjers met sm ect, dat weet ik nog niet.
    Ik ga in iedergeval eerst alles zaaien en oogsten en op het laatste moment kijk ik wel wat ik wil binnen halen.
    Heb ik genoeg van alles, dan haal ik het hele event binnen natuurlijk:p;)

    Iedereen veel succes
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  18. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik ben een beetje ongeduldig vandaag.:wuerg:
    Ik heb de eerste 4 zilveren opdrachten al gedaan.
    De eerste kerstboom staat al op het schateiland, ziet super leuk uit.
    Om 19:30 kunnen de ijsbloemen weer geoogst worden.
    Ik denk dat ik voor de nacht rozen zet ivm de drop items.:p
    Ik heb wel genoeg voor kwart akkers alleen vind ik dit zonde voor de nacht.
    Comfort velden zou ook kunnen, echter ik denk niet dat de bloemen een probleem worden
     
  19. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    De wortelbrood eet ik voor de extra EP maar de kaasballetjes zijn voor de stallen. Zijn ze eerder klaar dus eerder een DI.

     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. lovely

    lovely Forummeester

    O jee,ik denk dat bij mij de grond bevroren is:oops: Drop items zitten nog beetje vast....xD Komt uiteindelijk wel goed ,ga ik wel vanuit;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.