Praatgroep Sneeuwpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Mabon-

    -Mabon- Forumbeginner

    Iedereen bedankt die mij een want heeft gestuurd, ik heb het event net afgerond!!
     
    Borkie, farmermikkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  2. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Zonde, ik kom net 4 drops tekort!
     
  3. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Gehaald:D
     
    Borkie, FarmerBroek62, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Stuur maar een duif.
     
  5. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Stuur maar een duifje :)
     
  6. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hoera gehaald wie nog een want nodig heeft stuur maar een duifje
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    :cry: geen warme handjes gekregen, nog 17 wantjes is niet meer te doen in 5 minuten. Lang geleden dat ik een event niet heb kunnen afronden. :eek:


    alle farmers die me een wantje hebben gestuurd, nogmaals hartelijk dank. Jammer van jullie wantjes, het heeft niet mogen helpen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik hoop dat ze nog op tijd zijn aangekomen
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik weet het Coco, heb het ook niet gehaald, maar ben gisteravond de boot ingegaan met mijn supermest. Wilde lange gewassen met supermest zetten, zat vrolijk snel door te klikken met mijn knechten, maar vergat dat ik een speelveld nog op kleine veldjes had staan :eek:. Was dus veel sneller door mijn supermest heen dan gepland, had anders vanmorgen nogmaals hiermee kunnen inzaaien en het dan wel net gehaald.

    Ik wil graag iedereen die zijn/haar best heeft gedaan om mij te helpen van harte bedanken. ;)
     
    Borkie, FarmerBroek62 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En hierdoor IJS- el Angelo misgelopen?
     
  11. ndvdschee

    ndvdschee Gelegenheidsauteur

    -Mabon-, TantePollewop57, BoerAnnelies, FarmerBroek62, farmermikkie, Draakie2006, Draakie_28 en de laatste 4 waardoor ik het heb gehaald (linda010111, Smoerf, Buddha57, Wandermans): Bedankt!!!
    De worteltjes gaven zero DI, maar door jullie nét gehaald. Superblij
     
    Borkie, FarmerBroek62, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    ja, :cry: :cry::cry: Gelukkig geen wolkenrij dit keer erbij, anders was het nog erger met zo'n grijze plek
     
  13. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Geen idee , doe maar wat :(.
    Helaas heb ik het event weer eens niet gehaald xD.
    Volgende keer beter.
    Iedereen bedankt voor de hulp.
    Volgende keer gelijk alles van de velden afhalen en WAC gebruiken .:oops:

    Helaas heb ik het event weer eens niet gehaald xD.
    Volgende keer beter.
    miekje 9 heb ik genoteerd.
    Bedankt voor de hulp.
    Volgende keer gelijk alles van de velden afhalen en WAC gebruiken .:oops:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 9 December 2015
    farmermikkie vindt dit leuk.
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Knoepertje wil je er om denken dat dubbelposten niet is toegestaan hier op het forum? Dat is 2 keer achter elkaar posten zonder dat er een reactie van iemand anders tussen staat. Als je op 2 posten van iemand wil reageren kan je bij beide op reageren drukken dan komen ze bij elkaar in 1 post te staan en kan je dan beide antwoorden. Als je nog iets toe wil voegen aan je post kan je op 'bewerk' onderaan je post klikken dan opent het scherm zich weer en kan je nog wat toevoegen. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
     
  15. lootsiewoosie

    lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

    hier vandaag ook het event in zoverre afgerond,alle belangrijke dingen gehaald,de rest overgeslagen.
    Het volgende event kan ik wel weer helemaal doen
     
  16. Lady-Dee

    Lady-Dee Levende forumlegende

    Ik wil bij deze IEDEREEN bedanken die me op welke manier dan ook heeft geholpen, maar met name de wanten die ik kreeg van buufjes, niet-buurtjes en ook uit geheel onbekende hoek. Ze hebben me zéker geholpen het goud nog op het nippertje binnen te halen van opdracht 6/6. Diamant is helaas niet meer gelukt en daarmee ook het event net niet gehaald, maar ik ben meer dan tevreden. De sneeuwbol wintermagie heb ik in ieder geval, die was me sowieso meer waard dan Ijs-el Angelo. Die komt wel een ander x-tje misschien.

    1000 X dank lieve medefarmers :p. Ik hoop omgedraaid op termijn bij 1 ieder wat terug te kunnen doen ;), dat komt goed.
     
    Borkie, owl., beereekhoorn en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.