Praatgroep Sneeuwpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik twijfel nog heel erg. Van de wolven heb ik er nu 12, maar ik ben gek op het wolvenverblijf, dus nr 13 is ook welkom. De IJs-el Angelo vind ik super leuk en het draakje en de kerstboom 2011 ook. Maar ik heb het aankomende week zo druk in RL dat ik een keuze moet maken. Het draakje en de IJs-el Angelo is natuurlijk maar eenmalig, dus dat trekt het meest.

    Ik denk dat ik maar gewoon ga beginnen en op de laatste dag ga kijken wat ik aan gewas en di heb gehaald en dan maar kijken wat ik kan nemen.
     
    Laatste bewerkt: 2 December 2015
  2. neva1

    neva1 Forumkenner

    Laatst bewerkt door moderator: 2 December 2015
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De tabellen zijn net online gezet door Ron:inlove:


    Psstt Neva doet vast een modje wel voor je kan de beste gebeuren;)
     
    Laatste bewerkt: 2 December 2015
    neva1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    Weer een leuk ouderwetse event8)
    We zijn zeker de laatste tijd verwent:music:, maar vindt dit ook wel weer eens leuk, kan je ook zelf bepalen wat je wel of niet wil doen:p
    Het zal wel pittig zijn:wuerg:, maar dat is nou zo'n leuke uitdaging van het spelxD
    En de prijzen zijn ook geweldig:inlove: Toch nu alvast weer een pluim voor het farm team8)

    Iedereen succes met de event sneeuwpret:music:xD:cry:
     
    Laatste bewerkt: 3 December 2015
    daisy17858 vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hebben kaasballetjes en wortelbrood een meerwaarde voor de DI die je dan krijgt? Want dan ga ik die ook eten, gezien ik die wel op voorraad heb.

    Gezien wij dit weekend heerlijk een lang weekend weg gaan met de hele familie laat ik mij niet leiden door mijn boerderij en ga ik dus morgen goed beginnen, vrijdag ochtend nog even er voor gaan en dan na het weekend er weer goed voor. Op de laatste dag even kijken hoe ik er voor sta en wat ik wel en niet kan halen. De kerstboom 2011 is erg handig. Ik heb er dankzij ruilevents 3 weten te bemachtigen maar ben nog steeds niet klaar met die quest, dus een 4de komt zeker op mijn landje. Extra sieritems zijn zeer welkom, want ik hem nog wel ruimte op schateiland en in de siertuin en tja SV is ook altijd van harte welkom. Dus ik ga gewoon kijken. Heb alles op voorraad, behalve de DI en de eventgewassen natuurlijk. Dit keer wel jammer dat het 4uurs gewassen zijn, maar las ergens een tip om te werken met comfortvelden. Dat is natuurlijk ook altijd nog een mogelijkheid :music:.

    In het weekend ga ik wel inloggen om mijn koekjes te eten, maar echt veel zal ik niet op mijn spel zitten.

    Lieve buren van mij: graag ontvang ik een DI omdat ik niet zoveel tijd heb dit weekend. Mocht ik een gaatje vinden dan eet ik mijn koekje, mijn taartje, haal ik mijn cadeaus binnen en probeer ik burencadeaus weg te geven.

    Succes
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Alle (t)ep verhogers en aantal gewasverhogers, zoals wortelbrood, WAC, CAT enz hebben geen invloed op het aantal drops.

    Tijdversnellers, zoals o.a. kaasballetjes, hebben in principe geen invloed op het aantal drops, behalve doordat je stallen sneller klaar zijn, je in die tijdswinst weer iets op je akkers kunt verbouwen, waar wel drops uit kunnen komen. Dus een klein beetje extra drops door de tijdswinst heb je dan wel.
     
    daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  7. lootsiewoosie

    lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

    kan je tijdens een event ook de eventgewassen op comfortvelden neerzetten???Heb het namelijk ontzettend druk met een aanstaande verhuizing,dus dan lijken me deze velden wel makkelijker.
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja hoor dat kan wel
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, dat kan. Er komen in verhouding wel minder drops uit, dan als je iedere 4 uur (of korter met water) zou kunnen oogsten.
    En als je een WAC gebruikt op kwartakkers, zou je ook regelmatig een lang gewas kunnen neerzetten, en af en toe eventgewas op kwartakkers. Dat is voor de drops veel beter.
    Succes met de verhuizing, en met het event!

    Edit: echo, miekje ;)
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ja je kunt ze zaaien op comfortvelden.
    Suc6 met de verhuizing.
     
  11. lootsiewoosie

    lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

    Dank jullie voor het antwoord,dan denk ik dat ik in ieder geval de bahama`s gebruik voor comfortvelden en verder kijken hoe ver ik kom
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De bahama,s doen niet mee als ik de faq goed gelezen heb.
    Zowel voor de drops als eventgewassen
     
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De eerste is zeker een andere kerstboom misschien zo als de normale kerstboom
    aoa;s we die al eens eerder gehad hebben
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De eerste is een sieritem
    De tweede is en boom die kerstballen geeft
     
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Gisteren te moe om alles te lezen, dus vanmorgen maar ff gedaan...
    Bedankt voor alle tips! Nu maar es ff aan de slag met de voorbereiding....
    Veel sneeuwplezier! [​IMG]
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De kerstboom en sneeuwbol die we kunnen winnen heb ik beide al in de wolken staan, en daar zullen deze ook wel terecht komen.
    Supervoer heb ik nooit teveel met alle openstaande fokquesten die ik nog heb.
    En de nieuwe sieritems gaan bij mij wel op schateiland. Ik heb daar nog meerdere zaken staan die geen TEP geven.

    Het vorige event heb ik gedaan door iets fanatieker dan normaal mijn stallen te wisselen, zonder een eventgewas te verbouwen.
    Ik vind dit wel een leuk event, leuke opzet ook, en voor de spelers die alles al hebben is het lastig steeds iets nieuws te verzinnen. Dus dat er spelers zijn met meer dan 1000 sterren over, geld genoeg voor ladingen supervoer, en schateiland al vol met zaken die aardig TEP geven, weet ik, en ik kan me best voorstellen dat die hier niets leuks in zien.

    Voor de groep spelers die de boom en de siertuin nog niet vol hebben en nooit genoeg supervoer hebben, is dit een heel leuk event.
     
    herma1234, BoerAnnelies, owl. en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Gisteravond geen zin om alles om te bouwen, wel anjers op mijn velden gezet.
    Ik zal dan met iets minder DI beginnen, maar dat is niet erg...

    Alles staat straks klaar. Ik hoop dat ik gelijk om 14.00 kan starten, maar ja, anders wordt het wat later..
    Ik heb er weer zin in.
     
  18. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    De nagel op de kop. Zo dacht ik er ook over. Ik denk dat ik het gedeeltelijk ga spelen omdat ik heel wat kerstbomen heb. De oude sieritems heb ik eveneens. Jammer dat ze daarvan de EP niet hebben opgetrokken.
    Hier wat meer info: http://www.farmeramafans.de/faq-winterwirbel/#comments
     
  19. vutter

    vutter Junior expert

    jammer dat er geen plakboek bij zit weet niet waar ik met al die stikkers heen moet
     
  20. Moe154

    Moe154 Forum-analist

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.